Midlife

01-02-2019 22:21 400 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,
Hopeloze 50-er hier die advies nodig heeft. Huisje, boompje, beestje dus getrouwd enzo en een kind. En dan ineens kantoortje verderop zit daar een blonde dame van 20 jaar jonger, goddelijke verschijning, intelligent, single en.... nou ja. Kort samengevat: ik ben helemaal hoteldebotel. Maar het kan dus niet, het is zo het bekende verhaal. Het forum staat er vol mee dus we weten al hoe dit afloopt. Ander werk zoeken gaat niet dus de vraag is: hoe kom ik hier overheen? Iemand ervaring of tips? Help. Please?
Before we go any further. Is zij ook hoteldebotel op jou? En is de liefde al geconsumeerd?
Zoek een andere baan.
Laat je castreren.
Ga een tantracursus doen met je vrouw.
Alle reacties Link kopieren
je gaat geen bevestiging krijgen op een vrouwenforum ze,..
Gewoon uitzitten en van genieten.
Ik zag er toen fantastisch uit, viel af en was erg vrolijk.
Niks mee gedaan uiteraard maar het was echt even leuk.
Je bent nog niet dood en het is echt het einde van de wereld niet, zolang je je maar bij wat zwijmelen houdt en thuis ook gezellig blijft.
Gaat vanzelf over, ik zag laatst die figuur weer en snapte niet wat me bezield heeft. Letterlijk een roze bril.
in een bak ijswater gaan zitten
Alle reacties Link kopieren
Normaal doen. Kind zou je dochter kunnen zijn. Kijk eens naar wat je hebt, en niet naar wat je niet hebt. Je bent niet hoteldebotel, maar gewoon geil.
ik geef mn bek ook maar een douw
S-Meds schreef:
01-02-2019 22:58
in een bak ijswater gaan zitten
Oh, dat is ook een goede!
Alle reacties Link kopieren
Het-groepje schreef:
01-02-2019 22:55
Gewoon uitzitten en van genieten.
Ik zag er toen fantastisch uit, viel af en was erg vrolijk.
Niks mee gedaan uiteraard maar het was echt even leuk.
Je bent nog niet dood en het is echt het einde van de wereld niet, zolang je je maar bij wat zwijmelen houdt en thuis ook gezellig blijft.
Gaat vanzelf over, ik zag laatst die figuur weer en snapte niet wat me bezield heeft. Letterlijk een roze bril.
Dit ja. Herkenbaar. :$
Alle reacties Link kopieren
Kuisheidsgordel? Cuckolding, mijn eerste gedachte.
We don't know the Devil's side of the story, because God wrote all the books. J.A. Konrath
Hallo Koning Koos( moet denken aan het Zandkasteel maar dat terzijde)

Gewoon neuken. Liefst vanavond nog maar als dat niet lukt, dan morgen. Of overmorgen.
En dan zeg je tegen moeders de vrouw dat je in retraite bent om een betere versie van jezelf te worden en je daarom even de deur uit moet.

jij blij en moeders de vrouw ook.
Het-groepje schreef:
01-02-2019 22:55
Gewoon uitzitten en van genieten.
Ik zag er toen fantastisch uit, viel af en was erg vrolijk.
Niks mee gedaan uiteraard maar het was echt even leuk.
Je bent nog niet dood en het is echt het einde van de wereld niet, zolang je je maar bij wat zwijmelen houdt en thuis ook gezellig blijft.
Gaat vanzelf over, ik zag laatst die figuur weer en snapte niet wat me bezield heeft. Letterlijk een roze bril.
Ik denk dat Koning Koos geen genoegen neemt met uitzitten en zwijmelen.
Nou vertel eens Koos, wat is er allemaal mis in je huwelijk? Want daar gaat dit om.
zeeuwsmeisje1981 schreef:
01-02-2019 23:14
Nou vertel eens Koos, wat is er allemaal mis in je huwelijk? Want daar gaat dit om.
Hoeft toch niet per se iets mis te zijn? Als je al 30 jaar getrouwd bent met een bups koters erbij dan vind ik het niet gek dat je geilt op een net ff te sexy 20 jarig grietje.
-
anoniem_63a88641e32f1 wijzigde dit bericht op 01-02-2019 23:59
0.00% gewijzigd
Als er niks mis is in je huwelijk (of met jezelf) dan is er ook geen dilemma. Dan is het eerder een gevalletje buiten honger krijgen en thuis gaan eten. Koos klinkt als een man met een dilemma.
Alle reacties Link kopieren
Ach, zijn vrouw zal hem wel niet begrijpen en wil ook niet meer zo vaak.
Enne, de passie is weg, en we zitten in een sleur, bla bla bla.
ik geef mn bek ook maar een douw
zeeuwsmeisje1981 schreef:
01-02-2019 23:20
Als er niks mis is in je huwelijk (of met jezelf) dan is er ook geen dilemma. Dan is het eerder een gevalletje buiten honger krijgen en thuis gaan eten. Koos klinkt als een man met een dilemma.
Als ik alleen af ga op de OP dan is zijn enige vraag hoe hij er vanaf komt omdat ie dit niet wil.. Of misschien ben ik wel naief :P
Grappig. Koos is hier al gebombardeerd tot leugenachtige vreemdganger die een sleurhuwelijk bij elkaar verzint om zo zijn dagelijkse escapades met de blonde secretaresse goed te praten.

:rofl:
Aan je vrouw vertellen.
Ik ben PRECIES de vrouw die je beschrijft en kan je geruststellen Koos: er is hooguit 0.002% kans dat dit gevoel wederzijds is. Er is dus helemaal geen probleem. Pak Sjaan maar es even goed vanaaf.
Alle reacties Link kopieren
Snowpink schreef:
01-02-2019 23:29
Als ik alleen af ga op de OP dan is zijn enige vraag hoe hij er vanaf komt omdat ie dit niet wil.. Of misschien ben ik wel naief :P
Zo lees ik het ook.
Ik vind Koos helemaal geen leugenachtige vreemdganger. Sterker nog, ik zou m adviseren om gewoon eens een paar keer te gaan lunchen met z’n collega. Hij is nu verliefd op een ideaalbeeld maar hij kent haar nog amper. Dikke kans dat het allemaal wel wegzakt als zij bv niet zo geinteresseerd is. Als je alleen maar vanaf een afstandje gaat zitten kwijlen wordt het alleen maar erger.
Alle reacties Link kopieren
Snowpink schreef:
01-02-2019 23:16
Hoeft toch niet per se iets mis te zijn? Als je al 30 jaar getrouwd bent met een bups koters erbij dan vind ik het niet gek dat je geilt op een net ff te sexy 20 jarig grietje.
Eh, ze is 20 jaar jonger dus minstens 30.

Verder weet ik het ook niet.
.
Je gaat toch niet een topic openen elke keer als je ergens een (vast niet meer al te) hard plassertje van krijgt. Dit vind ik echt een non issue.

Ondertussen lopen er mensen met wezenlijke problemen rond zoals viezig smakend zaad of niet goed gevulde broodtrommels.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven