Vriendin vreemdgegaan met beste vriend

29-01-2019 23:55 55 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik zal me eerst even voorstellen. Ik ben 18 jaar en ik woon in Eindhoven. Ik heb een groot probleem in mijn relatie gekregen en wil graag wat hulp want ik weer zeg niet wat ik moet doen.

Personen die in het verhaal spelen:
Ik
Vriendin
Beste vriend

Verhaal:
Ik ken haar al ongeveer 3 jaar en zijn goede vrienden geweest. Ongeveer 2 maanden geleden gingen we daten en klikte het heel goed. Op oudjaarsavond heb ik haar daarom als vriendin gevraagd. Ze vierde haar verjaardag zaterdag en waten we gelukkig en hebben we foto’s gemaakt. We hebben samen gedanst en al. Zelf was ze nog maagd en heb ik haar 1 keer gevingerd 5 dagen ervoor. Dit was voor haar de eerste keer dat ze gevingerd werd of zelf heeft gedaan. Er ging een wereld voor haar open. Ze werd gezelliger en heeft 3 dagen lang een smile op haar gezicht gehad. Wanneer ze zat is heeft ze meer zin in seks en is ze geiler. Wat ik overigens wel normaal vind. Op haar verjaardag hebben we een aantal keren gezoend en werden we geil. Ze heeft van te voren gezegd dat ze dinsdag (vandaag) seks wilde hebben en dat ik haar weg moest duwen als ze zat was. Op het feest toen we gezoend hadden gingen we naar haar kamer en zij ze alleen zoenen en stemde ermee in. Na wat zoenen kleedje ze zich uit en zoende we verder. Toen zij ze ik wil het nu wel en is het toen gebeurt terwijl ik wel meerdere keren gezegd dit wil je niet. Nadat we seks hadden gehad had ze enorm veel pijn en heeft een half uur gehuild met vriendinnen op een andere kamer. Die vriendinnen werden boos en dachten dat ik iets verkeerds had gedaan. Toen ze zei dat ik het heel netjes heb gedaan en voorzichtig en respectvol waren ze niet meer boos. Ik voelde me wel klote en gong meer drinken en zij ook. We hebben daarna nog wel een keer gezoend maar meer niet. Ik had best wel wat gedronken en ging naar beneden om te kijken waar ze was. Ze lag alleen op bed en ze was best dronken. Ik heb haar bed verschoont met een vriendin van haar omdat er wat bloedvlekjes op zaten. De volgende dag (zondag) is ze naar mij toe gekomen om een film te kijken en uit te kateren. Ze lag op bed nadat ik uit de douche kwam en ze had een beetje tranen in haar ogen. Ik ga bij haar liggen en ze zegd heb jij er spijt van. Ik zeg nee eigenlijk niet jij? Ik weet her niet zegt ze. Na eventjes gelegen te hebben en film hebben gekeken. Belde mijn vriendengroep aan die ook bij dat feest waren. Eentje er van is mijn beste vriend en kek ik al best lang. Ze zei kom gezellig mee boven film kijken dus op een begeven moment waren we film aan het kijken met zijn alle. Daarna is ze naar huis gegaan en werd ik de volgende ochtend wakker en voorbereid om in de avond naar haar te gaan om haar officiële verjaardag om 12 uur te vieren. Na eventjes op bank hebben gezeten met wat vriendinnen van haar en een andere vriend die ik ook ken. Ben ik en een vriend van mij (die niet bij mijn aparte vriendengroep hoort) naar de mcdonalds gegaan ok wat eten te halen. Wanneer wij terug komen liggen de meiden in bed en heeft ze tranen in haar ogen. Zeg zegt ik moet iets vertellen. - heeft op Snapchat gezegd dat ik na jou op mijn verjaardag met hem heb gezoend en seks heb gehad. Ik schrok me kapot en belde meteen mijn beste vriend op die niet opnam. Ik ben er dus meteen heen gereden uit woede en ben verhaal gaan halen. En hij bevestigde het inderdaad met alle details. (Ik had hem nog net niet geslagen) toenemen ik ik teruggegaan naar haar en gezegd dat het klaar was dat ik haar niet meer wou zien. Daarna ben ik naar huis gegaan en kwam ze naar mij met de vriendinnen. Ze moest huilen en ze zij ik weet helemaal niks meer van die avond. Ze zei Het enigste dat ik wazig weet is dat ik hem heb gezoend op de badkamer. Maar verder helemaal niks en zo ben ik helemaal niet. En ik had ook ongelofelijk veel pijndet kan helemaal niet dat ik met hem seks heb gehad. Waarop ik reageerde ga eerst maar verhaal halen bij hem halen en je hoeft niet meer terug te komen. Dus ze ging maar hem toe en de ouders waren ook beneden. Hij heeft in detail uitgelegd wat er is gebeurt en hoe. Terwijl zij alleen het zoenen nog weet en dat ze niet weet wrm ze het heeft gedaan. Daarna is ze naar huis gegaan en heeft gehuild. Ik heb in de avond nog opgebeld of ze even wilde praten. We zijn in de auto gaan zitten en ik was erg kwaad en ze snapte niet waarom ze het heeft gedaan want ik zie niks in die jongen zegt ze. Toen heb ik er een punt achter gezet dat het klaar is. Wel hebben we nog een beetje geappt omdat ik haar eigenlijk ook exht niet kwijt wilde en dat we exht verliefd zijn. Maar ondertussen was ik echt boos. Toen ben ik erachter gekomen dat ze zondag (de dag na het feest) het al zeker wist dat ze hem had gezoen want dat kwam naar boven toen mijn este vriend haar op Snapchat heeft gezegd dat ze gezoend hebben. Dit is dus ook allemaal automatisch verwijderd door Snapchat. Dus kan ik niet terugzien. Toen we die zondag hebben uitgekoterd heeft ze niks gezegd toen ze tranen in haar ogen had omdat ze het niet durfde te vertellen zegt ze. Maar die avond kwam wel mijn beste vriend ook in de slaapkamer om mee film te kijken. Ze heeft het toen nog steeds niet verteld. Maandag toen ze dus op bed zat en het aan mij vertelde zei ze ook dat hij die middag pas heeft gezegd dat ze seks hebben gehad waar zij niks van wist zegt ze. Ze was ook behoorlijk drinken toen ik haar bed verschoonde. Ze heeft dus zondag tot en met de volgende dag kn de avond volgehouden om het niet te zeggen dat ze gezoend hadden. Maandag in de middag kreeg ze het berichtje van hem dat het niet alleen zoenen maar ook seks was. Toen heeft ze die avond toen e haar verjaardag wouden vieren gewoon tegen me aan gelegen zonder iets te zeggen. Toen wij mcdonalds gingen halen heeft ze het tegen haar vriendinnen verteld. En hebben ze het daarna dus aan mij verteld toen ik terugkwam. Zelf zegt ze dat ze te vang was om het te vertellen maar mij beste vriend zij ook tegen haar als we dit biet vertellen dan gaat mijn relatie niet kapot en die van jou ook niet. Omdat hij ook een vriendin heeft.

Ik ben hier enorm kapot van en zit ook heel de dag te huilen omdat ik echt verliefd ben. Zij moet ook huilen en zegt ik weet niet wat me bezielde en ik weet niks meer van die avond alleen het zoenen. Ze heeft me een aantal keer gebeld on te zeggen dat het haar enorm spijt en mij niet kwijt wil.

Zelf ga ik op skivakantie en zomervakantie met mij beste vriend waar ik nuwoedend op ben en hem echt niet meer wil zien.

Ik weet nu niet of ik haar moet vergeven en opnieuw vertrouwen moet krijgen in haar. Of dat ik er echt definitief een punt achter wil zetten want ik wil het allebei. Ik wil haar niet kwijt maar ook wil ik haar niet meer zien.

Kan iemand mij hiermee helpen ik weet echt geen raad meer

Alvast bedankt!


Edit:
De relatie tussen mijn beste vriend en de vriendin daarvan is nu ook uit.
Alle reacties Link kopieren
doe eens een samenvatting
Alle reacties Link kopieren
Je hebt drie keer gezegd dat je haar nooit meer wil zien. Na de eerste keer was de rest wat dubbelop, net als de vraag in fit topic.
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
30-01-2019 07:39
doe eens een samenvatting
Kersverse vriendin gaat vreemd. TO beëindigt de relatie. En nog eens. En nog eens. En vraagt zich nu af if hij de relatie zal beëindigen
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Jezus wat een lang verhaal met veel te veel detail. Leermoment voor iedereen: niet zoveel zuipen.
Alle reacties Link kopieren
JollyRider schreef:
30-01-2019 07:46
Kersverse vriendin gaat vreemd. TO beëindigt de relatie. En nog eens. En nog eens. En vraagt zich nu af if hij de relatie zal beëindigen
Ik zou het niet doen.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
JollyRider schreef:
30-01-2019 07:46
Kersverse vriendin gaat vreemd. TO beëindigt de relatie. En nog eens. En nog eens. En vraagt zich nu af if hij de relatie zal beëindigen
oei, hier past een hartgrondig: "oh jeetje" en vraagt deze bejaarde zich af, of iedereen alles veilig deed
En zou mijn raad zijn: uithuilen en opnieuw beginnen
Alle reacties Link kopieren
Mijn hemel.. kwam geen eind aan (de relatie en je verhaal).
Conclusie. Het is al uit en ze drinkt teveel.
Als ik het goed lees heeft een drama queen haar eerste keer grandioos verpest.
Je kent je beste vriend langer dan dit erg rare meisje plus sensatiebeluste vriendinnen.
Blijf samen uit haar buurt.
Jammer voor je dat het zo is gelopen, er is misbruik van je gemaakt zodat dat kind de hoofdrol in haar eigen soap had.
Leen je er niet voor en ik hoop voor je dat jullie het veilig hebben gedaan.
Je weet wat er in soaps gebeurd. Bam ineens zwanger ook nog.
Vraag in dit geval om SAMEN een test te doen.
Alle reacties Link kopieren
Enorm aan het huilen bij vriendinnen omdat haar poes pijn doet na haar ontmaagding, om vervolgens het nog met een andere kerel te doen?! Ze is gewoon enorm aandachtsgeil en als ik jou was, zou ik heel ver uit haar buurt blijven.
Alle reacties Link kopieren
Samenvatting? Ze is door jou ontmaagd op oudjaarsavond en heeft gelijk daarna je beste vriend gedaan? Dat beeld krijg je niet snel uit je hoofd denk ik. Uitmaken en door naar een meisje met meer zelfrespect.
Alle reacties Link kopieren
JollyRider schreef:
30-01-2019 07:46
Kersverse vriendin gaat vreemd. TO beëindigt de relatie. En nog eens. En nog eens. En vraagt zich nu af if hij de relatie zal beëindigen
Oftewel: wil TO een relatie met een serie vreemdgaanster?

Ja of nee.
Que Sera Sera
Ik mis nog wat je had gegeten bij de Mac? Zo krijg ik geen beeld
Alle reacties Link kopieren
Ik hoef niet te weten hoe vaak je dr gevingerd hebt hoor dus ben na een paar regels gestopt met lezen..

18 is een lastige leeftijd
Alle reacties Link kopieren
Nou dit is blijkbaar een meid die het niet zo nauw neemt...
Het is uiteindelijk jouw keus, maar ik zou snel wegrennen.
“I am rarely bored alone; I am often bored in groups and crowds."
Alle reacties Link kopieren
Man wat ben ik blij dat ik geen tiener meer ben.
Er wordt veelsteveel gedronken, gehuild en gebloed in jullie groepje. Voornemen voor rest 2019 moet zijn: easy on de lichaamssappen! :cheers:
Mijn advies: stop met dat gezuip.
Alle reacties Link kopieren
Dat meisje moet wel oppassen als zij nu al intense black outs heeft. Ik zou haar lekker laten gaan, neuk zelf ook wat rond.
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
30-01-2019 08:55
Ik mis nog wat je had gegeten bij de Mac? Zo krijg ik geen beeld
Krijg er wel trek van... :popcorn:
Alle reacties Link kopieren
ik mag hopen dat jullie uitgekoterd zijn, want dat lijkt me het minst verstandig nog in dit hele verhaal :hihi:

die chick is exit natuurlijk en de vriendinnengroep zou ik mijden, er zijn wel meer leuke meisjes hoor dan die kliek

en je vriend tja, ga op vakantie en kijk tijdens een doorzak-apres-ski avond maar of je nog tandpasta-wraak wil nemen op hem of dat je tegen die tijd er wel overheen bent
Lorem Ipsum
turquasi schreef:
30-01-2019 09:56
ik mag hopen dat jullie uitgekoterd zijn, want dat lijkt me het minst verstandig nog in dit hele verhaal :hihi:

die chick is exit natuurlijk en de vriendinnengroep zou ik mijden, er zijn wel meer leuke meisjes hoor dan die kliek

en je vriend tja, ga op vakantie en kijk tijdens een doorzak-apres-ski avond maar of je nog tandpasta-wraak wil nemen op hem of dat je tegen die tijd er wel overheen bent
Of gewoon die vriendin, haar vriendinnen EN die zogenaamde vriend lekker mijden.
Wat een soap.

Stop met drinken, echt.
Alle reacties Link kopieren
Hoeveel moet je dan wel niet drinken om zoiets te ‘vergeten’? Sowieso een vaag verhaal. Haar vriendinnensquad is er binnen drie minuten bij na de daad voor steun en raad maar dat ze dan een uur (?) later voor een tweede ronde gaat merkt dan niemand op?

Mijn advies is ook: uithuilen en dit drama aan je voorbij laten gaan. En een volgende vriendin uitzoeken op wat meer karakter (eentje die niet bij voorbaat al haar verantwoordelijkheden op anderen schuift omdat ze iets gaat drinken).
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Gast: je bent 18 jaar. Get over it en zoek een andere vriendin. Of niet en blijf lekker vrij.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven