Mijn vriendin kust een collega

18-01-2019 10:56 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag iedereen,

Mijn vriendin (31j) en ik (33j) hebben een normale gelukkige relatie en we hebben het druk met onze drie kleine kindjes (kleuters).

Vorige week is mijn vriendin dronken terug gekomen van een fuif. Een collega van haar (die 50 jaar) is te voet met haar naar huis gekomen. Aan ons voordeur heeft die kerel haar geknuffeld en daarna hebben ze vurig gekust.

Hoe ben ik dit te weten te komen? Ik had iets door, want de dag nadien was ze de hele tijd bezig over die kerel en ze vertelde ook dat de buurvrouw zeer raar keek omdat hij goed vast had.

Dus ik ben maandagavond gaan beginnen kijken op de Facebook. Daar zag ik een conversatie tussen haar en haar beste vriendin. En daar vertelde dat ze al een heel weekend zat na te denken over die kus. Ze zei letterlijk dat ze geen schuldgevoel had omdat het enkel over een kus ging zonder gevoelens. Ze zei daar dat ze super gelukkig is met mij én dat ze zeer graag wil trouwen. Maar ze mist iets in mij. En haar vriendin vroeg ze dit eens kon bespreken met mij. Mijn vriendin zei van niet.

Ik was ff in choque. Als gevolg dat ik haar dat ik waar mega wantrouw en alles in de gaten hou (ook mailbox).

Mijn goeie vriend zegt dat alles goed komt maar dat zij moet beseffen dat ze verkeerd bezig is.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat je een gesprek moet aangaan over je bevindingen. En over wat zij nou mist.

Sterkte ermee.
Alle reacties Link kopieren
Ok, het is niet netjes. Maar een kus buiten de deur is nog niet heel erg. Dat ze iets in jou mist is pijnlijk. Dat is wat je moet bespreken. Daar kun je heus samen wel uit komen.
Wild idee.. Praat met je vriendin.

En zoals eerder gezegd. Nee het is niet netjes maar het is maar een kus. Geen gevoelens. Ze mist iets. Jij wantrouwt haar nu. Voldoende gespreksstof lijkt me.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat je moet stoppen met in de gaten houden en moet vertellen dat je het weet.

En dan een open, eerlijk en zonder aanval of verdediging het gesprek aangaan samen. Omwille van jullie 3 kleuters.
Je kunt het leven ook met een vrolijk gezicht serieus nemen - Irmgard Erath
Alle reacties Link kopieren
Rare vriendin heb jij. Waarom moet ze dat van die buurvrouw noemen?

Dat ze geen schuldgevoel heeft doet wel alarmbellen rinkelen. Ik zou het bespreken, maar als ze laks blijft doen, zou ik maar eens goed nadenken over haar betrouwbaarheid.
Als ze tegen haar vriendin zegt dat ze iets mist bij jou dan is het vast niet alleen een vurige kus. Ga met haar praten, voordat ze achter je rug om met die kerel neukt.
Als ze iets mist, zul je moeten accepteren dat ze het van een ander gaat krijgen. Dan kun je samen naar de parenclub.
Alle reacties Link kopieren
Dus als ik het goed begrijp bespreekt zij haar relatieissues met een vriendin en jij de jouwe met een vriend. Ik denk dat jullie relatie er een stuk van op zal knappen als jullie dit soort zaken eens met elkaar zouden bespreken.
Praat met haar.
Waarom lees je haar berichten? Dat is privé.
anoniem_367263 wijzigde dit bericht op 18-01-2019 14:29
60.53% gewijzigd
Nummer*Zoveel schreef:
18-01-2019 12:48
Dus als ik het goed begrijp bespreekt zij haar relatieissues met een vriendin en jij de jouwe met een vriend. Ik denk dat jullie relatie er een stuk van op zal knappen als jullie dit soort zaken eens met elkaar zouden bespreken.
:thumbsup:
Alle reacties Link kopieren
Accepteer dat je vriendin alles wat haar beweegt, dwarszit, opwindt, interesseert met een vriendin bespreekt.
En dat ze iets mist in jou.. iedereen mist wel iets in zijn/haar partner, dat doe jij zelf ook, als je er eerlijk over bent.

Ik lees dat ze van jou houdt en met jou wil trouwen en dat de kus een goede kus was en geen gevoelens opriep. Klaar. Ga verder met leven.
Wat fijn dat alles steeds goed komt
Alle reacties Link kopieren
In haar bericht stond er ook : "Erg hé". Ze schaamde zich gelijk ervoor.
Alle reacties Link kopieren
Voor de deur is wel heel erg onverschillig voor jouw gevoelens.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Gatver, wat ordinair voor de deur waar je eigen man en kinderen liggen te slapen.
Honey, you should see me in a crown
Alle reacties Link kopieren
Chocolotje schreef:
18-01-2019 12:38
Als ze tegen haar vriendin zegt dat ze iets mist bij jou dan is het vast niet alleen een vurige kus. Ga met haar praten, voordat ze achter je rug om met die kerel neukt.
Als ze iets mist, zul je moeten accepteren dat ze het van een ander gaat krijgen. Dan kun je samen naar de parenclub.
Nee, niet doen ! Dat kan alleen :
* als je er beiden achterstaat
* om kunt gaan dat je vriend(in) onder jou en andere ogen met een ander 'bezig is'
* je ZEER GOEDE afspraken maakt over eventuele erotische gevoelens maar een derde.

TO moet wel goed met zijn vriendin praten.
Alle reacties Link kopieren
Nou ik zou voorlopig niet trouwen. Voor jullie deur? Dan heb je lef. Ze mist iets. Jammer dat ze daar achter komt na 3 kids.
Alle reacties Link kopieren
Chocolotje schreef:
18-01-2019 12:38
Als ze tegen haar vriendin zegt dat ze iets mist bij jou dan is het vast niet alleen een vurige kus. Ga met haar praten, voordat ze achter je rug om met die kerel neukt.
Als ze iets mist, zul je moeten accepteren dat ze het van een ander gaat krijgen. Dan kun je samen naar de parenclub.
Nee hoor. Als zij zo ordinair is dat ze voor haar deur met een ander gaat staan zoenen en dan ook nog gaat zwijmelen over hem tegen haar vriend, dan kan hij haar zo gedag zeggen.

Wat een domme snol.
prinsesmaxima schreef:
18-01-2019 20:45
Nou ik zou voorlopig niet trouwen. Voor jullie deur? Dan heb je lef. Ze mist iets. Jammer dat ze daar achter komt na 3 kids.
Dit. Ze heeft nu gemerkt hoe makkelijk het gaat, heeft geen wroeging. Recept voor meer ellende.
Jullie zijn nog jong en ook al drie kleine kinderen. Ik praat niks recht, nou ja misschien wel een beetje, maar een vurige kus kan een keer gebeuren.
Misschien is het een beetje ingekakt tussen jullie? Veel aandacht naar de kinderen ? Wat meer tijd voor jullie samen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven