Wat moet ik doen??

11-01-2019 19:16 28 berichten
Echte gesprekken of whatsapp-gesprekken?
Alle reacties Link kopieren
vraag of hij wat wil drinken een keer
Je nick veranderen
Alle reacties Link kopieren
SallySpectra* schreef:
11-01-2019 19:16
Echte gesprekken of whatsapp-gesprekken?
Gesprekken via Snapchat. Ik zie hem namelijk nooit omdat ie altijd weg is.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon van een paar gesprekken veel gesprekken maken. Als de gesprekken meer worden kan je het makkelijker brengen.

‘Ik gebruik snap chat eigenlijk verder heel weinig maar vind onze gesprekken leuk, je mag me ook wel appen als je wilt? Dit is mijn nummer 0612345678’.

Gefixt
"hey, het lijkt me leuk wat meer contact te hebben. Whatsapp nr 06blabla. Groetjes TO"


Of:" hey, het lijkt me leuk om eens iets gezelligs af te spreken. Doen? Hoor graag van je. Groetjes, TO"
Alle reacties Link kopieren
Jardis schreef:
12-01-2019 10:30
Gewoon van een paar gesprekken veel gesprekken maken. Als de gesprekken meer worden kan je het makkelijker brengen.

‘Ik gebruik snap chat eigenlijk verder heel weinig maar vind onze gesprekken leuk, je mag me ook wel appen als je wilt? Dit is mijn nummer 0612345678’.

Gefixt
Bedankt, maar we hebben elkaars nummer al mdat we bij elkaar in de klas zitten en weet niet zo goed of ik hem moet appen.
Alle reacties Link kopieren
ghj
anoniem_381313 wijzigde dit bericht op 13-01-2019 18:44
99.35% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Trek je niet zoveel aan van anderen..
Alle reacties Link kopieren
Stap gewoon op hem af. Wil je dit niet, zal je moeten afwachten of hij een move maakt. Maar trek je niet zoveel aan van wat anderen van je vinden.
Alle reacties Link kopieren
chocoladerijstwafel schreef:
12-01-2019 22:12
Stap gewoon op hem af. Wil je dit niet, zal je moeten afwachten of hij een move maakt. Maar trek je niet zoveel aan van wat anderen van je vinden.
Thanks! Het probleem is dat ik hem nooit meer zie omdat hij in een andere stad op school zit
Alle reacties Link kopieren
Als je niks doet, gebeurt er niks
Als je wel wat doet, heb je ook kans dat er niks uit voorkomt. Maar je hebt OOK kans dat er wel wat verder uitkomt.

Dus keuze is duidelijk toch ;)! Gewoon proberen voor meer contact. Wil hij dat niet, dan heb je hetzelfde eindresultaat als nu dus niks te verliezen toch?
Alle reacties Link kopieren
wiebelkonijn schreef:
12-01-2019 22:14
Als je niks doet, gebeurt er niks
Als je wel wat doet, heb je ook kans dat er niks uit voorkomt. Maar je hebt OOK kans dat er wel wat verder uitkomt.

Dus keuze is duidelijk toch ;)! Gewoon proberen voor meer contact. Wil hij dat niet, dan heb je hetzelfde eindresultaat als nu dus niks te verliezen toch?
Je hebt helemaal gelijk, thanks!
Alle reacties Link kopieren
Dan zou ik vragen of hij een keer wat met je wilt afspreken bijvoorbeeld. Gewoon eens polsen of hij daar ook interesse voor heeft. :-)
Alle reacties Link kopieren
Niet geschoten is áltijd mis.....
Alle reacties Link kopieren
Niet geschoten is áltijd mis.....
Je moet toch 18+ zijn op het forum?
Alle reacties Link kopieren
tu1nhek schreef:
12-01-2019 23:12
Je moet toch 18+ zijn op het forum?
nee blijkbaar niet
Alle reacties Link kopieren
tu1nhek schreef:
12-01-2019 23:12
Je moet toch 18+ zijn op het forum?
16.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop dat dat niet je echte naam is?
Vraag hem of hij film X (Creed II of Glass of Replicas of Aquaman of White Boy Rick) al gezien heeft. Noem de naam van een film die hij als jongen vast wel leuk vindt. En vraag wat hij er van vond.

Hij heeft ze vast nog niet allemaal gezien. Dus als hij zegt: "Creed II was wel leuk, maar Aquaman wil ik nog zien".

Dan kun je heel spontaan zeggen: "Hee, ik ook, zullen we dan samen gaan?"

Als hij daar niet op reageertm weet je genoeg. Maar dan heb je geen erg blauwtje want je zat gewoon wat te snappen over films. Je vroeg hem helemaal niet mee uit 8-)

En als hij ja zegt, dan heb je beet.
Alle reacties Link kopieren
Je hebt geen tips nodig. Je weet dat als je hier meer mee wilt doen je tóch iets moet ondernemen, ook al vind je het eng. Dus open kaart spelen. Ja, daar zit altijd het risico op afwijzing bij, maar dat is niet zo rampzalig als je op jouw (waarschijnlijk nog vrij jonge?) leeftijd nog denkt ;-)
Alle reacties Link kopieren
Neem een andere nickname
Alle reacties Link kopieren
relaties/wat-moet-ik-doen/list_messages ... #p29463715

relaties/wat-moet-ik-doen/list_messages ... #p29465215

Hoeveel topics ga je openen over deze jongen en kun je dat bij voorkeur op een ander forum doen?
Alle reacties Link kopieren
Westerpaviljoen schreef:
13-01-2019 12:50
Neem een andere nickname
En dit. Als dit echt je voor- en achternaam is? Wees alsjeblieft niet zo open op internet, je weet niet hoeveel problemen je dat kan opleveren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven