Iemand tegengekomen maar geen nummers uitgewisseld.

06-01-2019 01:12 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames en eventuele heren,

Ik ben vandaag gaan karten met mijn zoontje. We waren aan het wachten op zijn beurt, toen zag ik opeens een extreem knappe man met zijn kinderen achter me gaan zitten ( leek een beetje op Thijs Romer) ik dacht in eerste instantie wauw knappe man, maar toen vond ik hem aan zijn gedrag beetje arrogant overkomen ( moeilijk uit te leggen).

Ik zag hem wel steeds naar me kijken, en hij draaide om me heen. Ik dacht er niks van want hij was met kinderen, en nam aan dat hij getrouwd was. Toen het de beurt van mn zoontje was, ging ik dus kijken. Hij staarde steeds naar me en uiteindelijk vroeg hij “ je zoontje is nu toch aan de beurt”? Weet jij wanneer ze beginnen ? ( hij was erna met zn kids). Ik antwoorde gewoon met ik denk nu.

Vervolgens was mn zoontje klaar en ging ik hem halen. Hij kwam weer naar me toe en zei “ heeft je zoontje het heelhuids overleefd ? Ik antwoorde dus weer. Hij keek nog een beetje en toen was het zijn beurt. Ik ben naar huis gegaan

Ik heb nu het idee dat hij me misschien leuk vond, en een praatje probeerde te maken? Nooit de kans gekregen om daar achter te komen en het was een super knappe man !

Nu mijn vraag kan ik nog iets doen ?
Zou het raar zijn om de kartbaan op te bellen en zijn email adres te vragen met een smoes. Ik weet nummer van zijn track nog.

Wat denken jullie ?
Alle reacties Link kopieren
Ja dat is raar.
En als.het goed is geven ze dat ook niet.
Iets met privacy en zo.

Denk dat je het als een leuke flirt moet zien en verder als een gemiste kans
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Als hij je leuk vond had hij het wel anders aangepakt want dit heeft geen zin
Alle reacties Link kopieren
Ja als je m leuk vond had je een vraag terug moeten stellen - het leest nu alsof hij nauwelijks een reactie van je kreeg! Dan durft ie nooit je nummer te vragen want hij denk dat je niet geïnteresseerd bent.
Hello, can you hear me?
Misschien, heel misschien, was het gewoon small talk? Kijken en praten betekent niet dat iemand je leuk vindt en met je wil daten.
Sorry maar ik moest heel hard lachen om de combinatie ‘zeer knapppe man’ en ‘lijkt op Thijs Römer’
Onzeker2019 schreef:
06-01-2019 01:12

Zou het raar zijn om de kartbaan op te bellen en zijn email adres te vragen met een smoes. Ik weet nummer van zijn track nog.
Als het bedrijf dit zou geven zouden ze zwaar in overtreding zijn op de AVG.

Dus ik zou het lekker laten, nog af en toe leuk aan terugdenken en that's it.
Taralina schreef:
06-01-2019 09:52
Sorry maar ik moest heel hard lachen om de combinatie ‘zeer knapppe man’ en ‘lijkt op Thijs Römer’

Over smaak valt niet te twisten. ;)

Gelukkig maar, anders vielen we allemaal op dezelfde mannen/vrouwen, haha.
Nou als dit je antwoorden waren dan zal die gozer ook wel denken “daar kan je een feestje mee bouwen hoor”.
Jake99 schreef:
06-01-2019 09:51
Misschien, heel misschien, was het gewoon small talk? Kijken en praten betekent niet dat iemand je leuk vindt en met je wil daten.
Precies
Je vond hem knap maar ook arrogant overkomen. Waarom wil je dan met hem in contact komen?
Alle reacties Link kopieren
Dat soort contactmomenten heb ik zo vaak. Ik geloof niet dat er dan met mijn geflirt wordt...
Live long and prosper
Alle reacties Link kopieren
De kans dat hij getrouwd is o.i.d is natuurlijk ook aanwezig.
Uit de beschrijving kan ik niet opmaken dat het hier gaat om flirten. Gewone normale conversaties terwijl je ergens staat te wachten
Alle reacties Link kopieren
Je maakt er meer van dan het is. Ik heb ook wel eens zulke leuke eenmalige ontmoetingen met een leuke vrouw. Daar is echter niets flirterigs aan. Kans is groot dat die man gewoon een vrouw heeft.
Je nick is 'onzeker' en je vond de man arrogant.
Wat wil jij jezelf aandoen?
Aan de andere kant, niet elke man die een onschuldig praatje maakt doet dat om te versieren. Ik heb constant zo'n nietszeggende gesprekjes.
Ik kletst altijd met alles en iedereen, zeker bij dat soort dingen.
En nee ze mogen zijn gegevens niet afgeven, duh.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het wel doen, maar ik ben dan ook redelijk schaamteloos wat dat betreft. Ik zou de kartbaan bellen of mailen met de mededeling dat je per ongeluk de jas/tas/whatever van de man na jou met tracknummer zoveel hebt meegenomen naar huis en vragen of ze jouw telefoonnummer willen doorgeven om het gevonden voorwerp terug te geven. En dan afwachten :)

Ja, misschien was het small talk (lijkt het wel op), of is hij getrouwd, of een arrogante eikel, maar dat merk je dan vanzelf. Ik hoop dat je zoiets gaat doen en het hier nog komt melden, want ik ben dol op zulke verhalen!
Alle reacties Link kopieren
Je had het ijzer moeten smeden toen het heet was en gewoon wat langer met hem moeten praten. Nu er achteraan gaan klinkt een beetje nogal creepy. Ik zou het niet op prijs stellen als een bedrijf ijn nummer zou geven aan iemand met wie ik twee zinnen had gewisseld (sterker nog, als ze dat zouden doen zou ik er een officiele klacht over indienen).
boebezoebe wijzigde dit bericht op 06-01-2019 12:10
0.14% gewijzigd
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Dit lijkt mij niks meer dan een kletspraatje.
Hij heeft geen interessevragen over jou gesteld toch?
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg niet de indruk dat je flirterige signalen uitstraalde. Dan is een gesprek inderdaad snel voorbij.
Alle reacties Link kopieren
Mijnboom schreef:
06-01-2019 12:03
Ik zou het wel doen, maar ik ben dan ook redelijk schaamteloos wat dat betreft. Ik zou de kartbaan bellen of mailen met de mededeling dat je per ongeluk de jas/tas/whatever van de man na jou met tracknummer zoveel hebt meegenomen naar huis en vragen of ze jouw telefoonnummer willen doorgeven om het gevonden voorwerp terug te geven. En dan afwachten :)

Ja, misschien was het small talk (lijkt het wel op), of is hij getrouwd, of een arrogante eikel, maar dat merk je dan vanzelf. Ik hoop dat je zoiets gaat doen en het hier nog komt melden, want ik ben dol op zulke verhalen!
Mailen of bellen?
Ik dacht eerder om te zeggen dat ik waarschijnlijk iets van hem gevonden heb, en dat ik mijn nummer doorgeef en tegen hun zeg dat de vrouw voor hem iets heeft gevonden en of hij contact op kan nemen. Dan hoeven ze geen wet te overtreden of zijn gegevens te geven.

Er is natuurlijk ook een kans dat ze zeggen lever het maar bij ons in, of gaan vragen wat het dan is etc
Alle reacties Link kopieren
meaki schreef:
06-01-2019 12:32
Ik krijg niet de indruk dat je flirterige signalen uitstraalde. Dan is een gesprek inderdaad snel voorbij.
Dat klopt. Ik was nogal in shock ofzo en daarom heb ik spijt.
Alle reacties Link kopieren
RoseHip schreef:
06-01-2019 10:13
Je vond hem knap maar ook arrogant overkomen. Waarom wil je dan met hem in contact komen?
Toen hij tegen me begon te praten had hij wel een lieve/ aardige uitstraling
Alle reacties Link kopieren
Janny1965 schreef:
06-01-2019 10:22
De kans dat hij getrouwd is o.i.d is natuurlijk ook aanwezig.
Dat klopt. Nee heb je en ja kan je krijgen. Ik zie hem daarna toch nooit meer

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven