Ik word gek van mijn ouders

18-12-2018 19:38 78 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ongeveer 2 jaar geleden heb ik veel problemen thuis gehad toen ik de “verkeerde” jongen leerde kennen. Mijn ouders hadden toen geen vertrouwen meer in mij, nu nog steeds niet. Ze hebben mij toen die tijd geslagen en opgesloten in huis, omdat ik me toenmalige vriend had opgezocht in de gevangenis. Ik was toen 18 jaar. Me telefoon werd kapotgemaakt. Ik mocht geen telefoon meer en ik mocht het huis niet uit. Ik was daarna ziek geworden en ik kreeg door alle stress paniekaanvallen en hyperventilatie aanvallen. Ik zat dag en nacht op me kamer na te denken ik werd er niet goed van. Ik heb daarna nog steeds stiekem contact met hem gehouden, omdat ik deze jongen niet wil loslaten. Ik ben nooit zo erg verliefd geweest. Waar ik nu heel erg mee zit is dat ik nu 20 jaar ben en tot de dag van vandaag moet ik liegen over alles. Als ik naar buiten wil gaan word ik helemaal ondervraagd over met wie ik zometeen ben, waar ik zometeen ben en hoelaat ik terug ben. Als ze mij niet geloven dan word ik gebeld terwijl ik buiten ben. En als ik dan niet opneem ontploft de bom. Ik vind dat ik oud genoeg ben en hun er nu over heen moeten komen dat ik met hem ben gegaan, omdat ik 2 jaar geleden een fout heb gemaakt. Ik word zelfs opgebeld wanneer het net donker is dat ik naar huis moet komen. Ik wil niet meer behandeld worden als een 12 jarige. Ik kan ook makkelijk mijn telefoon uitgooien zodra ik buiten ben, maar dan komen er weer problemen. Ik weet me geen raad meer. Er wordt gewoon zo extreem op mij gelet dat ik helemaal geen zin meer heb om naar buiten te gaan.
Ik ben nog steeds niet van me toenmalige vriend af, dus als ik met hem afspreek moet ik ook liegen over met wie ik ben en zodra ik gebeld wordt door me ouders moeten ze diegene aan de lijn hebben met wie ik ben. Ik ben alles zat. Wat moet ik doen?
anoniem_380085 wijzigde dit bericht op 18-12-2018 19:43
0.50% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Anoniempjeee- schreef:
18-12-2018 19:38
Ongeveer 2 jaar geleden heb ik veel problemen thuis gehad toen ik de “verkeerde” jongen leerde kennen. Mijn ouders hadden toen geen vertrouwen meer in mij, nu nog steeds niet. Ze hebben mij toen die tijd geslagen en opgesloten in huis, omdat ik me toenmalige vriend had opgezocht in de gevangenis. Ik was toen 18 jaar. Me telefoon werd kapotgemaakt. Ik mocht geen telefoon meer en ik mocht het huis niet uit. Ik was daarna ziek geworden en ik kreeg door alle stress paniekaanvallen en hyperventilatie aanvallen. Ik zat dag en nacht op me kamer na te denken ik werd er niet goed van. Ik heb daarna nog steeds stiekem contact met hem gehouden, omdat ik deze jongen niet wil loslaten. Ik ben nooit zo erg verliefd geweest. Waar ik nu heel erg mee zit is dat ik nu 20 jaar ben en tot de dag van vandaag moet ik liegen over alles. Als ik naar buiten wil gaan word ik helemaal ondervraagd over met wie ik zometeen ben, waar ik zometeen ben en hoelaat ik terug ben. Als ze mij niet geloven dan word ik gebeld terwijl ik buiten ben. En als ik dan niet opneem ontploft de bom. Ik vind dat ik oud genoeg ben en hun er nu over heen moeten komen dat ik met hem ben gegaan, omdat ik 2 jaar geleden een fout heb gemaakt. Ik word zelfs opgebeld wanneer het net donker is dat ik naar huis moet komen. Ik wil niet meer behandeld worden als een 12 jarige. Ik kan ook makkelijk mijn telefoon uitgooien zodra ik buiten ben, maar dan komen er weer problemen. Ik weet me geen raad meer. Er wordt gewoon zo extreem op mij gelet dat ik helemaal geen zin meer heb om naar buiten te gaan.
Ik ben nog steeds niet van me toenmalige vriend af, dus als ik met hem afspreek moet ik ook liegen over met wie ik ben en zodra ik gebeld wordt door me ouders moeten ze diegene aan de lijn hebben met wie ik ben. Ook als ik gebeld wordt thuis dan is het gelijk van met wie bel je? Ik kan niks meer in me eigen huis en ik kan mijn leven niet normaal leven. Wat moet ik doen?
Alle reacties Link kopieren
Je ouders proberen je koste wat kost te beschermen tegen de domme dingen die je doet en in welke kringen jij je beweegt.

Groot gelijk dat ze een crimineel niet accepteren als hun schoonzoon.

Luister naar je ouders.
Je kunt het leven ook met een vrolijk gezicht serieus nemen - Irmgard Erath
Alle reacties Link kopieren
Op kamers
Luister naar je ouders.
Alle reacties Link kopieren
Je ouders hebben gelijk ook dat ze je nog steeds niet vertrouwen, je bent ook nog steeds niet te vertrouwen! Je liegt over van alles tegen ze!
En je ouders worden gek van jou.

Misschien is het een idee om je gewoon te gedragen, niet te liegen tegen je ouders en verstandige keuzes te maken. Je ouders krijgen dan vanzelf weer vertrouwen in jou.
Geef hen eens ongelijk ...

Ze zien een liegende net-geen-puber meer die recht in haar ongeluk loopt.
Alle reacties Link kopieren
Maartje2016 schreef:
18-12-2018 19:45
Je ouders hebben gelijk ook dat ze je nog steeds niet vertrouwen, je bent ook nog steeds niet te vertrouwen! Je liegt over van alles tegen ze!
Ik houd van die jongen, ik mag niet van me ouders met hem gaan, dan doe ik dat maar stiekem. Het is niet zo dat hij iemand vermoord heeft.
Alle reacties Link kopieren
Als mijn dochter met een crimineel zou omgaan, kwam ze nooit de deur meer uit.
ik geef mn bek ook maar een douw
je gedraagt je niet als een 20 jarige, beetje daten met een crimineel en liegen tegen iedereen
Alle reacties Link kopieren
Wees blij dat je nog ouders hebt en dat ze op je passen.
Eens een crimineel altijd een crimineel,denk daar maar eens over.
het leven is als n neus,haal eruit wat erin zit.
Anoniempjeee- schreef:
18-12-2018 19:49
Ik houd van die jongen, ik mag niet van me ouders met hem gaan, dan doe ik dat maar stiekem. Het is niet zo dat hij iemand vermoord heeft.
hij zit in de gevangenis omdat hij op de verkeerde plek op het verkeerde moment was?
Alle reacties Link kopieren
Anoniempjeee- schreef:
18-12-2018 19:49
Ik houd van die jongen, ik mag niet van me ouders met hem gaan, dan doe ik dat maar stiekem. Het is niet zo dat hij iemand vermoord heeft.
Hij neemt het in elk geval niet zo nauw met de wet. Hij heeft een strafblad.
Heeft hij zijn school afgemaakt?
Wat voor inkomen heeft hij?

Is dit de persoon over wie je droomde toen je 16 was? Lijkt me van niet.
Je kunt het leven ook met een vrolijk gezicht serieus nemen - Irmgard Erath
S-Meds schreef:
18-12-2018 19:53
hij zit in de gevangenis omdat hij op de verkeerde plek op het verkeerde moment was?
Duh, hij is hartstikke leuk en lief hoor! Zagen haar ouders dat maar... 🤦🏼‍♀️
Alle reacties Link kopieren
Hij is onschuldig! Je weet toch?
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Madeliefjees schreef:
18-12-2018 19:55
Hij is onschuldig! Je weet toch?
Precies, hij had een slechte advocaat! Prutser.
Je kunt het leven ook met een vrolijk gezicht serieus nemen - Irmgard Erath
Jake99 schreef:
18-12-2018 19:54
Duh, hij is hartstikke leuk en lief hoor! Zagen haar ouders dat maar... 🤦🏼‍♀️
Nogal moeilijk om zien als ie in de bajes zit.
hoeveel vriendjes zijn er?
1. de crimineel
2. de toenmalige vriend

of zijn dat dezelfde?
Belg007 schreef:
18-12-2018 19:57
Nogal moeilijk om zien als ie in de bajes zit.

Die kunnen toch mee met haar wanneer ze hem opzoekt in de bajes. Gezellig familie uitje, haha.
Alle reacties Link kopieren
TO ben je achterlijk of doe je achterlijk?
Alle reacties Link kopieren
Je komt zo verschrikkelijk dom op mij over dat ik je zelfs niet als vriendin zou willen hebben.
Niet geschoten is altijd mis
Je ouders hebben groot gelijk. Je bent niet in staat de juiste keuzes te maken in het leven. Op papier 20, in praktijk 12. Kap met die criminelen, waar je mee omgaat wordt je mee besmet. Bouw een mooi leven op en zoek een fatsoenlijke partner. Zul jij eens zien hoe snel je ouders bijdraaien.
Alle reacties Link kopieren
Als je ouders je hebben geslagen dan hebben ze je ook niet het beste voorbeeld gegeven van wat liefde is.. Ik vind het niet normaal hoe je ouders met je omgaan, maar dat betekent niet dat ze geen gelijk hebben wat betreft je vriend. Ga op kamers en laat je vriend ook achter je.
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Alle reacties Link kopieren
Je hoeft je niet te laten slaan en opsluiten door je ouders. Ze kunnen het niet met je eens zijn over je keuzes maar, op deze manier creëren ze nog meer afstand tussen jullie.
Zorg voor een eigen inkomen zodat je voor jezelf kunt zorgen. Niet afhankelijk worden van anderen ook niet van je huidige vriend. Leer je eigen boontjes doppen!
Tevens kun je aangifte doen tegen je ouders vanwege mishandeling mocht je dat willen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven