Hoe vraag ik hem verkering?

20-01-2019 23:40 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben al 2,5 maand aan het daten en wil hem nu verkering vragen, maar voor mijn gevoel is het ee n beetje oudbillig om 'verkering' te vragen,
Ervaringen en advies?
Alle reacties Link kopieren
Waarom wil je dat? Wat verandert het precieze naampje voor jou? Als het echt zo belangrijk voor je is maak je gewoon bespreekbaar of hij ook relatiepotentieel ziet in jullie contact en hoe hij dat ziet/hoe hij verder wil. 'Verkering' vragen zou ik na je 14e niet meer doen nee ;-)
Ik zou gewoon een gesprek beginnen over hoe het nu precies tussen jullie zit en hoe hij verder wil gaan. Als hij het ziet als iets serieus dan komt er vanzelf een relatie uit. Zoals Koffiehagedis ook al zegt zal ik niet letterlijk vragen ''Wil je verkering''. Maar een gesprek over hoe willen jullie samen verder lijkt me niet meer dan normaal.
Alle reacties Link kopieren
Oke heel erg bedankt.
Alle reacties Link kopieren
Everleigh schreef:
21-01-2019 08:23
Ik zou gewoon een gesprek beginnen over hoe het nu precies tussen jullie zit en hoe hij verder wil gaan. Als hij het ziet als iets serieus dan komt er vanzelf een relatie uit. Zoals Koffiehagedis ook al zegt zal ik niet letterlijk vragen ''Wil je verkering''. Maar een gesprek over hoe willen jullie samen verder lijkt me niet meer dan normaal.
belangrijkste vraag is toch:
zijn we exclusief?
lilalinda schreef:
21-01-2019 08:44
belangrijkste vraag is toch:
zijn we exclusief?
Ja klopt, zo vraag ik dat ook meestal inderdaad.
Alle reacties Link kopieren
en vooral niet bang zijn, om het er over te hebben.
Als hij raar reageert, weet je ook wat voor vlees je in de kuip hebt.

Na 2,5 maand vragen of jullie nu iets hebben samen, exclusief zijn. En vooruit kijken naar de toekomst is echt niet raar
Alle reacties Link kopieren
ik vind dat je best nog om verkering kan vragen, iemand die graag verkering met je wil zal alleen maar blij zijn er verder niet moeilijk doen over hoe je het aangeeft
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
turquasi schreef:
21-01-2019 09:03
ik vind dat je best nog om verkering kan vragen, iemand die graag verkering met je wil zal alleen maar blij zijn er verder niet moeilijk doen over hoe je het aangeeft
Juist, een leuke vent, is blij dat jij de stoute schoenen aantrekt en De vraag stelt
Alle reacties Link kopieren
Super bedant voor het advies! :-D
Volwassenen hebben geen verkering, maar een relatie.

‘ Schat, ik vind je heel leuk en ik vind dat het goed gaat tussen ons. Ik zou je graag officieel mijn vriend willen noemen/ik zou graag officieel een relatie met je willen en exclusief willen zijn, wat vind je daarvan?’

Al dan niet met de toevoeging dat je nu al exclusief bent naar hem toe, als dat van toepassing is...
Alle reacties Link kopieren
Lilaatje_x schreef:
21-01-2019 13:24
Volwassenen hebben geen verkering, maar een relatie.

‘ Schat, ik vind je heel leuk en ik vind dat het goed gaat tussen ons. Ik zou je graag officieel mijn vriend willen noemen/ik zou graag officieel een relatie met je willen en exclusief willen zijn, wat vind je daarvan?’

Al dan niet met de toevoeging dat je nu al exclusief bent naar hem toe, als dat van toepassing is...
Nee joh, wat een geneuzel. Dit klinkt wel heel formeel. Ik heb ook gewoon verkering hoor, zijn beide toch erg volwassen.

Is het onmoeten van vrienden/familie al aan de orde geweest? Dan zou je ook kunnen vragen of je hem als je vriend mag voorstellen.
Of gewoon vragen hoe hij de toekomst ziet zo samen. Als hij zich verslikt in zijn drankje als je deze vraag stelt weet je genoeg.
anoniem_6500601441f07 wijzigde dit bericht op 21-01-2019 19:46
1.57% gewijzigd
Mijn vriend vroeg of ik zijn vriendin wilde zijn. Ik vond t prima zo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven