ex noemt mij een ´onnozel dom dotje´

22-01-2019 21:47 46 berichten
Alle reacties Link kopieren
dom topic --
linnylow wijzigde dit bericht op 22-01-2019 22:47
Reden: dom topic
99.20% gewijzigd
Hij is niet voor niks je ex. Move on!
Alle reacties Link kopieren
Je hebt kennelijk destijds de juiste beslissing genomen.

Niet twijfelen aan jezelf.
Alle reacties Link kopieren
Waarom kan hij nog contact met je opnemen?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Sowieso DOEN die vent, supergoed idee! :cheer2:
Wat stel jij een gekke vragen.
Alle reacties Link kopieren
Er zijn 2 keuzes:
Neuk hem en laat je behandelen als een dom wicht (dat vindt hij toch al)

Of

Zeg dat hij je met rust moet laten en blok hem desnoods en gedraag je naar je leeftijd.
Alle reacties Link kopieren
Zoals jij dit verhaal vertelt komt je ex op mij kwetsend en respectloos over.
Dat hij nu direct met jou wil afspreken terwijl het net uit is met zijn ex is natuurlijk nooit, maar dan ook nooit een verstandig plan.
Hij is op seks uit omdat hij niet om kan gaan met ''alleen'' zijn en zal je daarna opnieuw kwetsen.
Ook al heb je er gevoelens bij en is dat super lastig, blokkeren die gast!!
anoniem_372264 wijzigde dit bericht op 22-01-2019 21:53
6.52% gewijzigd
Jij maakt echt veel mee in je leven hè?
Ik zou gewoon eerst eens je eigen leven op orde krijgen voordat je over mannen/relaties o.i.d. nadenkt.
Alle reacties Link kopieren
Nou ja, hij valt je lastig. ...je zou hem natuurlijk gewoon kunnen blokkeren. Waarom heb je dat niet allang gedaan?
Je geeft hem macht over jou, dat is wel een beetje dom ja.
Waarom trek je je de mening van hem zo aan? Zo aardig is hij zo te lezen niet eens.
Blokkeer hem. Had je jaren geleden al moeten doen.
Ik snap niet dat je het overweegt. Iemand die zó in je gezicht zegt je niet erg hoog in te schatten.

Als je daar op ingaat ben je inderdaad een onnozel dom dotje.
Alle reacties Link kopieren
SiraGijs schreef:
22-01-2019 21:51
Zoals jij dit verhaal vertelt komt je ex op mij kwetsend en respectloos over.
Dat hij nu direct met jou wil afspreken terwijl het net uit is met zijn ex is natuurlijk nooit, maar dan ook nooit een verstandig plan.
Hij is op seks uit omdat hij niet om kan gaan met ''alleen'' zijn en zal je daarna opnieuw kwetsen.
Ook al heb je er gevoelens bij en is dat super lastig, blokkeren die gast!!
Ik heb juist helemaal geen gevoelens voor hem ik heb hem destijds gedumpt maar hij blijft mij lastig vallen.
Hij heeft dat meisje zelf uit zijn huis gezet.
Ik vind het soms wel even leuk om te kletsen meer niet.. Alleen vond ik die opmerking niet leuk het was misschien te verwachten aangezien hij constant opdringt om af te spreken en ik dit als ware negeer. Maar als nog vind ik dat dan niet leuk. Dat hij mij zo ziet en haar blijkbaar anders. Al zal hij haar niet voor niks thuis hebben afgezet.. Hij vond mij destijds erg leuk en had veel verdriet dat ik het had uitgemaakt.. Daarom heb ik hem nooit 100% aan kant gezet maar was wel beter geweest aangezien dit ook geen zin heeft.
Alle reacties Link kopieren
Ben jij echt 26?
...
Rooss4.0 schreef:
22-01-2019 22:01
Ben jij echt 26?
Dit vraag ik me echt altijd bij elke post van TO af. Je zou eerder 16 denken.
‘onnozel dom dotje’ schattig?
Klinkt mij meer als, een meisje wat je makkelijk gebruiken kunt.
Alle reacties Link kopieren
dat was 4 jaar geleden, en hij is je ex.

Get a life
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Je wil gewoon nog even zes keer voor jezelf herhalen dat hij haar niet leuk vond en jou wel. Ga eerst eens werken aan je onzekerheid en dan pas weer met jongens spelen.
linnylow schreef:
22-01-2019 21:59
Ik heb juist helemaal geen gevoelens voor hem ik heb hem destijds gedumpt maar hij blijft mij lastig vallen.
Hij heeft dat meisje zelf uit zijn huis gezet.
Ik vind het soms wel even leuk om te kletsen meer niet.. Alleen vond ik die opmerking niet leuk het was misschien te verwachten aangezien hij constant opdringt om af te spreken en ik dit als ware negeer. Maar als nog vind ik dat dan niet leuk. Dat hij mij zo ziet en haar blijkbaar anders. Al zal hij haar niet voor niks thuis hebben afgezet.. Hij vond mij destijds erg leuk en had veel verdriet dat ik het had uitgemaakt.. Daarom heb ik hem nooit 100% aan kant gezet maar was wel beter geweest aangezien dit ook geen zin heeft.
Maar wat is je vraag dan precies? Je hebt geen gevoelens voor hem en hij beledigt je. Hoog tijd om hem dan nu wel 100% aan de kant te zetten lijkt me, leuk praten kun je ook doen met een nieuwe, leuke vent die je wel kan waarderen en dan niet alleen voor de seks.
Alle reacties Link kopieren
Rooss4.0 schreef:
22-01-2019 22:01
Ben jij echt 26?
Ja het klinkt misschien wat kinderlijk allemaal...
Alle reacties Link kopieren
Alexsportief schreef:
22-01-2019 22:03
‘onnozel dom dotje’ schattig?
Klinkt mij meer als, een meisje wat je makkelijk gebruiken kunt.
Is puur dat ik hem wellicht niet moest vragen wat het verschil was tussen haar en mij maar als nog vind ik het niet grappig.
Alle reacties Link kopieren
Lilaatje_x schreef:
22-01-2019 22:05
Maar wat is je vraag dan precies? Je hebt geen gevoelens voor hem en hij beledigt je. Hoog tijd om hem dan nu wel 100% aan de kant te zetten lijkt me, leuk praten kun je ook doen met een nieuwe, leuke vent die je wel kan waarderen en dan niet alleen voor de seks.
Wordt wel tijd inderdaad..
Want vindt dit ook niet leuk.. Het is niet dat hij respect heeft voor zijn huidige vriendin alleen dat hij mij dom noemt vind ik niet leuk.
Onnozel en dom is wat hard gesteld, maar in je posts hier kom je toch wel wat wereldvreemd en kinderlijk over wat mij betreft. Je vertelde laatst dat je geen idee had dat je je in moest schrijven voor een woning, dag soort voorbeelden. Dat is opvallend. Een 26 jarige is niet pas volwassen, die is al ruimschoots volwassen. Ook de manier waarop je blijft hangen in die ex (komt om de drie posts wel terug dat verhaal) is opmerkelijk wat mij betreft. Je schrijft over studies en op jezelf gaan alsof je 18 ipv 26 bent.

Ik vraag me af hoe dat komt, want het valt wel op zeg maar. Ik kan aan een post al zien dat jij het bent, zonder de naam te lezen, gewoon aan de adviezen die je geeft aan anderen. Want die vind ik vaak niet echt realistisch zeg maar. Heb je zelf enig idee waarom dit is?
Alle reacties Link kopieren
't is me een eer
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
En wáárom heb je nog contact met die ex? Serieus. Waarom?
Alle reacties Link kopieren
Werk je voor viva dat je elke dag nieuwe topics moet openen?
En schuift dat een beetje?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven