Elk jaar drama met NYE...

17-12-2018 21:27 52 berichten
X
anoniem_642f0649c1c82 wijzigde dit bericht op 26-12-2018 20:19
Reden: Herkenbaarheid
99.92% gewijzigd
Wat let je om gewoon te zeggen dat je Oud en Nieuw met z'n tweeën viert, omdat je geen zin in gezeur hebt.
Niet zo moeilijk doen.
Ik denk dat je er een beetje veel mee bemoeid hebt.
Waarom vier je het niet gewoon alleen met dat koppel van je beste vriendin?
Of gewoon met z'n twee.
Nou, koppel x heeft de hele vriendengroep uiteen gereten. Wat een klieren zeg! (grapje)

Oud en nieuw is het enige moment van het jaar dat ik voor mezelf kies. Ik ga niet thuis zitten omdat anderen shit hebben.
anoniem_363018 wijzigde dit bericht op 17-12-2018 22:36
57.30% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik zou een punt maken door helemaal niemand uit te nodigen geloof ik.
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
Gewoon open gooien naar je beste vriendin. Joh zij willen niet meer dus vieren wij t met zijn tweeen. Wat een moeilijk gedoe:(

Wij vieren t altijd met de vrienden groep vijf koppels en drie singles nooit gezeik.
where ever you go, go with your heart
Dat was het risico toen je het alternatieve feestje organiseerde
Je hebt het de andere koppels makkelijk gemaakt, jullie en het conflict koppel zijn onder de pannen zodat zij zonder veel schuldgevoel lekker onderling kunnen vieren.
Ik zou als je dit zo hoog zit je aansluiten met koppel neutraal bij de popie jopie koppels, dan hoor je er weer bij.
(Maw ik vind je wat kinderachtig klinken maar je leeft maar een keer).
Alle reacties Link kopieren
Nitflex schreef:
17-12-2018 22:34
Nou, koppel x heeft de hele vriendengroep uiteen gereten. Wat een klieren zeg! (grapje)

Oud en nieuw is het enige moment van het jaar dat ik voor mezelf kies. Ik ga niet thuis zitten omdat anderen shit hebben.
Vind je? Ik lees nergens waaróm sommige koppels een probleem met koppel X hebben... Ik vind het ook best onvriendelijk als je altijd iets samen viert om dan ineens eenzijdig hetzelfde te plannen maar dan wel iemand buiten te sluiten.
Alle reacties Link kopieren
Bla bla bla

Jullie zitten toch niet aan elkaar vast geplakt met zijn tienen.
Gewoon lekker zelf plannen maken.

Zonder drama, lekker doen wat je zelf wilt. Dit gedoe is zo 12 jaar gedrag ( sorry twaalfjarigen!)
Je kunt het leven ook met een vrolijk gezicht serieus nemen - Irmgard Erath
gsleutel schreef:
17-12-2018 22:39
Vind je? Ik lees nergens waaróm sommige koppels een probleem met koppel X hebben... Ik vind het ook best onvriendelijk als je altijd iets samen viert om dan ineens eenzijdig hetzelfde te plannen maar dan wel iemand buiten te sluiten.
Nee, was ook niet serieus bedoeld. Zal wel een heel lang verhaal met die zei dit en die zei dat aan vooraf gegaan zijn en allerlei ergernissen.

Ik lees ook niet dat koppel x een probleem met die twee andere koppels heeft. Misschien hebben zij ook wel geen zin in hun.
gsleutel schreef:
17-12-2018 22:39
Vind je? Ik lees nergens waaróm sommige koppels een probleem met koppel X hebben... Ik vind het ook best onvriendelijk als je altijd iets samen viert om dan ineens eenzijdig hetzelfde te plannen maar dan wel iemand buiten te sluiten.

Ja en het dan zoals to nog jammer vinden dat je niet meer bij dat soort mensen zit ipv bij je beste vriendin.
Ik neem trouwens aan dat dit om jonge mensen van hooguit begin 20 gaat. Hoop ik.
Mandy81 schreef:
17-12-2018 22:21
Wat let je om gewoon te zeggen dat je Oud en Nieuw met z'n tweeën viert, omdat je geen zin in gezeur hebt.
Niet zo moeilijk doen.
Dit ja..
Je hebt alle recht erop terug te komen.
Alle reacties Link kopieren
Oftewel, je hebt mensen uitgenodigd uit medelijden en moet nu op de blaren zitten?

Ik zou zeggen: maak er een gezellige avond van met z'n vieren of stuur vandaag nog een berichtje met een slappe smoes ("oeps, we worden verwacht bij schoonouders"/"Ik had te vroeg gejuicht maar vriend bleek al plannen te hebben voor ons tweetjes"/"Ik wil wel maar voel een griep op komen") en breng de avond met z'n tweeën door.

Koppel X afzeggen en dan aansluiten bij het feestje zonder hen kan je nu niet meer maken. En laat de volgende keer het gezeik daar waar het speelt. Zeg gewoon 'ja' als je ergens bij wil zijn en als een ander die niet is uitgenodigd vraagt naar het hoe of wat verwijs je hen door naar de gastheer- en vrouw.
Ik snap het geloof ik niet zo goed. Waarom moet je elk jaar Oud en Nieuw met die hele groep vieren? Hoe lang willen jullie dat vol gaan houden? Tot in het bejaardentehuis? Geef elkaar een beetje lucht...
Aangezien het elk jaar drama is speelt dit al jaren. Dan vraag ik me af wat jullie met activiteiten op andere tijdstippen doen of zien jullie elkaar enkel tijdens de eindejaarsfeesten?
Alle reacties Link kopieren
Als je dit al drama vind dan heb je wel een heel makkelijk leven. En 1 advies: enige dat telt in je leven is je gezin en je familie.
Is een avond met die koppels dan zo exeptioneel gaaf dat het al die drama en ergenis elk jaar weer waard is?
Whatsinaname1988 schreef:
17-12-2018 22:55
Als je dit al drama vind dan heb je wel een heel makkelijk leven. En 1 advies: enige dat telt in je leven is je gezin en je familie.
Dat lijkt me voor iedereen anders. Bij mij gaat dat in ieder geval zeker niet op wbt familie. En ik heb geen gezin. Bovendien ga ik graag uit met O&N, mijn ouders niet zo.
Alle reacties Link kopieren
Catperson1205 schreef:
17-12-2018 21:27
Het kan toch niet dat wij buiten de groep vallen samen met koppel x gewoon omdat we niemand uit willen sluiten? Zij hebben issues met de anderen en nu zitten wij enkel met hen? Ik zou dit nog geen ramp vinden maar mijn vriend zijn betere kameraden zitten toch tussen d3 andere 3 koppels...

Tsja, jij bent toch écht degene geweest die een uitnodiging rondstuurde terwijl je prima wist dat twee koppels al hun eigen afspraak hadden... Het was niet in je opgekomen om éérst te overleggen?
Nu heb jij dus een tweede feest en zit je inderdaad met koppel x. Zou belachelijk zijn als je nu je keutel weer in zou trekken. Onhandige zet geweest van je, leer ervan zou ik zeggen en maak er ondertussen maar een fijne avond van.
Ik denk dat dit een gevalletje “als je niet voor ons bent, dan ben je tegen ons”. Oftewel de kans zit erin dat de andere 2 koppels jullie ook voortaan links laten liggen want in hun ogen hebben jullie “gekozen” voor koppel x.
Alle reacties Link kopieren
Adem in, adem uit (ja, ik weet het, ik zou dat ook niet zo luchtig opnemen, maar het is toch het beste advies ;) ).

Jij hebt nu een keuze gemaakt. Die kan je niet meer terugdraaien. Vier het dus gewoon met koppel X en koppel neutraal eventueel.

Als koppel X vragen stelt, zeg je gewoon luchtig dat die andere koppels wat anders gepland hebben en dat ze bij hun moet wezen als ze doorvragen.

Jij en koppel neutraal zitten nu met het gezeur, terwijl het niet over jullie gaat. Als 1 van hun via jou dingen wil weten over de anderen verwijs je ze naar elkaar. Ik zou ook niet aan koppel neutraal gaan trekken om voor jullie te kiezen, anders krijg je daar ook nog spanningen mee.
Alle reacties Link kopieren
Wat een gezeur om niks, je maakt het veel te groot. Doe wat je wil, je bent niemand verantwoording schuldig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven