Vergeten

19-01-2019 16:05 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eindelijk na een aantal weken voelde ik mij beter. Het is uit met mijn ex. In het begin heb ik me echt enorm rot gevoeld, dagen dat ik dacht schijnt de zon nog wel? Eindelijk kon ik het deze week een beetje van me afzetten... tot dat hij ineens verscheen.. Ik voel me weer echt zo vervelend! Ik ga hem nu wekelijks zien. ik wil hem niet zien omdat ik er dus blijkbaar enorm veel last van heb.
Collega’s / bekende gaan hem dus ook weer zien en gaan er zeker over praten. Heb mezelf net al figuurlijk een schop onder mijn kont gegeven, maar dat gevoel blijft momenteel weer. Wilde even van me afschrijven.
Heb hem vandaag een berichtje gestuurd, super dom!
Het zal wel wennen uiteindelijk, en delete zijn nummer
Alle reacties Link kopieren
Op wat voor manier gaan jullie elkaar weer zien dan?
En wat voor berichtje heb je gestuurd?

Als je achter het stoppen van jullie relatie staat houd je dan vast aan de gedachte van het waarom en dat dat de juiste stap was.... je hoeft niks met hem, behalve het een plekje geven dat het over is
Alle reacties Link kopieren
Dogcrazy schreef:
19-01-2019 16:21
Op wat voor manier gaan jullie elkaar weer zien dan?
En wat voor berichtje heb je gestuurd?

Als je achter het stoppen van jullie relatie staat houd je dan vast aan de gedachte van het waarom en dat dat de juiste stap was.... je hoeft niks met hem, behalve het een plekje geven dat het over is
Heb je even een berichtje gestuurd
Alle reacties Link kopieren
Ik zie niks in m’n inbox?
Alle reacties Link kopieren
Waarom had je hem nu wekelijks zien? Moet je ook met hem communiceren of lukt hebt ook met enkel een goeiedag en verder negeren?

Ik weet uit ervaring dat het moeilijk is, maar het zal elke week een beetje beter gaan. Ik vond het gemakkelijker als ik op voorhand wist of ik ex zou zien. Kon ik mij op voorbereiden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven