aantrekkingskracht en lust getrouwde oudere man

18-01-2019 05:24 184 berichten
Alle reacties Link kopieren
Even een schaduwaccount ivm eventuele
Meelezers...

Ik wil graag mijn verhaal kwijt, adviezen zullen niet positief zijn...hoeft ook niet.

Ik ben halverwege 20 en heb een leuke baan. Tijdens mijn werk ontmoet ik regelmatig klanten, leveranciers en uitvoerders. de samenwerking en contacten met personen van buitenaf zijn vaak intensief en de frequentie qua contact ligt hoog.

Afgelopen najaar in contact gekomen met een uitvoerder, eerst via de mail en toen ivm omstandigheden via de app. Daar begon die enorme klik al. Hij wilde graag meer weten over mijn privéleven en al snel wist ik ook veel van het zijne; getrouwd,50+, opgroeiende kinderen en een huwelijk wat vast zit Ivm financiën. Hij vertelde uitgebreid over zijn vrouw en zijn leven. Enkele dagen later was daar de eerste fysieke ontmoeting, op kantoor ivm werkzaamheden.

De spanning was al voelbaar toen ik hem ophaalde aan de receptie, tijdens het wachten bij de koffieautomaat en zeker samen aan een bureau..na deze ontmoeting is ons veelvuldig appen begonnen over onze levens en ook over seks. Hij vertelde dat zijn seksleven uitgeblust was, zonder passie. Die van mij was anders; vol passie, hoge frequentie met altijd dezelfde jongen. We hebben geappt over voorkeuren en fantasieën. Weer later hebben we afgesproken bij hem op kantoor onder werktijd van ons beiden. Wederom die voelbare spanning en binnen enkele minuten stonden we uitgebreid te zoenen waarna wij heerlijke seks hebben gehad..zo fout, zo lekker.

Sindsdien is het raak; appen non stop onder werktijd, afspreken op de meest vreemde plekken en tijden om daar onze lusten te bevredigen.

Hij is zo totaal anders als de jongen waarmee ik scharrel..hij is bijna dubbel zo oud, is getrouwd, heeft kinderen maar toch...die aantrekkingskracht is extreem, qua persoonlijkheid zijn wij een match.

Ik weet dat hij getrouwd is, dat hij niet vreemd hoort te gaan en dat ik van hem
Af zou moeten blijven. Hij weet zelf ook dat dit niet handig is, maar toch blijft hij afspreken en toegeven aan zijn lusten.

Gelet op de toekomst zullen wij nog jaren samen moeten werken, intensief samenwerken. Hoe dit gaat lopen weet ik niet.

ik wil niet dat hij zijn vrouw verlaat, ik zal hem daarin ook niet onder druk zetten. Ik wil geen relatie anders dan seksueel met hem...hij is spannend en oprecht, voelt mij goed aan...hij weet dat wat hij doet niet kan...tot nu toe wint zijn lust het van zijn verstand, telkens komt hij weer terug.

Ik wil dit niet afkappen, ik hou van de seks en de spanning. Werktechnisch gezien zullen er binnenkort een aantal afspraken staan, samen met andere collega's. Die zullen nooit een vermoeden hebben van dit.

Ik weet dat hij fors ouder is, hij mij misschien wel gebruikt voor de seks..zo voelt het in elk geval niet, hij is oprecht geintresseerd. ik ben benieuwd hoe dit afloopt...
Alle reacties Link kopieren
Je bent zelf ook niet verliefd dus je ‘gebruikt’ hem toch net zo goed voor seks? Verder vind ik het gewoon heel erg voor zijn vrouw. Bedonderd worden doet veel pijn. Veel plezier ermee.
Dat hele “hij is getrouwd” is niet netjes maar je kruipt als 25 jarige gewoon niet onder een vent van in de 50. Dat is gewoon echt heel ranzig.
Wat is je vraag?
Alle reacties Link kopieren
Bleh
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Je bent benieuwd hoe dit afloopt? Nou dat is niet zo lastig:

-jij wilt uiteindelijk toch dat hij gaat scheiden en hij niet en het wordt een drama
-jij krijgt een serieuze relatie en hij wordt jaloers en dat wordt drama
-jij raakt zwanger en krijgt een geheim kind van hem en bent jaren bezig om hem dat te laten erkennen. Oh wacht, dat is een ander topic.

Maar het wordt sowieso drama. Mannen did klagen over hun huwelijk doen dat omdat het wérkt, niet omdat hun huwelijk zo slecht is. En het werkt, want jij valt ervoor.
Alle reacties Link kopieren
Sjulia schreef:
18-01-2019 08:17
Je bent zelf ook niet verliefd dus je ‘gebruikt’ hem toch net zo goed voor seks? Verder vind ik het gewoon heel erg voor zijn vrouw. Bedonderd worden doet veel pijn. Veel plezier ermee.
+1
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Alle reacties Link kopieren
Oh ja en iets over karma, daden die weder keren, boontje komt etc.. Pas maar op als je ooit zelf getrouwd bent.
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Alle reacties Link kopieren
Kind neem een dagboek, kun je al je spannende avonturen in kwijt.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Geniet ervan zolang het nog duurt?
koekies zijn lekker
Hij zit vast vanwege financiën in zijn huwelijk ach die arme man toch .
Waar is de smoezenlijst als je hem nodig hebt.
Hou er maar rekening mee dat jij niet zijn eerste en ook niet zijn laatste buiten de deur neukertje bent .
Alle reacties Link kopieren
Vreemdgaan komt altijd uit uiteindelijk. En dan nagelt zijn vrouw jullie aan de schandpaal weet je baas het en dan kom je hier huilen.
where ever you go, go with your heart
Jemig, krijg je per woord betaald?
Alle reacties Link kopieren
Waarschijnlijk ben je niet de enige vrouw bij wie zijn sexuele spanning plots op komt zetten. Die zal t wel gewend zijn om buiten de deur te vreten.
Alle reacties Link kopieren
Wat is je vraag of probleem? Het lijkt alsof je het wel prima allemaal vindt
Alle reacties Link kopieren
Meid, meid, meid, how low can you go.....
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
"Hij is oprecht"

Uhuh.. hij bedriegt z'n vrouw en jou waarschijnlijk ook (z'n huwelijk zit vast, tuurlijk) Hartstikke oprecht joh!

Maar goed, als het uitkomt ben je misschien je leuke baan kwijt en hij ook. (zit hij financieel nog vaster in zn huwelijk) Heb je dat ervoor over?
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Daar is maar 1 woord voor,
moderatorviva wijzigde dit bericht op 18-01-2019 09:38
Reden: schelden
10.34% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
beetjegek schreef:
18-01-2019 08:39
Daar is maar 1 woord voor, h**r.
:facepalm: :facepalm: :facepalm:
koekies zijn lekker
Alle reacties Link kopieren
zoetjerminder schreef:
18-01-2019 08:42
:facepalm: :facepalm: :facepalm:
Hoe noem je een gratis dame van plezier on the side dan?
Hoe dit afloopt? Zijn obsessie voor jou wordt steeds sterker. Jij wordt ook verliefd op hem.

Zijn huwelijk klapt. Omdat het uitkomt, of omdat hij de boel thuis zo laat afglijden dat er niets meer over is.

Jij gaat verder met iemand van jouw leeftijd, zijn gezin is kapot. Voor niks want jullie zijn nog steeds niet samen.
beetjegek schreef:
18-01-2019 08:39
Daar is maar 1 woord voor, h**r.
Gek woord, met die sterretjes. Hoe spreek je het uit?
Alle reacties Link kopieren
Waarom gaan mensen toch mee in onfatsoenlijke appjes die totaal ongepast zijn.

Nu zie je de ellende nog niet. Maar geeft het de tijd...
Alle reacties Link kopieren
stroman schreef:
18-01-2019 08:47
Gek woord, met die sterretjes. Hoe spreek je het uit?
Ja weet ik eigenlijk ook niet
Thordis* schreef:
18-01-2019 08:23
Je bent benieuwd hoe dit afloopt? Nou dat is niet zo lastig:

-jij wilt uiteindelijk toch dat hij gaat scheiden en hij niet en het wordt een drama
-jij krijgt een serieuze relatie en hij wordt jaloers en dat wordt drama
-jij raakt zwanger en krijgt een geheim kind van hem en bent jaren bezig om hem dat te laten erkennen. Oh wacht, dat is een ander topic.

Maar het wordt sowieso drama. Mannen did klagen over hun huwelijk doen dat omdat het wérkt, niet omdat hun huwelijk zo slecht is. En het werkt, want jij valt ervoor.
Volgende keer moet ik eerst lezen dan typen. Precies dit. Had mij weer tekst gescheeld.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven