vriend 4 keer gezien in 6 maanden

18-12-2018 20:27 59 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoi allemaal,

dit topic is deels om mijn hart een beetje te luchten en deels om advies te vragen.
nou hier gaat die dan. Mijn vriend en ik zijn ondertussen bijna een jaar samen, hij is 30, ik ben 24

Mijn vriend is overwerkt, hij werkt voor een internationaal bedrijf waarbij een normale dag werken van 9 tot 10 in de avond is. Dit zorgt er dus voor dat hij helemaal op is door de weeks, hij pusht door en wordt er lichamelijk ziek van word in de weekenden.

Ik vind het absoluut gek dat die dood op is. Dit zorgt er ook voor dat hij mij op een constante basis afzegt waardoor ik hem dus soms een maand niet zie. Het voelt alsof ik weggeduwt word totdat hij alles heeft opgelost en ik moet maar netjes zitten wachten op hem. Dit zorgt bij mij voor een hoop frustraties en ook regelmatig ruzie. ik zou best vinden als ik hem bijv. 1 keer in de 2 weken zie, of gewoon bij hem thuis wat huiswerk doe of iets in die richting. maar hij wil dat niet, en zijn mentaliteit is dat hij het zelf wel allemaal oplost

nu is het de laaste tijd zo uit de hand gelopen dat ik hem sinds vakantie samen in juni misschien een handje vol keren heb gezien. De laatste keer dat hij af zei, ben ik woest geworden op hem. hij had hier niets op te zeggen en had geen zin een gesprek. De maat was voor mij vol en ik heb hem geblokkeerd voor 2 weken op whatsapp. hij heeft mij niet benaderd en we gaan nu richting de 3de week van het niet praten. Op het moment zit ik heel erg vast met wat ik moet doen. ik weet dat dit niet normaal is en leuk is het ook niet meer. Er zal binnenkort toch iets moeten gebeuren. ik zou graag een normaal gesprek willen hebben face to face. Maar dit gaat een lastige opgave worden met het feit dat we elkaar niet zien. Als ik bel neemt die meestal ook niet op.

heeft iemand hier ervaring mee of nog tips of ideeën ?
Alle reacties Link kopieren
Kun je dit accepteren? Gaat er ooit verandering in komen? Wil je zelf nog wel een relatie met hem?
Alle reacties Link kopieren
Iemand die leeft om te werken in plaats van werkt om te leven doet iets heel erg verkeerd. Ik zou eisen dat hij zijn baan opzegt of anders de relatie, voor zover je dit een relatie kunt noemen, beëindigd.
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
Dit is toch geen relatie?
Jullie hebben geen relatie. Denk dat je hem een groot plezier doet als je gewoon niets meer van je laat horen. Als ie ook maar enigszins verliefd op je was dan had ie wel tijd voor je gemaakt.
Jullie hebben geen relatie, sorry.
Dit is geen relatie. En je moet je afvragen of zijn verhaal wel klopt. Niemand werkt 5 dagen per week 12 tot 14 uur per dag. En als hij dat wél doet moet je je afvragen of je wel een man wilt die dat doet. Maar ik zet in op dat jij denkt dat jullie een relatie hebben en dat hij ondertussen heel andere ideeen heeft. Woont hij niet gewoon samen ofzo?
Hoe kan hij jou contacten als je hem blokkeert? Op jouw leeftijd mag je nog wel dit soort passief agressief gedrag vertonen, maar als je jezelf volwassen wil noemen dan moet je met hem praten.
Zodra je m blokte was je relatie over. Zou bij mij in ieder geval wel zo zijn, want zonder communicatie is er geen relatie mogelijk. Ga er dus maar van uit dat dit je ex is, en leer er van dat een relatie met iemand die geen tijd voor je maakt, niet jouw ding is.
Alle reacties Link kopieren
Dit lijkt zo weinig op een relatie dat je het, denk ik, niet eens hoeft uit te maken.
sjaanroeispaan wijzigde dit bericht op 18-12-2018 21:14
0.59% gewijzigd
Maar serieus, ik heb intensiever contact met mijn fysiotherapeut dan jij met je ‘partner’
Alle reacties Link kopieren
Dit is geen relatie hoor.
Je kunt het leven ook met een vrolijk gezicht serieus nemen - Irmgard Erath
steeds weer opnieuw kennismaken
Alle reacties Link kopieren
Het is al uit hoor.

Accepteer het nu maar.
Alle reacties Link kopieren
Dit is geen relatie en wordt nog eens bevestigd doordat er geen contact ontstaat na jullie ruzie.
Waar wil je nog over praten?
Alle reacties Link kopieren
Het is toch ook een afknapper als een man niet eens wil als jij bij hem thuis komt studeren ofzo. Hij wil jou toch ook zien, aanraken etc.. Noem maar wat...

Moet je jezelf nu echt opdringen aan een man die juist zou moeten staan springen om jou te zien?

Nee, op die manier moet je er geen plezier meer in beleven.
Alle reacties Link kopieren
Je hebt helemaal geen vriend. Wel een ex.
Alle reacties Link kopieren
Dit is geen relatie

Wil je niet liever met iemand zijn die wel zijn leven met jou wil delen? En die ook wil dat jij jouw leven met hem deelt?
Alle reacties Link kopieren
Noemt hij jou wel vriendin enzo?
Ik vind het zonde dat je op iemand wacht, die er nooit echt voor je gaat zijn.
Ik gun het je dat je plezier gaat maken met andere man(nen) en dat je ervaart hoe leuk het is met iemand die wel liefdevol is naar jou toe.
Alle reacties Link kopieren
Je trekt aan een dood oaard. Doe jezelf een plezier en laat het los.
Alle reacties Link kopieren
Eens met alle bovenstaande. Je non-relatie is over, denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Je hebt al 3 weken geen contact en je zegt zelf 'het is niet leuk meer'

Stuur hem nog 1 appje met "dit was het dan, succes met je leven" en houdt het daarbij. Je bent duidelijk geen prioriteit.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Wauw,ik wist niet dat er zulke grote oogkleppen bestonden
Alle reacties Link kopieren
4x in 6 maanden, dat is 8x per jaar.
Precies genoeg voor sinterklaas, kerst, oud&nieuw, pasen, pinksteren, jullie verjaardagen en een barbecue in de zomer.
Alle reacties Link kopieren
Zoals iedereen zegt, dit is geen relatie en hij is niet geinteresseerd.
Ik zou hem nooit meer spreken en zijn nummer en alle social media blokkeren.
Misschien kom je een keer een leuk persoon tegen die je wel wilt zien.

Vaak zijn dit soort types die alleen 'werken' gewoon bij hun vrouw of vriendin en hebben ze daarom geen tijd voor je.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven