Mijn vriend is onhygiënisch

18-01-2019 01:32 104 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik loop hier inmiddels al bijna vijf jaar over te twijfelen en kan wel wat advies gebruiken.

Ik twijfel over mijn relatie omdat ik hem nog steeds erg leuk vind en omdat het altijd gezellig is samen, er is echter één probleem. Hij is super onhygiënisch! Zijn huis is vies en zelf heeft hij een onprettige en sterke lichaamsgeur. Hij douchet wel elke dag, alleen met water en geen zeep of andere producten. Ik denk vaak dat ik te oppervlakkig ben, maar ik irriteer me er bijvoorbeeld echt aan dat hij altijd afgewassen shirtjes met gaten er in draagt of dat er regelmatig snotjes uit z’n neus hangen of dat heel zijn mond altijd standaard onder zit nadat hij gegeten heeft.

Ik heb het hier wel eens voorzichtig met hem over gehad en dan gaat het even goed, maar al snel vervalt hij weer in oude gewoontes. Hij snapt echter niet dat al deze dingen er ook voor zorgen dat ik me op fysiek vlak totaal niet tot hem aangetrokken voel. Hij denkt dat dit probleem bij mij ligt en blijft maar proberen waardoor ik me alleen nog maar meer van hem afkeer.

Het is een man van 31 jaar, ik wil niet steeds als kleuterjuf hem constant aanspreken op van alles. Dat kwetst hem en is frustrerend voor mij. Hebben jullie goede tips of vinden julle dat ik inderdaad te oppervlakkig ben dat ik me aan zulke dingen irriteer?
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
19-01-2019 12:49
Er zijn inderdaad een hoop viespeuken. Bij een maat van mij durf ik nauwelijks naar de wc. Die is namelijk donkerbruin, maar ik weet vrij zeker dat het van origine een witte wc-pot is. @(
En ik zal het maar niet over zijn keuken hebben. Sommige mensen zijn allergisch voor schoonmaken, denk ik.
Hij is overigens nog vrijgezel, dus als iemand hem wil hebben, stuur even een PB.
Volgens mij hebben we dezelfde vriend :-? Ik ken ook zo'n kerel. WC ziet eruit alsof er iemand woont continu last heeft van buikgriep. Elke keer als ik er heen ga moet ik een tetanusshot van tevoren nemen. En dit gaat niet over een jong studentje die het nog moet leren, maar een volwassen man van eind 30.

Anyhooo, OP: ik zou hem eerlijk aangeven dat zijn gebrek aan een basishygiëne er voor zorgt dat je hem niet meer aantrekkelijk vindt. Dat hoeft niet met gestrekt been te gaan, maar kom op, dit is een vent van 31,die zou echt beter moeten weten.
Alle reacties Link kopieren
Ik ken iemand die goed verdient maar wiens huis een varkensstal is. Als ik hem vraag waarom hij geen schoonmaakster inhuurt, zegt hij dat hij zich schaamt voor de troep... :whut:
Alle reacties Link kopieren
Bah wat lopen er toch gore mannen rond. Voelen zij zichzelf dan niet vies? Ik begrijp het niet. Als ik een dag niet douche vind ik mezelf al niet meer echt fris. Als mijn huis een bende is voel ik me ook niet prettig.
Zulke mannen kunnen toch nooit een vriendin houden?
Alle reacties Link kopieren
Ik ken toch ook genoeg onfrisse vrouwen hoor!
In de supermarkt vandaag.. bij de vleesafdeling.. oei wat een lucht! Je zou zweren dat er vlees lag te bederven, maar nee.. het was de vrouw naast me.
En zo best kan ik momenteel niet eens ruiken met mijn neusverkoudheid. Het was niet te harden.
In andere winkelpaden passeerde ze nog een paar keer en weer die walm!
Ik vraag me dan af of zo iemand dan niemand heeft die daar eens een opmerking over maakt? Zo van: sorry meid, je ruikt echt heel sterk, wil je mijn douchgel gebruiken? ;-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven