Mijn vrouw is veranderd

11-01-2019 11:54 245 berichten
Alle reacties Link kopieren
weg
anoniem_379068 wijzigde dit bericht op 31-01-2019 13:54
99.83% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Zijn mededeling dat hij 68-tjes pb-tjes had gekregen, geloof ik niet.
Was alleen maar een middeltje om vrouwen aan te sporen: kijk eens dames, hoe gewild ik ben, wees er snel bij als je ook een beurt wil.


Er hoeft er maar een geweest zijn die daadwerkelijk op zijn seksvraag in ging natuurlijk. Erg kritisch zal hij niet geweest zijn na zes jaar onthouding en bovendien gratis seks.
karin6789 schreef:
12-01-2019 00:37
Zijn mededeling dat hij 68-tjes pb-tjes had gekregen, geloof ik niet.
Was alleen maar een middeltje om vrouwen aan te sporen: kijk eens dames, hoe gewild ik ben, wees er snel bij als je ook een beurt wil.


Er hoeft er maar een geweest zijn die daadwerkelijk op zijn seksvraag in ging natuurlijk. Erg kritisch zal hij niet geweest zijn na zes jaar onthouding en bovendien gratis seks.
En nee, De pb functie werkt niet eens
S-Meds schreef:
12-01-2019 09:44
En nee, De pb functie werkt niet eens
Bij anderen wel he.
Vandaar ook de beschrijving hoe hij er uit ziet. Draagt pak, heeft eigen zaak blabla maar niks over fitnessregime. Is peter wel fit genoeg?
lise1985 schreef:
12-01-2019 09:45
Bij anderen wel he.
Mij pb is nooit aangekomen bij peter
Fok-it schreef:
11-01-2019 21:11
Ok

Al lijkt het me in het kader van herkenbaarheid (als dat de reden is) niet echt wat uitmaken of er nog staat zoon of dochter. Gezien de rest van het verhaal
Tenzij de rest van het verhaal ook voor de helft uit de duim gezogen is
S-Meds schreef:
12-01-2019 09:46
Mij pb is nooit aangekomen bij peter
Of hij wilde niet lezen wat jij te melden had.
Chocolotje schreef:
12-01-2019 09:51
Tenzij de rest van het verhaal ook voor de helft uit de duim gezogen is
Ja. Maar dan maakt het al helemaal niet uit hoeveel kinderen hij schrijft dat hij heeft.
Het komt op mij meer en meer over als een hengeltopic waarbij het boehoehoegehalte moet bijdragen aan het vergroten van zijn hengelkansen.
Alle reacties Link kopieren
karin6789 schreef:
11-01-2019 20:59
Begrijp ik het goed: je laat het grootste deel van de opvoeding bij je aanstaande ex?
Waarom?
Is zij de beste opvoeder van jullie twee?
Als volkomen emotieloze vrouw?
Is dat niet moeilijk voor een kind dan?
Inderdaad,
En hoe kan iemand die nog niet 'met een kaasje op de bank tv kan kijken' met TO wel de zorg voor aan kind aan?
Chocolotje schreef:
12-01-2019 09:51
Tenzij de rest van het verhaal ook voor de helft uit de duim gezogen is
Denk ik niet. Maar wel effectief om te gebruiken om medelijden op te wekken. Een succesvolle zakenman die thuis geen liefde krijgt terwijl hij zoveel over heeft voor zijn gezin. Dat roept toch wel wat verzorgingshormonen op bij bepaalde vrouwen
lise1985 schreef:
12-01-2019 09:52
Of hij wilde niet lezen wat jij te melden had.
Hij kon het niet lezen waarschijnlijk. Het was koreaanse spam
lilalinda schreef:
12-01-2019 09:57
Inderdaad,
En hoe kan iemand die nog niet 'met een kaasje op de bank tv kan kijken' met TO wel de zorg voor aan kind aan?
Dit is precies de vraag waar TO zich eerst eens druk om moet maken.
lilalinda schreef:
12-01-2019 09:57
Inderdaad,
En hoe kan iemand die nog niet 'met een kaasje op de bank tv kan kijken' met TO wel de zorg voor aan kind aan?

Daar wenst Peter geen antwoord op te geven. Na beide topics gelezen te hebben vind ik TO een engnek.
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
12-01-2019 09:59
Denk ik niet. Maar wel effectief om te gebruiken om medelijden op te wekken. Een succesvolle zakenman die thuis geen liefde krijgt terwijl hij zoveel over heeft voor zijn gezin. Dat roept toch wel wat verzorgingshormonen op bij bepaalde vrouwen

Dit niet alleen, maar ook doordat het merendeel van de reacties niet al te positief is richting Peter, zal er altijd wel iemand zijn die dit zielig vind en hem persoonlijk gaat benaderen.
Vanuit medelijden..
Om even medeleven en belangstelling te tonen.. verder te vragen..
Precies wat Peter wilt denk ik zo..
Gewoon niet meer reageren op dit soort types en hun vraag naar zogenaamde tips en ervaringen, lijkt me de beste respons.
Alle reacties Link kopieren
weg
anoniem_379068 wijzigde dit bericht op 31-01-2019 14:02
99.85% gewijzigd
PeterX schreef:
12-01-2019 12:33
Ik ben hier aan het worstelen en dat is niet mijn bedoeling. Ik heb een update gegeven op een topic in de seks pijler omdat veel mensen betrokken waren en er vanaf mijn kant allerlei ontwikkelingen zijn. Ik voelde vooraf dat dit niet alleen met seks te maken had dus ik probeer de topic te splitsen in seks en relatie. Nu merk ik dat de twee toch door elkaar gaan lopen en dat ik met sommige reacties een terugval heb omdat dit eerder aanbod is gekomen in de andere topic. Het loopt niet zoals ik verwacht had. Daarnaast gaat het ook over gezondheid en psyche. Moet ik nu alles splitsen? Lijkt me niet. Vragen over de gezondheid van vrouw vind ik logisch maar niet gepast dat ik diep op inzoom, hier ben ik al te ver in gegaan. Ik begrijp wel jullie vragen maar ik kan moeilijk overal antwoord op geven. Er worden aannames gedaan en ik zie zelfs kanker voorbij komen. Dit heeft mijn vrouw niet gehad! Ze heeft helaas een zeer zeldzame ziekte en staat onder behandeling van professoren. Net als over de therapeuten wordt hier aangenomen dat het over relatie therapeuten gaat. Nee dit gaat vele malen verder en dieper omdat mijn vrouw echt anders is geworden, fysiek (haar uiterlijk is ook veel veranderdt) als mentaal. Dit heeft een impact op haarzelf en haar omgeving, dus ook voor haar partner. Je hebt een persoon voor en een persoon na de operatie, want de ziekte blijft alleen is deze nu onder controle, maar ze blijft onder behandeling. Ze kan echt alles en is gelukkig niet meer hulpbehoevend. Ik werk en mijn vrouw verzorgd de huishouding en alles wat daarbij hoort. Ook autorijden en ons kind naar school brengen en ophalen. Ze is anders en aseksueel geworden, is het nu duidelijk? Ik was nooit van plan mijn vrouw te verlaten, ook niet toen ze heel ziek was en alle operaties moest doorlopen, want het waren er veel. Nu, na jaren begin ik eindelijk aan mezelf te denken omdat er rust en ruimte komt, dat is toch niet vreemd?
Ik waardeer enorm jullie betrokkenheid! Ik haal veel er tussenuit, maar er staan ook veel dingen tussen die kant nog wal raken. Ik begrijp dat grotendeels omdat ik niet alles vertel en het verhaal idd eenzijdig is. Ik zie ook reacties van de zogenaamde "keyboard warriors" er tussen staan welke al over de 10.000 reacties hier hebben geplaatst. Er staan hele serieuze reacties tussen en ook van mensen die net aangehaakt zijn door mijn verhaal met een paar reacties, maar helaas direct neergesabeld worden door de keyboard warriors. Rooss4.0 heeft gelijk, maar ik heb een gladde rug gekregen en ik trek me niet alles aan. Al lees ik alles en doet het toch soms pijn. Excuses voor wie zich nu onterecht aangesproken voelen. Soortgelijke (voor)oordelen staan me straks ook te wachten als de stekker uit mijn huwelijk gaat, ook dan is er onbegrip en krijg ik de wereld over me heen. Alleen staat er niet op het voorhoofd van mijn vrouw "aseksueel" en bij mij "hoog libido", om maar wat te noemen.
Ik kan het niet meer terugdraaien, maar ik heb hier veel te veel verteld over mijn privé situatie, en ja ik ben gewaarschuwd. Ik zou alles kunnen veranderen maar ik laat het staan. Ik let vanaf nu iets meer op.
Dus voor hier in deze pijler staat een echtgenoot op het punt een relatie te verbreken vanwege dat zijn vrouw anders is geworden en dat er bij de echtgenoot allerlei gevoelens zijn terug gekomen. Dit heeft enorme gevolgen voor het gezin,m aar dat is bij iedere scheiding zo.
In de seks pijler gaat het voor mij over dat ik na 6 jaar eindelijk seks heb gehad en er ook allerlei gevoelens zijn teruggekomen. Daarnaast de ervaringen van een "eerste"keer na zes jaar en met een andere vrouw dan degene met wie je daarvoor 20 jaar seks hebt gehad. Plus de behoefte aan een seksrelatie zonder gedoe omdat er privé veel gaat gebeuren vanwege een relatie breuk. Ik ben ook maar een mens met behoefte aan fysiek contact. Een nieuwe "echte" relatie komt pas veel later aan bod als de hele scheiding achter de rug is en de rust en stabiliteit in mijn leven is gekomen.

Dit is een forum. De reacties controleren lukt je dus niet en zeker op Viva kun je rekenen op ongezouten meningen.
Maar dat wist je vast allemaal al wel hè?
Hoe ga je het nu doen met je kind? Want die vraag blijf je maar ontwijken.
Sneu voor je vrouw dat je haar geen kans geeft te werken aan jullie relatie.
Ik lees hier alleen maar dat je aan jezelf denkt en vooral aan seks.
Alle reacties Link kopieren
lise1985 schreef:
12-01-2019 12:52
Sneu voor je vrouw dat je haar geen kans geeft te werken aan jullie relatie.
Ik lees hier alleen maar dat je aan jezelf denkt en vooral aan seks.
Lees ook het andere topic even

Ik geloof namelijk best, dat TO het geprobeerd heeft. En hoe rot ook, iedereen mag natuurlijk zelf weten om welke reden hij uit een relatie stapt
Al is het omdat de ander zweetvoeten heeft

Maar To trekt dat handen af, van zijn kind, gooit er geld heen, en ze moeten zich maar redden.
Terwijl hij de enige ouder is die met liefde en emotie voor het kind kan zorgen. Daar zit hij echt fout.
Alle reacties Link kopieren
"Hoe ik presteer en wat ik te bieden heb, komt als ik contact heb".

"Ik wil in contact komen met vrouwen die net als ik ook op zoek naar intimiteit"

En dit zijn slechts 2 citaten van jouw vele solliciterende uitlatingen.
Dus cut the crap Peter!!!
Alle reacties Link kopieren
weg
anoniem_379068 wijzigde dit bericht op 31-01-2019 13:54
98.99% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
lise1985 schreef:
12-01-2019 12:52
Sneu voor je vrouw dat je haar geen kans geeft te werken aan jullie relatie.
Ik lees hier alleen maar dat je aan jezelf denkt en vooral aan seks.
Hij vindt zijn vrouw ook fysiek niet aantrekkelijk meer, denk ik.'
Hij zegt namelijk herhaaldelijk, dat ze "fysiek erg veranderd is", daar haal ik uit dat hij haar tegenwoordig lelijk vindt.
Alle reacties Link kopieren
blijmetmij schreef:
11-01-2019 21:44

. Toch ben ik dol op mijn man, en elke dag blij om hem te zien, en dat hij deel is van ons gezin. En ik kan niet beschrijven wat zijn input voor onze zoon betekent... hoe fijn het is om bij het wakker worden dat vertrouwde gezicht te zien, hij zet mijn espresso's, ik smeer lekkere boterhammen voor hem, en we moeten samen nog erg lachen. Besef wel hoeveel je kapot gaat maken omdat je jezelf aanpraat dat het zo niet langer kan, omdat je piemel eenzaam is.

Ik vind je overkomen als iemand die weer vrijheid wil, en gewoon alles wegdonderen en opnieuw beginnen omdat het niet meer leuk is. En nu berederneer je alles toe naar waarom dat nodig en rechtvaardig is.

Maar waarom heb jij eigenlijk meer recht op een leuke, frisse start dan jouw vrouw of jouw kind? Die hebben die keus niet: jouw keus geeft hen ongevraagd een heleboel om mee te dealen. Besef echt goed dat jij KAN weglopen. Dat geeft je niet meer recht dan hen op levensgeluk, zelfontplooiing of wat minder tegenslag. Als je echt een vent en een vader bent, deel je het eerlijk door 3-en en stuur je SAMEN aan op een fijner leven.
En dit is geschreven door iemand die wel blij is als ze haar partner weer ziet. Iemand die lacht met haar partner en verbondenheid ervaart. Makkelijk wijzen naar een ander als je zelf wel liefde mag ontvangen van je partner. Je weet niet eens hoe het is, maar wel de ander veroordelen. Je schrijft dat hij het leven van zijn kind verwoest door weg te gaan. Nou nou, hebben alle ouders hier op het forum die gescheiden zijn kinderen met trauma’s denk je? En hij mist zoveel meer dan de sex binnen zijn huwelijk, dus hem wegzetten als iemand die alleen aan zijn piemel denkt dekt niet echt de lading van dit topic.
Alle reacties Link kopieren
Je vrouw heeft toch verschillende tumoren gehad? Dat zal de link zijn waarom er over kanker wordt gesproken.

Verder; pijnlijk en moeilijk verhaal. Pijnlijk voor alle betrokkenen.

Mijn partner heeft sinds een paar jaar, en niet zolang nadat wij samen waren, hartproblemen gekregen( hopelijk niet van mij..;_))
Dit heeft ons seksleven best wel veranderd. Hoewel het me soms onzeker maakt, of verdrietig, is het voor mee geen eens een gedachte om dan maar seks met een ander te hebben.
Omdat ik dat niet wil. Wat ik wil is het dat het tussen ons weer beter en anders wordt. Lastig uitleggen.

Ik zeg natuurlijk niet dat dat dan voor jullie ook zo moet gelden maar ergens bekruipt me het gevoel, na het lezen van beide topics, dat er nooit sprake is geweest van een goed seksleven en hevige verliefdheid. Je schrijft namelijk nergens dat je ooit zo onwijs gek was op je vrouw en dat het je pijn doet dat dat nu over is. Die emotie mis ik een beetje.
PeterX schreef:
12-01-2019 12:33
Ik ben hier aan het worstelen en dat is niet mijn bedoeling. Ik heb een update gegeven op een topic in de seks pijler omdat veel mensen betrokken waren en er vanaf mijn kant allerlei ontwikkelingen zijn. Ik voelde vooraf dat dit niet alleen met seks te maken had dus ik probeer de topic te splitsen in seks en relatie. Nu merk ik dat de twee toch door elkaar gaan lopen en dat ik met sommige reacties een terugval heb omdat dit eerder aanbod is gekomen in de andere topic. Het loopt niet zoals ik verwacht had. Daarnaast gaat het ook over gezondheid en psyche. Moet ik nu alles splitsen? Lijkt me niet. Vragen over de gezondheid van vrouw vind ik logisch maar niet gepast dat ik diep op inzoom, hier ben ik al te ver in gegaan. Ik begrijp wel jullie vragen maar ik kan moeilijk overal antwoord op geven. Er worden aannames gedaan en ik zie zelfs kanker voorbij komen. Dit heeft mijn vrouw niet gehad! Ze heeft helaas een zeer zeldzame ziekte en staat onder behandeling van professoren. Net als over de therapeuten wordt hier aangenomen dat het over relatie therapeuten gaat. Nee dit gaat vele malen verder en dieper omdat mijn vrouw echt anders is geworden, fysiek (haar uiterlijk is ook veel veranderdt) als mentaal. Dit heeft een impact op haarzelf en haar omgeving, dus ook voor haar partner. Je hebt een persoon voor en een persoon na de operatie, want de ziekte blijft alleen is deze nu onder controle, maar ze blijft onder behandeling. Ze kan echt alles en is gelukkig niet meer hulpbehoevend. Ik werk en mijn vrouw verzorgd de huishouding en alles wat daarbij hoort. Ook autorijden en ons kind naar school brengen en ophalen. Ze is anders en aseksueel geworden, is het nu duidelijk? Ik was nooit van plan mijn vrouw te verlaten, ook niet toen ze heel ziek was en alle operaties moest doorlopen, want het waren er veel. Nu, na jaren begin ik eindelijk aan mezelf te denken omdat er rust en ruimte komt, dat is toch niet vreemd?
Ik waardeer enorm jullie betrokkenheid! Ik haal veel er tussenuit, maar er staan ook veel dingen tussen die kant nog wal raken. Ik begrijp dat grotendeels omdat ik niet alles vertel en het verhaal idd eenzijdig is. Ik zie ook reacties van de zogenaamde "keyboard warriors" er tussen staan welke al over de 10.000 reacties hier hebben geplaatst. Er staan hele serieuze reacties tussen en ook van mensen die net aangehaakt zijn door mijn verhaal met een paar reacties, maar helaas direct neergesabeld worden door de keyboard warriors. Rooss4.0 heeft gelijk, maar ik heb een gladde rug gekregen en ik trek me niet alles aan. Al lees ik alles en doet het toch soms pijn. Excuses voor wie zich nu onterecht aangesproken voelen. Soortgelijke (voor)oordelen staan me straks ook te wachten als de stekker uit mijn huwelijk gaat, ook dan is er onbegrip en krijg ik de wereld over me heen. Alleen staat er niet op het voorhoofd van mijn vrouw "aseksueel" en bij mij "hoog libido", om maar wat te noemen.
Ik kan het niet meer terugdraaien, maar ik heb hier veel te veel verteld over mijn privé situatie, en ja ik ben gewaarschuwd. Ik zou alles kunnen veranderen maar ik laat het staan. Ik let vanaf nu iets meer op.
Dus voor hier in deze pijler staat een echtgenoot op het punt een relatie te verbreken vanwege dat zijn vrouw anders is geworden en dat er bij de echtgenoot allerlei gevoelens zijn terug gekomen. Dit heeft enorme gevolgen voor het gezin,m aar dat is bij iedere scheiding zo.
In de seks pijler gaat het voor mij over dat ik na 6 jaar eindelijk seks heb gehad en er ook allerlei gevoelens zijn teruggekomen. Daarnaast de ervaringen van een "eerste"keer na zes jaar en met een andere vrouw dan degene met wie je daarvoor 20 jaar seks hebt gehad. Plus de behoefte aan een seksrelatie zonder gedoe omdat er privé veel gaat gebeuren vanwege een relatie breuk. Ik ben ook maar een mens met behoefte aan fysiek contact. Een nieuwe "echte" relatie komt pas veel later aan bod als de hele scheiding achter de rug is en de rust en stabiliteit in mijn leven is gekomen.
ah, je zoekt dus nu een seksrelatie omdat er veel staat te gebeuren ivm scheiding. Echte relatie komt later. En je denkt die seksrelatie hier te kunnen vinden
ik denk dat scheiden en alle aandacht richten op het verkrijgen van stabiliteit en rust voor je kind niet goed samengaat met dagenlange voedersessies in een badkuip met een onbekende dame

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven