Wat te doen op 3e date?

19-01-2019 13:21 82 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oké, deze is misschien een beetje in de strekking van mijn eerdere post, maar vroeg me af of jullie leuke tips hebben voor een 3e date?

We zijn eerder al wat wezen drinken en zijn uit eten geweest. Bios kan, maar ik wil hem ook beter leren kennen, dus dan helpt naar zo'n scherm kijken niet echt. En het is zo koud buiten!! Hebben jullie leuke succesverhalen voor een winteravond?
Alle reacties Link kopieren
Schaatsen, poolen, hapje eten, high wine/beer, mooie wandeling (juist prachtig weer nu zo met deze kou vanwege de zon, tussendoor ergens lekker warme chocolademelk of thee drinken), sauna (al is niet iedereen voor deze date haha. Ik heb het een paar keer gedaan, ook als eerste date en vind het een heerlijk ontspannen date).
Of een leuk museum bezoeken waarin jullie allebei interesse hebben. Genoeg te doen :)
Alle reacties Link kopieren
Ergens wat drinken, ergens wat eten en bios.... Sorry, maar wat ongelovelijk afgezaagd. En je weet echt niks beters te verzinnen? Zou complete afknapper voor mij zijn, maar okey.

=> Ga een winter-bbq houden met z'n tweeen
=> Light-festival in Amsterdam
=> Ga naar een warm zwemparadijs en drink cocktails en doe alsof je in Spanje bent
=> Ga naar een sauna (als je dat durft)
=> IJsbeelden in Zwolle
=> Ga samen iets leuk koken in jouw keuken, zoals creme brullee of een appeltaart
=> Strandwandeling op Texel of op Terschelling
=> Laat de hond van de buurman uit
=> Ga lasergunnen of een escape-room

Er is echt zoveel meer dan een saaie bios.
Alle reacties Link kopieren
Geo-cachen, samen een kast van IKEA in elkaar zetten, vuurschaal in de tuin en lekker buiten chocolademelk drinken, rondzwerven in Nijmegen, Bourtange, Domtoren beklimmen in Utrecht of Martini-toren in Groningen, binnen midgetgolf (in de factory in Utrecht), bowlen-omdat-het-zo-fout-is, ergens samen squashen, indoor ski/snowboard, of kom hier en ga met mijn kinderen stratego spelen... en ik zorg dat het een leuke date word ;-)
Alle reacties Link kopieren
Ik zou thuis afspreken (als je hem vertrouwt). Samen koken en eten, of met een goed glas wijn op de bank. Evt een goede film kijken.
Alle reacties Link kopieren
daddy_gijs schreef:
19-01-2019 13:38
Geo-cachen, samen een kast van IKEA in elkaar zetten, vuurschaal in de tuin en lekker buiten chocolademelk drinken, rondzwerven in Nijmegen, Bourtange, Domtoren beklimmen in Utrecht of Martini-toren in Groningen, binnen midgetgolf (in de factory in Utrecht), bowlen-omdat-het-zo-fout-is, ergens samen squashen, indoor ski/snowboard, of kom hier en ga met mijn kinderen stratego spelen... en ik zorg dat het een leuke date word ;-)
Vuurschaal in de tuin ook een fijn idee!
Alle reacties Link kopieren
daddy_gijs schreef:
19-01-2019 13:38
Geo-cachen, samen een kast van IKEA in elkaar zetten, vuurschaal in de tuin en lekker buiten chocolademelk drinken, rondzwerven in Nijmegen, Bourtange, Domtoren beklimmen in Utrecht of Martini-toren in Groningen, binnen midgetgolf (in de factory in Utrecht), bowlen-omdat-het-zo-fout-is, ergens samen squashen, indoor ski/snowboard, of kom hier en ga met mijn kinderen stratego spelen... en ik zorg dat het een leuke date word ;-)
Hahaha bowlen idd ja! Dat hebben mijn vriend en ik ook in de datefase eens gedaan, met de nodige biertjes erbij. Was een geweldige date. Doen we nu nog weleens met zn 2 XD
Alle reacties Link kopieren
haha @daddy_gijs: Laat de hond van de buurman uit? Daar was ik niet opgekomen.

Lees veel goede tips die overdag goed kunnen, maar s'avonds..? Misschien dat ik dan toch maar voor hem ga koken. Normaal gesproken vind ik een wandeling of zwemmen heel leuk, maar in het donker en in de kou kan dat misschien een beetje jammer zijn, en zwembaden zijn hier s'avonds niet open ;)
En om nou helemaal naar Terschelling te gaan op een avondje, haha. Maar wel leuke ideëen, thanx!!
Alle reacties Link kopieren
Wandelen kan idd s avonds niet maar een hele hoop andere ideeen kunnen wel s avonds. Koken is niet je enige optie hoor.
Ik zou wel goed nadenken of je seks wil of niet, mijn ervaring met thuisdates zijn dat de mannen dan wel een move gaan maken (wat geen probleem hoeft te zijn maar bedenk wel wat je zelf wil en of je dat dan dus prettig vindt thuis mocht je eventueel nog geen seks willen en hem niet zo goed kennen)
Alle reacties Link kopieren
Ik lees even mee :P

Wat ik zelf wel eerder heb gedaan:
- kajakken of een klein bootje huren (was wel in de zomer),
- schaatsen
- boswandeling
- bij date thuis samen koken
- theatervoorstellingen (was al wel iets later dan 3de date)
- naar het centrum lopen om daar een oliebol te eten en dan weer teruglopen (45 min enkele reis)
- dagje naar de Parade (ook in de zomer)
- museum
- een andere stad bezoeken
- voetbalwedstrijd bezoeken
- poolen
- dagje pretpark

Bowlen lijkt me ook leuk ;-D
Of klimmen, bij zo'n klimmuur.
I'm not lazy
I'm on energy saving mode
Neuken!
Alle reacties Link kopieren
Nou nou Murrmurr...

Ik heb dus hetzelfde als jij malibu82. Heel veel ideëen voor de zomer, maar voor een koude (het gaat vriezen!) winteravond bar weinig. We zijn allebei niet echt pool-types.

Met thuisdates zit dat risico er wel in idd @koffiebona, dus het liefst doe ik nog iets buiten de deur, maar wil niet te afgezaagd doen met de bios, en wil hem vooral graag beter leren kennen, dus iets waarbij we wel lekker kunnen kletsen, terwijl we iets doen bijv. zou zo leuk zijn! En s'avonds zijn de winkels dicht, en we hebben ook beide geen auto, haha. Dus wel stuck op 1 plek. Haha...
Alle reacties Link kopieren
Girl on top

EDIT: murrmurr is me weer eens voor
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
19-01-2019 14:09
Neuken!
Dit dus. Met kou nergens zo lekker als in bed :D
Alle reacties Link kopieren
Ik zou hem graag eerst op andere vlakken wat beter leren kennen ;)
Moet je altijd een echte activiteit ondernemen dan? Ga gewoon ergens wat drinken of ga samen koken ofzo.

En wat gek dat je niet nog een keer ergens wat kunt gaan eten omdat je dat al gedaan hebt. Waarom niet?

Alle activiteiten die worden genoemd lijken mij vreselijk en doen me aan een teamuitje denken. Ik zou hooguit samen gaan hardlopen als het dan echt iets “doen” moet zijn. Of naar een concert ofzo. Maar ik vind activiteiten echt niet zo nodig.
Alle reacties Link kopieren
hangmatje schreef:
19-01-2019 14:16
Nou nou Murrmurr...

Ik heb dus hetzelfde als jij malibu82. Heel veel ideëen voor de zomer, maar voor een koude (het gaat vriezen!) winteravond bar weinig. We zijn allebei niet echt pool-types.

Met thuisdates zit dat risico er wel in idd @koffiebona, dus het liefst doe ik nog iets buiten de deur, maar wil niet te afgezaagd doen met de bios, en wil hem vooral graag beter leren kennen, dus iets waarbij we wel lekker kunnen kletsen, terwijl we iets doen bijv. zou zo leuk zijn! En s'avonds zijn de winkels dicht, en we hebben ook beide geen auto, haha. Dus wel stuck op 1 plek. Haha...
Waarom dan niet bowlen, schaatsen (ijshal), sauna, escape room of idd opnieuw wat eten/drinken? Gewoon een leuk restaurantje uitkiezen en lekker kletsen, misschien spelletjes spelen als je in een rustige kroeg zit.
Als je nog geen seks wil zou ik niet thuis afspreken maar dat ben ik.
Alle reacties Link kopieren
Ja, we zijn net in het verkeerde seizoen aan het daten.

Alhoewel... die voetbalwedstrijd was bij mij in de winter (2de of 3de date). Er was nog niets gebeurd, maar het was koud en dat was natuurlijk een mooi moment om tegen hem aan te kruipen.

En de Efteling was volgens mij ook in de winter.
I'm not lazy
I'm on energy saving mode
Murrmurr schreef:
19-01-2019 14:09
Neuken!
Ja precies weet je ook meteen hoe dat is..
Tessa44- schreef:
19-01-2019 14:28
Ja precies weet je ook meteen hoe dat is..
En je leert elkaar beter kennen!

Je moet er toch niet aan denken al die activiteiten, komt dat door boer zoekt vrouw of zo?
Alle reacties Link kopieren
Boer zoekt vrouw, nooit gezien, maar misschien heb je wel gelijk en moet ik het gewoon simpel houden.. (Daar bedoel ik geen sex mee.. Ik voel de opmerkingen al aan komen, haha)
Alle reacties Link kopieren
Iemand zei "bowlen" waarop ik las 'blowen'. ik denk dat een hoop van mijn derde dates daar euker van geworden waren, haha

Verder, wat maakt het uit, als je plezier met elkaar hebt gaat het echt niet om de originaliteit van de date.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
19-01-2019 14:09
Neuken!
Ja duhuh!
Tis koud en donker, dan zit er maar één ding op!
Alle reacties Link kopieren
daddy_gijs schreef:
19-01-2019 13:32
Ergens wat drinken, ergens wat eten en bios.... Sorry, maar wat ongelovelijk afgezaagd. En je weet echt niks beters te verzinnen? Zou complete afknapper voor mij zijn, maar okey.
Dat is het doel van daten toch, elkaar leren kennen? Iemand die te veel van jouw voorstellen opvolgt zou voor mij dan weer in de bak “hysterisch/over the top” belanden. Of, als snel genoeg duidelijk is dat het geen eigen ideeen zijn, maar afkomstig van een forum “onzeker over eigen creativiteit/meeloper”.

Dan is neuken echt nog een beter idee.
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
19-01-2019 14:09
Neuken!
Dat sowieso natuurlijk.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven