Verliefd op oudere man

18-01-2019 09:55 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste Leden van het forum,

Mijn man heeft maanden geleden aangegeven dat zijn gevoelens voor mij er niet meer erg waren.

Na maanden lang verdriet en pogingen ons huwelijk te redden kwam ik er achter dat hij me al maanden land bedroog en een relatie heeft met een ander.
Scheiding is inmiddels in gang gezet.


Nou was ik 2 weken terug op een feestje bij vrienden en kwam daar de ex man tegen van de vrouw met wie mijn man nu een relatie heeft.

Ik voelde gelijk een klik met deze man.
Inmiddels al paar keer afgesproken en blijven slapen.
Ik heb weinig ervaring in de liefde omdat ik al vanaf me 16e bezet was tot nu (27jr).
Ik kan bij hem huilen,lachen en eindeloos praten over alles zonder schaamte.
We kunnen geen seconde van elkaar afblijven en missen elkaar al gelijk.
Denk de hele dag aan hem, voel vlinders.
Ik ben er van in de war want zijn ex-vrouw gaat dus met mijn ‘man’ en ik ben 27 hij 45 dat vind ik een groot verschil.

Hij heeft ook 2 kinderen.

Wat zouden jullie adviseren in mijn situatie?.

Groetjes Nina,
Ik adviseer niets. Geniet gewoon lekker van elkaar.
Alle reacties Link kopieren
Beetje onhandige situatie deze ruilbeurs.
Ik zou zeggen, denk even aan de kinderen en doe rustig.
Alle reacties Link kopieren
Zó dat gaat snel.
Alle reacties Link kopieren
Mooi efficiënt. En als je goed bij je ex paste, en deze man bij zijn ex, dan is het niet zo gek dat jullie ook goed bij elkaar passen. Geniet er van!
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
Het is een beetje een aparte situatie, maar het lijkt me ook weer onzin dat jij die man moet laten lopen omdat je man nou eenmaal eerder met zijn ex-vrouw was.

Het leeftijdsverschil lijkt me geen probleem, jullie zijn allebei volwassen.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren