Had ik meer moeite moeten doen?

14-01-2019 17:56 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey hey; ik lees al een tijdje mee maar wou toch een topic openen omdat ik mijn gedachten van me wil afschrijven..

Ik heb een relatie van 6 jaar gehad en ben nu een maand single.. het is een relatie geweest met al veel ups en downs maar we zijn er altijd doorgekomen. Hij heeft me in het begin van de relatie heel lang bedrogen maar toch heb ik hem vergeven..

De laatste weken liep onze relatie echter terug anders. Hij was de laatste weken continu aan het werk, hij had amper vrije dagen en als we samen waren , toonde hij nooit nog affectie. Hij zat ook veel op gsm dat ik niet mocht zien.. Facebook foto’s wou hij niet van ons samen (hij is politieagent en gaf dit als reden dat hij prive wou gescheiden houden )Hierdoor werd mijn vertrouwen naar hem toe serieus op de proef terug gesteld en begon ik mij te distantiëren van hem waardoor ik ook geen moeite meer deed en ook op seksgebied blokkeerde ik volledig waardoor het veel minder was.

Ik heb een korte citytrip gedaan en ook dan stuurde hij amper nog.. als ik terugkwam hebben we ruzie gehad, heeft hij mij terug bij mijn moeder afgezet en dat was het. Sindsdien heb ik niets meer van hem gehoord. Gisteren had ik een heel moeilijk moment en heb ik hem sms’je gestuurd dat ik het jammer vind dat het na zes jaar op zo een manier moet eindigen maar geen reactie terug.

Het doet echt pijn, denk continu aan de goeie (weinige) momenten en heb zo schrik dat hij het nu wel goed gaat doen met iemand anders terwijl het bij mij niet lukte.. mijn eigenwaarde heeft een serieuze deuk gekregen. Voel me echt aan de kant geschoven..

Had ik de laatste weken meer moeite moeten tonen, hem laten zien dat ik hem wel nog graag zie ?

En liefdesverdriet: I hate it!
Alle reacties Link kopieren
Nog moeite doen?! Ben je helemaal mal! Wat een malle eppie. Je moet je afvragen waarom je het überhaupt 6 jaar (!!) hebt volgehouden. Die vraag lijkt me vééél relevanter!
Alle reacties Link kopieren
Had ik de laatste weken meer moeite moeten tonen, hem laten zien dat ik hem wel nog graag zie ?

Nee je had al veel eerder kunnen/moeten beseffen dat de liefde maar van 1 kant kwam. Die van jou dus.
Ik denk dat het geëindigd is zoals het begonnen is, met bedrog
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
nlies schreef:
14-01-2019 18:02

Ik denk dat het geëindigd is zoals het begonnen is, met bedrog
En dit ook nog ja
Alle reacties Link kopieren
De relatie is op.
Dan heeft het geen zin om naar het bekruimelde bord te blijven staren.

Ja, liefdesverdriet is niet leuk. Maar dat was jullie relatie ook al niet meer. Voor de rest doet het er niet meer toe waarom of wat hij nu doet. Het gaat erom dat jij dit achter jou laat als zijnde een leerzame les en jij je nu op jouw eigen zelfstandige leven concentreerd.

Genoeg leuke mannen, zolang je maar bereid bent om voorbij de opdringerige en lawaaierige types te kijken.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Waarom neem je hiermee genoegen? Deze vraag zou ik mezelf stellen voor je in de volgende ellende stapt.
Jij accepteert echt te veel.
Alle reacties Link kopieren
Ik lees niet leuks....6 jaar is lang...6 jaar en 1 dag is nog langer.
Hoeveel tijd wil je aan een ongevoelige vreemdganger besteden?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Hij wou allang niet meer, maar was te laf om het uit te maken. Wees maar blij dat je er niet nog als een hondje achteraan bent blijven lopen.

En voortaan meteen uitmaken als een man je bedriegt, want je hebt niks aan dat soort figuren. Nu heb je 6 jaar niet een leuke man kunnen vinden. Gelukkig kan je dat nu wel.
Nee, minder.
Alle reacties Link kopieren
Bij die ups en downs was ik al weg geweest.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
En je had m nooit moeten vergeven, maar gelijk dumpen.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Ik denk niet dat hij ook 6 jaar een relatie had.

Even uithuilen omdat je dacht dat er iets was dat er niet was, en doorrrr. Deze kerel is niet al je verdriet waard. Er zijn veeeel leukere mannen!
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren
Ja ik weet het, had het moeten uitmaken toen hij mij had bedrogen maar ja jong en onervaren 😅 ben ook gewoon zo kwaad op mijzelf dat ik het zo lang heb getolereerd en dan vloeien de tranen terug ..
For fuck sake, hou op met je afvragen wat je had moeten doen.
Leer hier alsjeblieft van en laat dit nooit meer gebeuren.
Alle reacties Link kopieren
ik ken je natuurlijk niet maar denk dat jij veel beter verdient dan dit .
Neem ff rust en ga op zoek naar beter zou ik zeggen .

uit elkaar gaan is nooit makkelijk maar na al dit zou het toch niet zo moeilijk mogen zijn om het allemaal een plaats te geven en geen spijt hebben dat het gedaan is!
kv12 wijzigde dit bericht op 14-01-2019 19:34
39.81% gewijzigd
Ik denk dat je bedoeld dat HIJ meer moeite had moeten doen.

Ik ben blij voor je dat het uit is. Volgende keer vreemdgaan niet vergeven en direct wegwezen. Zoiets komt alleen maar goed als de relatie te redden is en jij hebt daar geen goede radar voor.
Alle reacties Link kopieren
Stel dat je een relatie had gehad met een heel fijne man, maar op het laatst liep het gewoon niet meer. Steeds vaker ruzie, steeds minder delen met elkaar. Op een gegeven moment hak jij de knoop door en maakt het uit. Zelfs dán hoef je jezelf niet te verwijten dat je te weinig moeite hebt gedaan, als je geen heil meer in de relatie ziet dan mag je weg, het is niet dat je eerst een of andere horde moet nemen of aan een eisenlijstje moet voldoen om die keus te mogen maken.

In jouw geval ben je besodemieterd waar je bij staat, je had het al vele malen eerder uit moeten maken, hoe kan het in godsnaam dat je jezelf nu die vraag stelt? Maak je het jezelf vaker zo verschrikkelijk moeilijk? Vind je wat je hebt meegemaakt nog niet ellendig genoeg zonder dit compleet onzinnige en onterechte zelfverwijt?

Nee, je had absoluut NIET meer moeite moeten doen.
En richt je nu dan in godsnaam op je eigen herstel en niet langer op die man.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Meli222 schreef:
14-01-2019 19:02
Ja ik weet het, had het moeten uitmaken toen hij mij had bedrogen maar ja jong en onervaren 😅 ben ook gewoon zo kwaad op mijzelf dat ik het zo lang heb getolereerd en dan vloeien de tranen terug ..
Niet te boos worden op jezelf. Probeer van jezelf te houden. Van fouten leer je.
Alle reacties Link kopieren
Je moet er even door heen, maar na een tijdje zul je je vast beter voelen.
Het is nu nog wat te snel maar vanaf nu kan je alleen maar upgraden van relatie. (zo noem ik het altijd) Een nieuw begin, later weer een nieuwe man die wel goed voor je is, minder ups en downs, iemand die trouw is en niet vreemdgaat. Wanneer je later een upgrade vind ben je deze persoon allang vergeten!!
I am not perfect but i am limited edition.
Alle reacties Link kopieren
Meli222 schreef:
14-01-2019 19:02
Ja ik weet het, had het moeten uitmaken toen hij mij had bedrogen maar ja jong en onervaren 😅 ben ook gewoon zo kwaad op mijzelf dat ik het zo lang heb getolereerd en dan vloeien de tranen terug ..
Nu ben je wat ouder en (hopelijk) wat wijzer.
Hij heeft al een stap gezet met het verbreken van jullie relatie, dus kom op ff doorzetten :idee:

Niet te lang kwaad op jezelf blijven hoor, hij heeft je ook niet erg netjes behandeld -_-'
When you hit your lowest point, you are open to the greatest change. ~ Avatar Aang
Alle reacties Link kopieren
Ja vind het gewoon jammer dat het zo is moeten eindigen, ik dacht dat hij toch wat volwassen was geworden maar blijkbaar niet 🙄 😢
Alle reacties Link kopieren
Ga genieten, er lopen nog zoveel andere wel leuke mannen rond, zonder ups en downs.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven