Verliefd op oudere man

18-01-2019 09:55 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste Leden van het forum,

Mijn man heeft maanden geleden aangegeven dat zijn gevoelens voor mij er niet meer erg waren.

Na maanden lang verdriet en pogingen ons huwelijk te redden kwam ik er achter dat hij me al maanden land bedroog en een relatie heeft met een ander.
Scheiding is inmiddels in gang gezet.


Nou was ik 2 weken terug op een feestje bij vrienden en kwam daar de ex man tegen van de vrouw met wie mijn man nu een relatie heeft.

Ik voelde gelijk een klik met deze man.
Inmiddels al paar keer afgesproken en blijven slapen.
Ik heb weinig ervaring in de liefde omdat ik al vanaf me 16e bezet was tot nu (27jr).
Ik kan bij hem huilen,lachen en eindeloos praten over alles zonder schaamte.
We kunnen geen seconde van elkaar afblijven en missen elkaar al gelijk.
Denk de hele dag aan hem, voel vlinders.
Ik ben er van in de war want zijn ex-vrouw gaat dus met mijn ‘man’ en ik ben 27 hij 45 dat vind ik een groot verschil.

Hij heeft ook 2 kinderen.

Wat zouden jullie adviseren in mijn situatie?.

Groetjes Nina,
Ik adviseer niets. Geniet gewoon lekker van elkaar.
Alle reacties Link kopieren
Beetje onhandige situatie deze ruilbeurs.
Ik zou zeggen, denk even aan de kinderen en doe rustig.
Alle reacties Link kopieren
Zó dat gaat snel.
Alle reacties Link kopieren
Mooi efficiënt. En als je goed bij je ex paste, en deze man bij zijn ex, dan is het niet zo gek dat jullie ook goed bij elkaar passen. Geniet er van!
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
Het is een beetje een aparte situatie, maar het lijkt me ook weer onzin dat jij die man moet laten lopen omdat je man nou eenmaal eerder met zijn ex-vrouw was.

Het leeftijdsverschil lijkt me geen probleem, jullie zijn allebei volwassen.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
https://grazia.nl/lifestyle/real-life-w ... p-stap-ben

Misschien heb je hier wat aan. (als ik dit mag posten)
Schrale troost: verliefdheid is geen liefde. Compensatiegedrag ook niet trouwens....
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 25 en mijn ex is nu 36.
Toen we elkaar leerde kennen was ik 17 en hij 28.. Je merkte altijd wel een verschilletje hoor.
Na dat deze relatie verbroken is heb ik een relatie gehad met een man van mijn eigen leeftijd... Toen dat uit ging heb ik een tijd gelopen met iemand van 44.
Je merkt de verschillen wel.. Ik denk door de ervaringen dat ik toch echt iemand van een beetje dezelfde leeftijd zou daten.
Doe wat je denkt dat goed is.. ik zou er niet meer aan beginnen.
Alle reacties Link kopieren
Rebound seks is vast fijn. Maar deze situatie lijkt me nogal onwenselijk voor met name de betrokken kinderen. Niet alleen de hele vreemde situatie an sich (qua ‘wat zijn we van elkaar’) maar ook alle bagger die iedereen toch wel over zich heen gaat krijgen van de buitenwacht en de bizarre verjaardagsfeestjes die dit oplevert.

Zo lang hij niet bewezen DE liefde van je leven is, zou ik nu netjes ‘dankjewel voor het spelen’ zeggen tegen hem en bedenken dat er vast nog veel meer van dit soort fijne dingen rondwandelen die minder gecompliceerde situaties met zich meebrengen.
Alle reacties Link kopieren
Waarom alles zo snel? Twee weken geleden kwam je iemand tegen en nu heb je er al enkele malen mee geslapen? Denk je zelf niet dat jij ongeacht wie het was, aandacht en attentie nu prettig vindt? En al helemaal van hem omdat in het zelfde schuitje zit als jij? Sterker nog juist omdat hij de ex is en jullie het verdriet over wat jullie is aangedaan dus extra diep delen?
Je bent verliefd op het verliefd zijn.
sweetfirefly wijzigde dit bericht op 18-01-2019 11:09
5.52% gewijzigd
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
ja natuurlijk heb je een klik, jullie zijn beide gedupeerd door jullie partners
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor jullie reacties.

Al paar keer tegen hem gezegd we stoppen en toch hij loopt de deur uit en we missen elkaar.
Het is een vreemd gevoel alsof we elkaar al jaren kennen.
Het is niet alleen seksueel gericht we kunnen eindeloos praten over alles , continu in een deuk liggen van het lachen en ook me tranen laten gaan..

Niet te omschrijven dat gevoel waarvan ik niet gedacht had dit zo snel op mijn pad zou komen maar de eerste ontmoeting ik wist het diep van binnen gelijk al.

Zijn scheiding is al jaren achter de rug overigs.
Alle reacties Link kopieren
Ninaa27 schreef:
18-01-2019 11:13

Zijn scheiding is al jaren achter de rug overigs.
Goede oefening in begrijpend lezen, dit dus.
- het is niet gezegd dat haar ex dus voor de breuk in huwelijk van zijn nieuwe vlam zorgde
- die twee kinderen van to’s vriend hoeven niet persé in dat huwelijk te zijn geboren (al neem ik dat nog wel steeds aan)

Iets minder gecompliceerd dus. Gewoon zien waar dat heen gaat, dan maar. Leeftijd vind ik echt zo’n non-issue. Alsof iemand bepaald heeft dat het ontegenzeggelijk gewoon zo moet zijn dat man altijd ouder moet zijn dan vrouw maar niet meer dan 7 jaar, ofzo.
En als je lekker van elkaar geniet maar de kinderen er nog even buiten laat, dan is er sowieso niks aan de hand. Gewoon goed op je gevoel letten, dan zie je vanzelf wel of het alleen leuk is voor de korte termijn of dat er misschien meer in zit. En zo oud is hij nou ook weer niet...
Alle reacties Link kopieren
Besloten het op een laag pitje te zetten.
Is moeilijk maar eerst de scheiding afronden en verwerken.
Dat lijkt me best bizar..
Een relatie hebben met de ex van de vrouw, waarmee jouw man je bedrogen heeft.
Daar kunnen jullie natuurlijk niks aan doen, maar die vrouw zou dan altijd ergens op de achtergrond aanwezig zijn, eventueel ivm kinderen, of hun geschiedenis samen, ik zou daar best wel moeite mee hebben denk ik.
Maargoed misschien is daar overheen te komen, dat weet ik verder niet.
TO, wel goed om eerst even alles rustig te verwerken, zoals je schreef.
dit gaat alleen maar voor problemen zorgen, ik zou er niet aan beginnen
Alle reacties Link kopieren
Je moet elk straaltje geluk pakken want morgen kan het wel voorbij zijn.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Ninaa27 schreef:
18-01-2019 17:09
Besloten het op een laag pitje te zetten.
Is moeilijk maar eerst de scheiding afronden en verwerken.
Als iemand mij op een laag pitje zou zetten dan is dat wel een puntje in zijn nadeel ja. Zacht gezegd. Als hij me dan na een tijdje toch weer wil dan zet ik hem op een laag pitje. Permanent.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
retrostar schreef:
18-01-2019 18:35
Als iemand mij op een laag pitje zou zetten dan is dat wel een puntje in zijn nadeel ja. Zacht gezegd. Als hij me dan na een tijdje toch weer wil dan zet ik hem op een laag pitje. Permanent.

Nee hoor hij snapt dat ik eerst een heleboel verwerken moet en niet nu al aan kan komen met hier is me nieuwe vriend al.
Alle reacties Link kopieren
citronella schreef:
18-01-2019 18:07
dit gaat alleen maar voor problemen zorgen, ik zou er niet aan beginnen
Waarom? Het is niet heel gangbaar, maar ik ken ook een stel waarbij het zo gegaan is. Volgens mij zijn zij wel van dezelfde leeftijd.
Beide stellen zijn inmiddels al jaren getrouwd. Beiden hadden ook 1 kind en volgens mij gaat dat prima.
Alle reacties Link kopieren
Ninaa27 schreef:
18-01-2019 11:13
Bedankt voor jullie reacties.

Al paar keer tegen hem gezegd we stoppen en toch hij loopt de deur uit en we missen elkaar.
Het is een vreemd gevoel alsof we elkaar al jaren kennen.
Het is niet alleen seksueel gericht we kunnen eindeloos praten over alles , continu in een deuk liggen van het lachen en ook me tranen laten gaan..

Niet te omschrijven dat gevoel waarvan ik niet gedacht had dit zo snel op mijn pad zou komen maar de eerste ontmoeting ik wist het diep van binnen gelijk al.

Zijn scheiding is al jaren achter de rug overigs.
Je geen reet aantrekken van wat andere ervan vinden. Jullie voelen wat jullie voelen, lekker van genieten! En het leeftijdsverschil zou ik me al helemaal niet druk om maken.
Is voor jou Mr. Right of eerder iemand to fuck all night? Probeer voor jezelf ergens het onderscheid tussen de 2 te maken. Of daar kwam je al achter ;-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven