Opnieuw beginnen

20-01-2019 12:25 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi iedereen,

Ik ben 33 jaar en woon in het mooie Breda.
3 maanden geleden was mijn leven nog perfect. Goede baan, 7,5 jaar samen met mijn grote liefde en een leuke beste vriendin, ook nog aantal andere vriendinnen.

Op 29 november ging ik mijn vriend ophalen van Schiphol en ik herkende hem niet meer terug, ik kreeg geen kus meer, hij keek me niet meer aan etc. Hij heeft op zijn lange reis veel nagedacht en hij wil vrijgezel zijn, dit kwam er allemaal uit op 1 januari. Leuk begin van het jaar! De eerste week heb ik echt liggen huilen in bed als een baby maar nu gaat het wel weer een beetje. Ik wil gewoon heel graag een nieuwe start.

Nu moet ik dus op zoek naar een nieuwe woning, wie heeft de goude tip voor een leuk appartementje in Breda?
Ben mijn grote liefde kwijt en mijn beste vriendin is zo druk met haar eigen leven dat ze er niet voor me is.
Ben echt toe aan nieuwe contacten voor deze nieuwe frisse start.

Zit jij in dezelfde situatie of heb jij hetzelfde meegemaakt dan zou ik het leuk vinden om in gesprek te gaan. Gedeelde smart is halve smart 😊.

Of ben je ook toe aan nieuwe contacten om gewoon te kletsen of misschien zelfs een nieuwe vriendschap op te bouwen dan hoor ik het graag. Het liefst in Breda en omstreken zodat een spontane lunch of een borreltje doen wat makkelijker is.

Lieve groetjes Ilona

Je mag me altijd mailen op; [...]
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 20-01-2019 12:39
Reden: Email adres verwijderd.
0.97% gewijzigd
Ik denk dat je even goed moet nadenken of je je naam, achternaam en woonplaats bekend wil maken op een openbaar forum. Je kunt geïnteresseerden ook een PB laten sturen i.p.v. hier je mailadres te vermelden. Op deze manier neem je een groot risico.
Alle reacties Link kopieren
KaleKip schreef:
20-01-2019 12:33
Ik denk dat je even goed moet nadenken of je je naam, achternaam en woonplaats bekend wil maken op een openbaar forum. Je kunt geïnteresseerden ook een PB laten sturen i.p.v. hier je mailadres te vermelden. Op deze manier neem je een groot risico.

Mail adres is verwijderd maar dat was wel het minst belangrijk aan het hele bericht 😊
Dat begrijp ik, ik probeerde je alleen maar te waarschuwen. Je kan privacy wel het minst belangrijk vinden, maar online werkt dat toch iets anders.

Verder zit ik niet in de juiste omgeving, noch in de juiste doelgroep die je zoekt, dus kan ik niets voor je betekenen. Kan je alleen succes wensen, ik denk dat je met deze instelling het prima voor elkaar gaat krijgen.
Je hebt PB
Alle reacties Link kopieren
Veel succes Ilona, ik ga ook opnieuw beginnen dit jaar en ik heb er heel veel zin in!
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
Bulbul schreef:
20-01-2019 13:23
Veel succes Ilona, ik ga ook opnieuw beginnen dit jaar en ik heb er heel veel zin in!
Hier nog 1, alleen ben ik halverwege vorig jaar al opnieuw begonnen. En soon-to-be-ex is ook nog in beeld.
Ik ben al een tijd geleden begonnen mijn familie in te lichten met wat er aan de hand is, maar mondjesmaat, het is nogal veel info.

Veel succes en geluk TO!!
Alle reacties Link kopieren
Veel succes!
Ik zit ook een beetje in de situatie dat ik opnieuw moet beginnen.
Ik ben volop op zoek, naar een nieuwe job, nieuwe hobby’s, nieuwe mensen misschien zelfs nieuwe vrienden, ... Later ook naar een nieuw huis.

Ik woon Jammergenoeg niet in je buurt.

Veel succes, het is spannend, moeilijk, soms wat eenzaam. Maar het kan alleen maar beter worden!
Alle reacties Link kopieren
KaleKip schreef:
20-01-2019 12:33
Ik denk dat je even goed moet nadenken of je je naam, achternaam en woonplaats bekend wil maken op een openbaar forum. Je kunt geïnteresseerden ook een PB laten sturen i.p.v. hier je mailadres te vermelden. Op deze manier neem je een groot risico.
Als je dat ook niet doet op facebook of andere sociale media heb je gelijk. Maar er zijn hele volksstammen die dat daar wel doen en hier (overigens terecht) niet. Hoe hypocriet kun je zijn ?
creativeguy schreef:
20-01-2019 14:25
Als je dat ook niet doet op facebook of andere sociale media heb je gelijk. Maar er zijn hele volksstammen die dat daar wel doen en hier (overigens terecht) niet. Hoe hypocriet kun je zijn ?
Ook op facebook maak je zelf keuzes om wie jouw gegevens kan zien. TO zal de eerste niet zijn die problemen krijgt doordat een gekkie hier op het forum teveel van haar te weten komt, er zijn nu eenmaal rare mensen in de wereld en dus ook op dit forum. Mag je hypocriet noemen. Ik noem het liever logische voorzichtigheid. Dat veel mensen daar onvoldoende over nadenken, dat ben ik helemaal met je eens. Maar we dwalen af.
Hoi Ilona,

Wat een beroerde start van een nieuw jaar! Althans, zo lijkt het wel voor nu. Maar wie zal zeggen of dit goed of slecht is? Ik geloof dat alles een reden heeft en je wsl over onbepaalde tijd op terug kunt kijken en de reden waarvoor dit nodig was kunt zien. Maakt het voor nu niet minder zuur natuurlijk, ik stond 10 jaar geleden voor dezelfde sprong in het diepe. Wat tips om wat te huren rondom Breda; huurstunt.nl. Op marktplaats staan soms ook leuke aanbiedingen.

Verder zou ik het niet weten. Heb je de tijd of is het echt hoge nood? Als dat zo is kan ik misschien meer voor je betekenen. Ik kom uit Breda, woon nu in Made maar heb nog veel contacten in Breda. Een vriendin wil en kan ik wel voor je zijn. Pb gerust! Groeten Bloomi
Alle reacties Link kopieren
bloomie schreef:
20-01-2019 15:55
Hoi Ilona,

Wat een beroerde start van een nieuw jaar! Althans, zo lijkt het wel voor nu. Maar wie zal zeggen of dit goed of slecht is? Ik geloof dat alles een reden heeft en je wsl over onbepaalde tijd op terug kunt kijken en de reden waarvoor dit nodig was kunt zien. Maakt het voor nu niet minder zuur natuurlijk, ik stond 10 jaar geleden voor dezelfde sprong in het diepe. Wat tips om wat te huren rondom Breda; huurstunt.nl. Op marktplaats staan soms ook leuke aanbiedingen.

Verder zou ik het niet weten. Heb je de tijd of is het echt hoge nood? Als dat zo is kan ik misschien meer voor je betekenen. Ik kom uit Breda, woon nu in Made maar heb nog veel contacten in Breda. Een vriendin wil en kan ik wel voor je zijn. Pb gerust! Groeten Bloomi
Super lief! Ik stuur je morgen een berichtje
Ik had dit een paar jaar terug ook.
Het was niet zo leuk, maar inmiddels wel stuk verder en veel van geleerd.
Heel veel sterkte en ook heel veel geluk gewenst voor 2019.

Ik ben ook opnieuw begonnen, na een relatie van 23 jaar. Uit elkaar gaan is mega pijnlijk. Opnieuw beginnen en jezelf herontdekken is leuk.
Alle reacties Link kopieren
Heel veel sterkte. Heb een tijdje meegelezen op dit forum en reageer nu voor het eerst. Mijn relatie op dezelfde dag verbroken als jij, 1 januari na 4,5 jaar. Begrijp je pijn en hoe de onzekerheid voelt dat je weer opnieuw moet beginnen. Moet ook op zoek naar een nieuwe woning. Niet omgeving Breda maar hoop dat ik voor wat steun kan zorgen hier. Heel veel sterkte in ieder geval.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven