Hoe hier mee om te gaan, need some vrouwen advies!

10-01-2019 13:11 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste lezers,

Na lang zoeken probeer ik maar hier in contact te komen om de mening van een vrouw te weten hoe ik hier mee moet om gaan.

In het verleden was ik soms in relaties een eikel, geef ook echt mijn mening, was hard in sommige gevallen, zo hard soms dat ik mensen echt een klote gevoel gaf maar door veel ellende ben ik daar voorzichtig in geworden omdat ik hierdoor wel een aantal leuke relaties heb af gestoten en ben kwijt geraakt. Maar nu jaren later heb ik me rust gevonden en heb iemand ontmoet die ik hierdoor niet kwijt wil raken.

Nu heb ik iemand ontmoet die ik absoluut niet kwijt wil. Ze heeft aangegeven dat ik niet te lief moet zijn maar ik heb tegen haar gezegd dat ik juist niet te hard kan zijn omdat ik daar gewoon geen zin in heb. Ik kan het wel daar niet van maar ik kan heel goed mijn grenzen aangeven of iemand op simpel weg echt op haar plek zetten maar dan nog zegt ze je bent soms nog te lief.

Ik weet echt hier niet mee om te gaan wetend dat als ik te hard word haar misschien kwijt raak.

Ze is een hele lieve meid ook een bijdehandje wat haar siert maar, ze geeft heel duidelijk soms aan word ff een klootzak, ik heb dit nodig!? Maar ik kan door mijn gedrag uit mijn verleden gewoon niet harder zijn wetend dat ik haar dan ook misschien kwijt zal raken.
Nu stuurt ze me dus berichten van dat ze me mist en aan me denkt maar het is toch te lief als ik meteen ga sturen ik jou ook blabla.... wat moet ik dan telkens zeggen? niet antwoorden wel lezen is toch ook niet netjes?

volg het even niet meer.....
Alle reacties Link kopieren
Wellicht ben je iets te meegaand met haar. Je kunt prima je mening geven of duidelijk zijn zonder een eikel te zijn. (stom excuus ook)
Terugsturen dat je iemand mist als dat ook zo is heeft niks met hard zijn te maken.
Just looking for someone to be the Kanye to my Kanye
Alle reacties Link kopieren
Met te lief, bedoelt ze wellicht, dat je ook een eigen mening mag hebben. Je mag gerust zeggen als je het ergens niet mee eens bent, zonder dat je gaat schelden of vloeken.,
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Gewoon jezelf zijn zou genoeg moeten zijn.
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
Alle reacties Link kopieren
Of iemand iets als hard ervaart of niet verschilt per persoon. Ik houd er vsn als iemand duidelijk zijn mening geeft en heb er een hekel aan als mensen om de hete brij heen draaien.

Het klinkt alsof jij je vooral heel erg wil aanpassen aan de ander uit angst, wil ze niet dat je wat relaxter bent en niet zo onzeker? Ik zou zeggen, wees vooral jezelf.
Alle reacties Link kopieren
Wees jezelf, waar jij je prettig bij voelt - zonder anderen pijn te doen.
Is dat niet wat ze zoekt? Dan moet ze verder zoeken.

Ik snap niet wat ze zou bedoelen met 'wees nou even een klootzak dat heb ik nodig".
Wat wil ze dan concreet van je?

Zoekt ze dominantie? Binnen en/of buiten de slaapkamer?
Zoekt ze iemand die haar waardigheid naar beneden haalt?
Wat wil ze precies?
Rosabella1 schreef:
10-01-2019 13:43
Gewoon jezelf zijn zou genoeg moeten zijn.
Dit wilde ik ook zeggen.
Wees gewoon jezelf.
Geforceerd gaan doen daar heeft niemand wat aan.
Als het werkt tussen jullie dan werkt het, en zo niet dan niet.
Point klaar.
Alle reacties Link kopieren
s-a-r-kast schreef:
10-01-2019 13:47
Zoekt ze dominantie? Binnen en/of buiten de slaapkamer?
Zoekt ze iemand die haar waardigheid naar beneden haalt?
Wat wil ze precies?
Buiten de slaapkamer heb ik gemerkt en het lijkt alsof ze wilt dat soms haar waardigheid naar beneden wordt gehaald.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon jezelf zijn! Als ze daar niet blij van wordt, is ze het gewoon niet voor jou. Niet te moeilijk doen en denken...!
Alle reacties Link kopieren
Schrijf stomme muts ik mis jou ook een beetje...
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Er zit natuurlijk een verschil tussen een watje zijn en hard zijn. Wat versta jij onder hard?
lesta88 schreef:
10-01-2019 13:59
Buiten de slaapkamer heb ik gemerkt en het lijkt alsof ze wilt dat soms haar waardigheid naar beneden wordt gehaald.
Dat vind ik niet gezond klinken.
Madeliefjees schreef:
10-01-2019 13:43
Met te lief, bedoelt ze wellicht, dat je ook een eigen mening mag hebben. Je mag gerust zeggen als je het ergens niet mee eens bent, zonder dat je gaat schelden of vloeken.,
Ik denk dit inderdaad. Het verschilt natuurlijk per vrouw maar ik denk dat je best naar haar kan sturen dat je haar ook mist. Als ze bedoelt dat je hard moet zijn denk ik inderdaad ook aan eigen mening en dat je niet op alles ja zegt. Dat ze niet over je heen kan lopen. Maar dat zijn meer mijn eigen ervaringen.
Een man met eigen mening.
Maar jah wat moet je doen dan. Hele tijd toneel spelen zodat ze je leuk blijft vinden?

Als jij niet zo bent zoals zij wilt....
Alle reacties Link kopieren
Je bent gewoon een softie denk ik, geen alfa mannetje. Maar als dat niet in je zit wordt het niks, je bent zoals je bent.
Alle reacties Link kopieren
Jezelf zijn zou goed genoeg moeten zijn en anders eens een gesprek aangaan, kijken wat ze dan precies bedoelt.
Men lijd het meest om het lijden dat men vreest.
Alle reacties Link kopieren
Sorry, maar wie valt er nou op een pestkop o_o ik val juist op heel lief. Enne, gewoon jezelf zijn vind ik altijd goed. Tenzij je zo een klootzak bent van nature dan vind ik dat je in een relatie wel lief moet zijn.
.
Alle reacties Link kopieren
Envelop schreef:
10-01-2019 13:45
Of iemand iets als hard ervaart of niet verschilt per persoon. Ik houd er vsn als iemand duidelijk zijn mening geeft en heb er een hekel aan als mensen om de hete brij heen draaien.

Het klinkt alsof jij je vooral heel erg wil aanpassen aan de ander uit angst, wil ze niet dat je wat relaxter bent en niet zo onzeker? Ik zou zeggen, wees vooral jezelf.
Eens! Wat vermoeiend zeg, om steeds te moeten peilen hoe je zou moeten zijn of doen. Wees gewoon jezelf. Dat moet genoeg zijn, daar kiest ze voor, óf niet. Je kunt je nou eenmaal niet je leven lang voordoen als iemand anders.
Wat een raar mens.
Alle reacties Link kopieren
-vanille- schreef:
14-01-2019 08:13
Sorry, maar wie valt er nou op een pestkop o_o ik val juist op heel lief. Enne, gewoon jezelf zijn vind ik altijd goed. Tenzij je zo een klootzak bent van nature dan vind ik dat je in een relatie wel lief moet zijn.
Jij valt ook niet op lieve mannen gezien je voorgaande berichten.
Alle reacties Link kopieren
Trien30 schreef:
14-01-2019 09:43
Jij valt ook niet op lieve mannen gezien je voorgaande berichten.
Welke berichten precies. Dan haal ik ze weg :shame:
.
Alle reacties Link kopieren
lesta88 schreef:
10-01-2019 13:59
Buiten de slaapkamer heb ik gemerkt en het lijkt alsof ze wilt dat soms haar waardigheid naar beneden wordt gehaald.
heeft ze daar hulp bij??
dat is niet gezond hoor
Klinkt alsof ze therapie moet ipv een relatie
Alle reacties Link kopieren
-vanille- schreef:
14-01-2019 09:50
Welke berichten precies. Dan haal ik ze weg :shame:
Haha... kom op zeg. Kijk eens hoe mannen met je on zijn gegaan. En hoe jij met je laat sollen. Je hebt nu al weet ik veel hoeveel topict erover geopend.

En waarom zou je die berichten weghalen?
Alle reacties Link kopieren
Trien30 schreef:
14-01-2019 10:03
Haha... kom op zeg. Kijk eens hoe mannen met je on zijn gegaan. En hoe jij met je laat sollen. Je hebt nu al weet ik veel hoeveel topict erover geopend.

En waarom zou je die berichten weghalen?

Nou sorry hoor mw de betweter maar dit x zit je er helemaal naast. :bye:
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven