Even jullie hulp nodig, ik maak mezelf gek

18-01-2019 18:45 66 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oke, een tijdje terug ben ik uit geweest. Paar drankjes gedronken maar weet bijna alles nog van de avond en hooguit aangeschoten geweest. Op een bepaald moment kwam er een jongen op mij af waarmee jk even heb gepraat, alleen ik weet dus niet meer hoe die jongen uiteindelijk weer weg is gegaan en ook weet ik niet meer waar het gesprek ober ging, gek want voor de rest van de avond weet ik alles nog.. misschien op dat moment dat de alcohol het best werkte ofzo? In ieder geval, bedacht ik me gister ineens: wat als er iets is gebeurd tussen mij en die jongen, ik weet niet meer wat we zieden en ook niet hoe hij weg is gegaan dus wat als ik niet meer weet dsg we hebben gezoend? Ik heb gewoon een vriend vandaar de stress. Ik was op day moment samen met een vriendin, toen ik het haar vroeg zei ze dat er niets is gebeurd, dit stelde me even gerust maar tocj bleef ik er mee zitten omdat ik zo gek ben op mijn vriend en het feit dat ik misschien ben vreemd gegaan me gek maakt, toen heb in besloten het mijn vriend te vertellen, die reageerde heel lief en zei dat ik me niet druk moest maken. Maar toch blijf ik ermee zitten en denk ik de gekste dingen: wat als die vriendin even naar de wc was en in toen heb gezoend? Dat soort dingen , ik weet het klinkt stom maar ik hoop dat jullie serieus hierop willen reageren want ik weet niet hoe ik het uit mijn hoofd krijg.. iemand tips?
Tip 1: niet meer drinken
Tip 2: niet zo aanstellen
Alle reacties Link kopieren
Ik zou de volgende keer gewoon Fanta nemen
Alle reacties Link kopieren
Ik denk wel dat je vreemd bent gegaan hoor, waarom zou je daar anders aan twijfelen? :-o
.
Ik denk dat dit dwanggedachten zijn. Die kunnen behoorlijk met je aan de haal gaan.

Bottomline: stop met hierover nadenken, want je zult nooit het antwoord vinden. Het kost je bakken met energie en het is niet nodig want niemand is boos.
Alle reacties Link kopieren
SilverShadow schreef:
18-01-2019 19:48
Tip 1: niet meer drinken
Tip 2: niet zo aanstellen
Vooral 2....
je mag in het nieuws, je mug is een olifant geworden
Alle reacties Link kopieren
Wat je niet weet, kun je ook niks aan doen. Je vriend is ook niet boos, dus laat het los.
Ik denk ook dat je eens na moet denken waar dit soort onzekerheid vandaan komt, want een tikje bijzonder is het wel natuurlijk... ik zou denken dat die jongen waarschijnlijk niet interessant was als ik er niks meer van weet.
:facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Sirieus? Wauw.
where ever you go, go with your heart
Alle reacties Link kopieren
Nou, het heeft dan niet veel indruk gemaakt.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Kan je dit verzinsel verhaal even vloggen? Dan krijg ik er toch een beter beeld bij
Alle reacties Link kopieren
Ik was al bang dat veel van jullie hier onaardig op zouden reageren, jammer maar goed. En zeggen niet drinken vind ik ook een beetje kinderachtig, ik heb die avond helemaal niet veel gedronken, max. 3 glaasjes. Maar voor degenen die wel serieus hebben gereageerd bedankt daarvoor, soms is het fijn om even iets te delen ;)
Alle reacties Link kopieren
Michellexxx schreef:
18-01-2019 21:04
Ik was al bang dat veel van jullie hier onaardig op zouden reageren, jammer maar goed. En zeggen niet drinken vind ik ook een beetje kinderachtig, ik heb die avond helemaal niet veel gedronken, max. 3 glaasjes. Maar voor degenen die wel serieus hebben gereageerd bedankt daarvoor, soms is het fijn om even iets te delen ;)
Hoe kun je in vredesnaam, als je max 3 drankjes op hebt, gaan twijfelen wat je die avond deed!?
Dan is mijn advies nog meer, vooral niet drinken!
Alle reacties Link kopieren
Je verteld je vriend dat je denkt dat je misschien een ander hebt gezoend?

Koekoek!
Alle reacties Link kopieren
@keukenstoel

Ik heb mijn vriend gezegd dat ik bang was dat dit misschien was gebeurd maar dat ik eigenlijk wel weet dat het niet zo is omdat mijn vriendin erbij was en heeft gezien dat het niet zo was en ik zelf ook niet het idee had dat het was gebeurd , maar dat ik het moeilijk vind om los te laten.. oftewel ik heb gepraat met mijn vriend over iets waar ik mee zat... neem aan dat dat juist goed is
Wat een bijzonder verhaal...
Michellexxx schreef:
18-01-2019 21:30
@keukenstoel

Ik heb mijn vriend gezegd dat ik bang was dat dit misschien was gebeurd maar dat ik eigenlijk wel weet dat het niet zo is omdat mijn vriendin erbij was en heeft gezien dat het niet zo was en ik zelf ook niet het idee had dat het was gebeurd , maar dat ik het moeilijk vind om los te laten.. oftewel ik heb gepraat met mijn vriend over iets waar ik mee zat... neem aan dat dat juist goed is
Wat een lange zin.
Alle reacties Link kopieren
Michellexxx schreef:
18-01-2019 21:30
@keukenstoel
oftewel ik heb gepraat met mijn vriend over iets waar ik mee zat... neem aan dat dat juist goed is
ik raad je toch heel sterk aan niet te vaak dat soort onzin tegen hem op te hangen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
SilverShadow schreef:
18-01-2019 22:38
Wat een lange zin.
Komt door de drank. Dan weet TO niet meer of ze nu wel, of geen punten en komma’s heeft gebruikt.
Alle reacties Link kopieren
greenmoustache schreef:
18-01-2019 21:09
Hoe kun je in vredesnaam, als je max 3 drankjes op hebt, gaan twijfelen wat je die avond deed!?
Dan is mijn advies nog meer, vooral niet drinken!
Ik was die avond niet dronken, zoals ook al eerder gezegd ik weet zo onheveer alles van die avond nog, alleen dat moment heb ik gewoon niet meer helemaal helder. En ik ben 22, ga wel vaker stappen en kan prima tegen alcohol over het algemeen. Had die avond niet heel veel gegeten, dat kan er mee te maken hebben.
Alle reacties Link kopieren
blijfgewoonbianca schreef:
18-01-2019 22:41
ik raad je toch heel sterk aan niet te vaak dat soort onzin tegen hem op te hangen.
Hij was blij dat ik mijn zorgen met hem heb gedeeld, en dat ie mij kon helpen.
Alle reacties Link kopieren
Hm klinkt als een bekende to..
Alle reacties Link kopieren
*Labalade* schreef:
18-01-2019 22:41
Komt door de drank. Dan weet TO niet meer of ze nu wel, of geen punten en komma’s heeft gebruikt.
Of omdat ik gewoon dom ben 😉
Alle reacties Link kopieren
Michellexxx schreef:
18-01-2019 22:45
Hij was blij dat ik mijn zorgen met hem heb gedeeld, en dat ie mij kon helpen.
Nog een of twee keer zo’n kulverhaal en hij raakt het zat, hoor. Wedden ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven