3 jaar in een vicieuze cirkel

07-01-2019 21:53 69 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 04-02-2019 09:25
Reden: OP verwijderd, maatregelen zijn genomen.
99.86% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik zou naar vrienden/familie gaan zolang je die nog hebt. Je weet zelf ook heel goed dat dit niet gezond is en dat dit niet gaat veranderen.
Alle reacties Link kopieren
Je gevoel klopt hoor, hij heeft jou in zijn macht. En nu? Blijf jij hem dit toestaan?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Wat verwacht je nu van ons dan? Een relatie hoort een aanvulling te zijn, iets waar je beiden beter/leuker van wordt. Ik zit al ruim 35 jaar in een relatie en mij is nog nooit aangedaan wat jou regelmatig overkomt en zo hoort het ook volgens mij.
die ik wilde bestaat al...
Je stelt geen vraag. Wil je dat er iets verandert of heb je al geaccepteerd dat dit het is?
Blijkbaar vind je het fijn. Succes.
Alle reacties Link kopieren
Ik weet me geen raad meer. Ik geloof hem elke keer op zijn woord, daarna raak ik weer diep teleurgesteld in hem.
Hij speelt mind games. Ik weet niet hoe ik mijzelf hieruit kan halen. Hebben jullie aub tips!
anoniem_381074 wijzigde dit bericht op 07-01-2019 23:08
1.22% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Koffer pakken en niet meer omkijken, klaar.
die ik wilde bestaat al...
geef eens wat meer informatie
zoals
hoe oud zijn jullie
wonen jullie samen
koophuis, huurhuis
hebben jullie kinderen
heb je nog contact met je ouders
etc. etc.
Wildrose_x schreef:
07-01-2019 23:01
Ik weet me geen raad meer. Ik geloof hem elke keer op zijn woord, daarna raak ik weer diep teleurgesteld in hem.
Hij speelt mindgamrz. Ik weet niet hoe ik mijzelf hieruit kan halen. Hebben jullie aub tips!
Tip: geloof hem niet meer op zijn woord. Woorden zijn hol, gedrag is tekenend. Dusssss.... aan de slag met je eigenwaarde en kies voor jezelf. Dit topic openen is de eerste stap, nu stap 2; maak een escapeplan en zorg dat je veilig vertrekt
Wildrose_x schreef:
07-01-2019 23:01
Ik weet me geen raad meer. Ik geloof hem elke keer op zijn woord, daarna raak ik weer diep teleurgesteld in hem.
Hij speelt mind games. Ik weet niet hoe ik mijzelf hieruit kan halen. Hebben jullie aub tips!
Nee, je bent niet meer te redden. Blijkbaar vind je het ergens heerlijk toch?
Alle reacties Link kopieren
Je houdt van drama en bent hieraan verslaafd.
Alle reacties Link kopieren
Als je liefste vriendin met dit verhaal naar je toe zou komen, wat voor antwoord zou je haar geven? Vermoedelijk wegwezen?

Waarom ben jij niet de allerbeste vriendin met en voor jezelf?
wij slapen nooit.
iceteapeach schreef:
07-01-2019 23:16
Als je liefste vriendin met dit verhaal naar je toe zou komen, wat voor antwoord zou je haar geven? Vermoedelijk wegwezen?

Waarom ben jij niet de allerbeste vriendin met en voor jezelf?
Ik lees dit heel vaak... Mensen als TO zeggen dat ook niet tegen hun vriendinnen hoor.
Alle reacties Link kopieren
ouwewijsneus schreef:
07-01-2019 23:08
geef eens wat meer informatie
zoals
hoe oud zijn jullie
wonen jullie samen
koophuis, huurhuis
hebben jullie kinderen
heb je nog contact met je ouders
etc. etc.
We wonen niet samen, we hebben ook geen kinderen. Ik woon nog bij me ouders. Hij word binnenkort 28 en ik ben 21.
Alle reacties Link kopieren
Actieplan: bel de huisarts. Vertel dit verhaal.
Alle reacties Link kopieren
merelindesloot schreef:
07-01-2019 23:16
Je houdt van drama en bent hieraan verslaafd.
En waaruit kan jij dat lezen???
Wildrose_x schreef:
07-01-2019 23:01
Ik weet me geen raad meer. Ik geloof hem elke keer op zijn woord, daarna raak ik weer diep teleurgesteld in hem.
Hij speelt mind games. Ik weet niet hoe ik mijzelf hieruit kan halen. Hebben jullie aub tips!
Hem niet meer geloven. Een lijstje maken van alle kutstreken om te lezen als hij je de wereld belooft. Iemand vragen om dat lijstje in je gezicht te drukken als je weer naar hem teug wilt.

Maar je zult vooral ruggengraat moeten kweken en die recht moeten houden. Niet bij de eerste beste belofte maar meteen weer terugkeren. Je weet toch inmiddels dat zijn leugens niets waard zijn? Als jij elk sprookje dat hij ophangt gelooft, dan gaat het Vivaforum daar echt weinig aan veranderen.
Wildrose_x schreef:
07-01-2019 23:01
Ik weet me geen raad meer. Ik geloof hem elke keer op zijn woord, daarna raak ik weer diep teleurgesteld in hem.
Hij speelt mind games. Ik weet niet hoe ik mijzelf hieruit kan halen. Hebben jullie aub tips!
Weggaan en nooit meer teruggaan naar hem.
Wildrose_x schreef:
07-01-2019 23:18
En waaruit kan jij dat lezen???
Alles wat je tikt. Dat je 3 jaar lang zin hebt in dit. Is een hele logische conclusie.
Alle reacties Link kopieren
Lucifer2018 schreef:
07-01-2019 23:17
Ik lees dit heel vaak... Mensen als TO zeggen dat ook niet tegen hun vriendinnen hoor.

Nee, wss niet nee, omdat ze het nog een kans willen geven of tig kansen. En niet luisteren naar de mensen die het vanaf de buitenkant zien en het sneller doorhebben dan de persoon in kwestie. Zonde, zou een hoop ellende en jaren doormodderen besparen.
wij slapen nooit.
Wildrose_x schreef:
07-01-2019 23:17
We wonen niet samen, we hebben ook geen kinderen. Ik woon nog bij me ouders. Hij word binnenkort 28 en ik ben 21.
Wat zeggen je ouders van al je drama?
Alle reacties Link kopieren
Wildrose_x schreef:
07-01-2019 23:18
En waaruit kan jij dat lezen???
Je vraag is niet aan mij maar eh, lees je OP nog even terug? Je geeft hem toch keer op keer kansen? Hij neemt je niet meer serieus, je blijft hem toch wel terugnemen nl.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
N A R C I S M E
mijn dochters zijn al wat ouder, maar als je een dochter van mij was en je vertelde dat je vriend losse handjes had.... :vechten:
als je dit verteld tegen je ouders ben je toch zo van hem af?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven