Tijd en ruimte nodig

16-01-2019 16:58 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste,
Even de situatie schetsen:
Sinds september heb ik iemand leren kennen, spraken meermaals per week af, deden enorm veel samen, zij bleef soms 4-5 dagen per week slapen bij me en we planden al enkele citytrips komende tijd.
Zij was echter nog maar een maand uit elkaar met haar ex (relatie van 9jaar) maar wonen nog samen omwille dat hun huis nog niet verkocht raakt. Begin deze maand zei ze nog duidelijk dat ze haar ex zeker niet terug wil en zei dat we vorige week gingen afspreken. Echter kreeg ik afgelopen zaterdag een bericht dat ze tijd voor zichzelf nodig heeft omdat ze met haar emoties geen blijf weet. Ze zei wel letterlijk “ik schrijf je niet af ofzo maar geef me de tijd om terug op mezelf te komen, ik kan helaas jouw sterke gevoelens nog niet beantwoorden”.. sindsdien heb ik haar helemaal niet meer gehoord.. wat is jullie mening.. ze heeft wel nog mijn huissleutel en er liggen nog kleren van haar bij mij... Zou dit een subtiele manier zijn om me af te wilpelen of heeft ze echt tijd nodig? Stuur ik de komende maand niets of vraag ik binnen een tweetal weken om de sleutel terug te geven?
Bedankt voor jullie eerlijke mening.
Alle reacties Link kopieren
Ze heeft tijd nodig. Maar wat wil jij?
Ohja joh?
Alle reacties Link kopieren
Die heeft seks met haar ex gehad.
Alle reacties Link kopieren
Oké je zij is een maand weg bij haar ex en heeft nu alweer een nieuwe relatie?
Ik begrijp soms niks meer van mensen.
Het is al raar dat je na een relatie van 9 jaar na 4 week een nieuwe hebt
Alle reacties Link kopieren
ze houdt je aan het lijntje, hoe vind jij dat??
Voelt dat prettig??
Alle reacties Link kopieren
'wat is jullie mening'

Mijn mening is dat er altijd precies als de andere oude topics afgelebberd zijn er weer nieuwe worden geopend.
.
Ze gebruikt je als rebound.
Alle reacties Link kopieren
Staat dat huis ergens op het platteland dat het niet verkocht raakt? De woningmarkt is momenteel hysterisch, raar verhaal dat zij er dan niet vanaf komen.
lilalinda schreef:
16-01-2019 17:05
ze houdt je aan het lijntje, hoe vind jij dat??
Voelt dat prettig??
Dat denk ik ook.
Mijn advies: sleutel NU terugvragen, haar troep alvast klaar zetten. Waarom 2 weken de tijd geven?
Ze zegt het al: ik heb die gevoelens niet voor jou. Laat je niet gebruiken als rebound..
sleutel terug, anders cilinders vervangen.
je kent haar ex niet (als het al haar ex is) en het is niet de bedoeling dat hij straks aan je bed staat in het midden van de nacht neem ik aan.
-vanille- schreef:
16-01-2019 17:09
'wat is jullie mening'

Mijn mening is dat er altijd precies als de andere oude topics afgelebberd zijn er weer nieuwe worden geopend.
Jij hebt ze echt niet op een rijtje he? Bid anders tot die god van je om een beetje normaal te worden.
Nooit iets met iemand beginnen die nog maar net single is na lange relatie. Meestal ben je dan afleiding. Rebound dus. Ze moet eerst nog alle emoties laten bezinken en wennen dat ze single is, toekomstbeeld bijstellen en zaken regelen. Ze kan nu geen ruimte hebben voor een nieuwe liefde. Ze wil niet alleen zijn maar dat is iets anders
Alle reacties Link kopieren
Kan ook zijn dat ze in die tijd erachter komt juist niet met jou door te willen gaan. Ik zou er een einde aan maken en doorgaan. Misschien dat jullie elkaar in de toekomst nog tegen komen, maar ik zou er niet op gaan wachten.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou er vanuit gaan dat het niks wordt en eventueel het slot laten vervangen, dan hoef je niet concreet achter die sleutel aan, maar kun je het wel voor jezelf afsluiten. Mocht het toch ooit nog wat worden, dan kun je na verloop van tijd altijd weer een sleutel laten bijmaken.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
slot vervangen en sleutel terug vragen
waarom geef jij zo snel je sleutel weg ?
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven