Mijn vriend is onhygiënisch

18-01-2019 01:32 104 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik loop hier inmiddels al bijna vijf jaar over te twijfelen en kan wel wat advies gebruiken.

Ik twijfel over mijn relatie omdat ik hem nog steeds erg leuk vind en omdat het altijd gezellig is samen, er is echter één probleem. Hij is super onhygiënisch! Zijn huis is vies en zelf heeft hij een onprettige en sterke lichaamsgeur. Hij douchet wel elke dag, alleen met water en geen zeep of andere producten. Ik denk vaak dat ik te oppervlakkig ben, maar ik irriteer me er bijvoorbeeld echt aan dat hij altijd afgewassen shirtjes met gaten er in draagt of dat er regelmatig snotjes uit z’n neus hangen of dat heel zijn mond altijd standaard onder zit nadat hij gegeten heeft.

Ik heb het hier wel eens voorzichtig met hem over gehad en dan gaat het even goed, maar al snel vervalt hij weer in oude gewoontes. Hij snapt echter niet dat al deze dingen er ook voor zorgen dat ik me op fysiek vlak totaal niet tot hem aangetrokken voel. Hij denkt dat dit probleem bij mij ligt en blijft maar proberen waardoor ik me alleen nog maar meer van hem afkeer.

Het is een man van 31 jaar, ik wil niet steeds als kleuterjuf hem constant aanspreken op van alles. Dat kwetst hem en is frustrerend voor mij. Hebben jullie goede tips of vinden julle dat ik inderdaad te oppervlakkig ben dat ik me aan zulke dingen irriteer?
Alle reacties Link kopieren
Waar is je eigenwaarde? Dit is smerig. Ik was er al na 5 seconden klaar mee geweest. Bulletjes uit zijn neus. Tanden vergeten te poetsen en dan die sterke lijflucht. Godverdomme wat smerig. Ik zit bijna te kokken hier.
Afbeelding

Bespreken en kijken of hij dat wil veranderen en anders heel hard wegrennen, getverdegetver!
Alle reacties Link kopieren
smerig
ik zou er niet tegen kunnen
Dat je het al vijf jaar volhoudt, ongelooflijk
Gatekeeper* schreef:
18-01-2019 08:18
Nou dat lijkt me een heel actief seksleven of niet? Altijd wat te knabbelen tijdens de seks. Is ook wel wat waard.
:nope: :nope: :nope: :nope: :nope: :nope: :nope: :nope: :nope: :nope:

Nee, ze hebben geen seks hoor, dat kan echt niet, brrr...
prinsesmaxima schreef:
18-01-2019 20:38
Waar is je eigenwaarde? Dit is smerig. Ik was er al na 5 seconden klaar mee geweest. Bulletjes uit zijn neus. Tanden vergeten te poetsen en dan die sterke lijflucht. Godverdomme wat smerig. Ik zit bijna te kokken hier.
Overdrijven is ook een vak.

TO: dit gaat nooit werken. Hij gaat niet veranderen als hij het nut er niet van inziet.
Alle reacties Link kopieren
prinsesmaxima schreef:
18-01-2019 20:38
Waar is je eigenwaarde? Dit is smerig. Ik was er al na 5 seconden klaar mee geweest. Bulletjes uit zijn neus. Tanden vergeten te poetsen en dan die sterke lijflucht. Godverdomme wat smerig. Ik zit bijna te kokken hier.
🤣
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het er niet op kunnen.
Alle reacties Link kopieren
Koffieliefhebster schreef:
18-01-2019 20:28
Als jullie ergens samen zijn, bij vrienden/familie of publiekelijk, verzorgt hij zichzelf dan wel?

Zo ja, jammer dat hij dat voor jou niet doet. Stom ook.

Zo nee, schaam je je dan voor hem? Zo ja, misschien is dit niet jouw man.


Ik heb ooit wat gehad met een man die tijdens de sex zweette als een otter. Het droop er letterlijk af en het bed moest echt verschoond worden en m'n matras was op een gegeven moment naar de klote. Sexen op handdoeken was ook niet voldoende. Het was een lieverd, echt waar. Maar ik kreeg helaas echt een fysieke afkeer en hoewel innerlijk ook belangrijk is :blabla:


Je had ook wat minder wild kunnen doen, he?
Alle reacties Link kopieren
Koffie, ik had ooit een scharrel die enorm zweette, vrij snel gedumpt. Vond het zo vermoeiend.
Ranzig. Het zegt ook wat over jou hoor, dat je al 5 jaar met zo’n viespeuk samen bent. Brrr.
Alle reacties Link kopieren
Ksenija schreef:
18-01-2019 21:39
Je had ook wat minder wild kunnen doen, he?
Nehhhh ;-)

Was het maar zo'n feest. Als het verschonen van alle lakens meer spierpijn oplevert dan het hele gebeuren zelf, gaat er iets niet helemaal goed.

Maar het was echt een lieverd, hoor... Ik haat mezelf nu een beetje om deze biecht :whip:
Stop met de voorzichtige aanpak. Zeg gewoon "je stinkt, gooi dat shirt met gaten weg en poets je tanden, viespeuk".
Dat komt misschien beter over dan je vage hints.
Alle reacties Link kopieren
loisnvt schreef:
18-01-2019 20:36
Inderdaad! Als je naar bed gaat en seks hebt, neem een pak toastjes mee. Als hij dan vraagt waarom je dat doet zeg je, nou, als ik dan toch kaas moet eten, dan wil er ook een toastje bij!
:sick:
Alle reacties Link kopieren
SilverShadow schreef:
18-01-2019 22:45
Stop met de voorzichtige aanpak. Zeg gewoon "je stinkt, gooi dat shirt met gaten weg en poets je tanden, viespeuk".
Dat komt misschien beter over dan je vage hints.
En dit.
Alle reacties Link kopieren
Er zijn heel wat viespeuken hoor!
Je zou ze de kost moeten geven, mensen die niet alleen tandarts, maar ook tandenborstel-vrees hebben. Die zich dagen lang niet douchen of wassen, sokken en onderbroek evengoed niet verschonen. En op beddengoed liggen dat vorig jaar oktober voor het laatst gewassen is.
Nu is het bij de vriend van TO zo ernstig 'nog' niet, maar tot nu toe lijkt hij niet veel aan zijn persoonlijke hygiene te willen verbeteren. Ik zou er op afknappen. Zou jij met willen gaan samenwonen terwijl je hem eigenlijk heel onfris vind?
Alle reacties Link kopieren
Je hebt een knipperlichtrelatie, je gaat steeds bij hem terug omdat t zo gezellig is. Of is het gewenning? Omdat je het wel makkelijk vindt? Hij doucht elke dag, weliswaar niet met zeep, en dan hou je dus zijn eigen lichaamsgeur over. En daar voel je je niet tot aangetrokken. Je vindt het een sterke geur die niet lekker ruikt, Dan ben je dus fysiek / chemisch niet tot hem aangetrokken.
Het zal best gezellig zijn, maar zo te horen is dat het enige. Lichamelijk voel je je niet aangetrokken, chemisch passen jullie niet bij elkaar, je ergert je aan hem, hij poetst zijn tanden niet.
Ik zou het afkappen en op zoek gaan naar iemand waar je wel wild van wordt.
Who in the world do I think that I am... I suppose that depends on who I believe
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
18-01-2019 08:09
Altijd snoetenpoetsers meenemen
:rofl:
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Thordis* schreef:
18-01-2019 08:18
Ik snap werkelijk niet dat je al 5 jaar met iemand bent die vies is. Dat is toch basis? Dat iemand schoon is en daarnaast geen psychopaat?

En als je gewoon zegt ‘ik wil geen seks, want je bent niet fris, doe iets aan je kleren en gebruik een luchtje, dan kijken we verder.’? Wat zegt hij dan? Of ga je elke keer de smoes ‘nee geen zin’ gebruiken als hij seks wil?

Ieuw, ieuw. Dit zou ik persoonlijk niet trekken. Een keer een ongewassen zaterdag met een t shirt met chipsvlekken en ongekamd haar, prima. Maar elke dag? Jakkes.
Alle reacties Link kopieren
Mensen, TO is net lid en nog maar 1x gereageerd...
...
Blijkbaar vind je het toch niet zo erg dat hij een stinkbak is. Je bent al 5 jaar samen met hem.
Alle reacties Link kopieren
Smerig. Wat doe je nog met hem als je al 5 jaar twijfelt?
Alle reacties Link kopieren
Heb jaren geleden eens met iemand gezoend.. en plots voelde ik letterlijk etensresten over mijn tong gaan.. we waren de gehele avond samen geweest, en er was niets gegeten.
Hij had van eerder die dag wat kliekjes in zijn mond bewaard blijkbaar.. of beter gezegd: gewoon helenmaal zijn tanden niet gepoetst voordat hij mij ophaalde.
Ik vond het zo vies dat ik meteen heel kritisch naar hem ging kijken, ik zag schilvertjes in zijn oren, zwarte randjes onder zijn nagels.. en ik was er al voorgoed klaar mee.
Net als wanneer je 'aangekondigd' bij iemand op bezoek komt, en je wanneer je naar het toilet gaat, je lekker verse remsporen in de wc pot ziet.. gedver, zulke afknappers!
Alle reacties Link kopieren
Pindakaasjes schreef:
19-01-2019 11:19
Heb jaren geleden eens met iemand gezoend.. en plots voelde ik letterlijk etensresten over mijn tong gaan.. we waren de gehele avond samen geweest, en er was niets gegeten.
Hij had van eerder die dag wat kliekjes in zijn mond bewaard blijkbaar.. of beter gezegd: gewoon helenmaal zijn tanden niet gepoetst voordat hij mij ophaalde.
Ik vond het zo vies dat ik meteen heel kritisch naar hem ging kijken, ik zag schilvertjes in zijn oren, zwarte randjes onder zijn nagels.. en ik was er al voorgoed klaar mee.
Net als wanneer je 'aangekondigd' bij iemand op bezoek komt, en je wanneer je naar het toilet gaat, je lekker verse remsporen in de wc pot ziet.. gedver, zulke afknappers!
:'(
Alle reacties Link kopieren
Pindakaasjes schreef:
19-01-2019 11:19
Heb jaren geleden eens met iemand gezoend.. en plots voelde ik letterlijk etensresten over mijn tong gaan.. we waren de gehele avond samen geweest, en er was niets gegeten.
Hij had van eerder die dag wat kliekjes in zijn mond bewaard blijkbaar.. of beter gezegd: gewoon helenmaal zijn tanden niet gepoetst voordat hij mij ophaalde.
Ik vond het zo vies dat ik meteen heel kritisch naar hem ging kijken, ik zag schilvertjes in zijn oren, zwarte randjes onder zijn nagels.. en ik was er al voorgoed klaar mee.
Net als wanneer je 'aangekondigd' bij iemand op bezoek komt, en je wanneer je naar het toilet gaat, je lekker verse remsporen in de wc pot ziet.. gedver, zulke afknappers!
Waaaaaaaaaaróm heb ik dit gelezen....???? :'(

:sick:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven