Hoe goed lig jij in de markt?

19-02-2019 20:44 92 berichten
Alle reacties Link kopieren
Pas kwam dit toevallig aanbod met vriendinnen. Word je wel eens aangesproken op straat? Een vriendin overkomt het regelmatig maar zelf nog niet meegemaakt, tot nu toe alleen blikken. Met uitgaan dan weer wel.
Supergoed, zo goed zelfs dat het heel vervelend is.
Dus ik draag regelmatig een grijze pruik en slobberkleren, alleen maar om er minder aantrekkelijk uit te zien.
Niet echt goed denk ik, want aangesproken worden of nageroepen of aangestaard of zoiets dat overkomt me nou nooit.

Het tegenovergestelde overigens ook niet, mensen zeggen geen nare dingen tegen me of kijken me niet met afschuw aan.
Volgens die theorie van Jim Jefferies ben ik dus een 5. :P
Alle reacties Link kopieren
Ik lig uitstekend in de markt. Maandag weer iemand moeten doorverwijzen.
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Maar goed, ik ga ook niet uit en ik begeef me ook niet op de datingmarkt, dus geen idee hoe goed ik in de markt lig bij mannen.
JollyRider schreef:
19-02-2019 20:49
Ik lig uitstekend in de markt. Maandag weer iemand moeten doorverwijzen.

Waarheen?
Ik kom nooit op de markt. Laat alles thuisbezorgen tegenwoordig.
Alle reacties Link kopieren
Head* schreef:
19-02-2019 20:50
Waarheen?
Collega’s met een minder volle agenda
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
Nooit. Als tiener niet, als student niet, nu niet. Ik heb een 'ik heb geen zin in deze flirt-onzin' - achtige houding geloof ik.

Overigens krijg ik wel standaard 'wijs me de weg vragen', ook in uithoeken waar ik zelf net uit het vliegtuig stap en nog nooit ben geweest.
Alle reacties Link kopieren
Pergamon schreef:
19-02-2019 20:51
Nooit. Als tiener niet, als student niet, nu niet. Ik heb een 'ik heb geen zin in deze flirt-onzin' - achtige houding geloof ik.

Overigens krijg ik wel standaard 'wijs me de weg vragen', ook in uithoeken waar ik zelf net uit het vliegtuig stap en nog nooit ben geweest.
Wijs me de weg naar je hart, cheesy :D
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Pergamon schreef:
19-02-2019 20:51
Nooit. Als tiener niet, als student niet, nu niet. Ik heb een 'ik heb geen zin in deze flirt-onzin' - achtige houding geloof ik.
Dit dus.



De enige die mij ooit heeft aangesproken op mijn 15de was een oude buurjongen in uber-dronken toestand die mij werkelijk totaal niet interesseerde.
Ik gok dat ie zelf niet doorhad wie ie het hof aan 't maken was :-D.
Alle reacties Link kopieren
JollyRider schreef:
19-02-2019 20:49
Ik lig uitstekend in de markt. Maandag weer iemand moeten doorverwijzen.
:rofl:
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Alle reacties Link kopieren
Best goed eigenlijk.
Soms echt tot vervelends toe en dan gooi ik er een blokkade op.
Wordt geregeld door vreemden aangesproken. Irl en bijv messenger.

Als mijn vriend erbij loopt, dan zijn het echt alleen overduidelijke blikken die mijn vriend zelfs opvallen (zoiets ziet hij meestal niet zo snel)
Ik ben de 50 gepasseerd en draag een trouwring dus ik ben totaal niet interessant, heerlijk relaxed. Van 18 tot 35 lag ik zeer goed in de markt maar op een of andere manier altijd bij mannen die totaal mijn type niet waren (koorballen) dus ik had er niet echt wat aan.
Alle reacties Link kopieren
JollyRider schreef:
19-02-2019 20:52
Wijs me de weg naar je hart, cheesy :D

:HA:

Was het maar zo'n cheesy feest! Nee hoor, gewoon, 'mag ik wat vragen? Waar kan ik *een of ander obscuur straatje* vinden' terwijl ik met mijn backpack op mijn hotel probeer te vinden en zelf verdwaald ben. Ik zie er gewoon enorm behulpzaam en betrouwbaar uit :) Geen greintje sexy.
Alle reacties Link kopieren
Ik weet het niet,
Ik let niet veel op anderen om mij heen
Ja kijk wel uit dat ik niet tegen ze aan loop,

Op de markt ben ik maanden niet meer geweest
Soms denk ik wel, eey het is dinsdag markt dag maar dan is alweer donderdag en denk o ja markt 🤣
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
Pergamon schreef:
19-02-2019 20:57
:HA:

Was het maar zo'n cheesy feest! Nee hoor, gewoon, 'mag ik wat vragen? Waar kan ik *een of ander obscuur straatje* vinden' terwijl ik met mijn backpack op mijn hotel probeer te vinden en zelf verdwaald ben. Ik zie er gewoon enorm behulpzaam en betrouwbaar uit :) Geen greintje sexy.
Je onderschat jezelf
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
In het wild niet. Ben getrouwd en heb geen plannen voor een andere man, maar soms zou ik wel eens op Tinder willen gaan, uit pure nieuwsgierigheid.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Alle reacties Link kopieren
Ik lig wel redelijk in de markt. Wordt zeker wel aangesproken, zowel IRL als online. Ik schijn nogal een open, vriendelijke en toegankelijke uitstraling te hebben. Tenzij de donderwolken boven mijn hoofd hangen of mijn gezicht op onweer staat.
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Vroeger voor “me too” werd er nog eens naar mij gefloten door bouwvakkers, en sissen is tegenwoordig strafbaar dus ook geen “he meisje, he meisje” meer.

Mijn zelfvertrouwen heeft een enorme deuk opgelopen hierdoor. Hoe moet ik mijn marktwaarde nou weten? :|
Hoe vaak ik door mannen of vrouwen op straat word aangesproken vind ik geen graadmeter voor hoe goed ik in de markt lig. Het soort mens wat dat doet is namelijk niet het soort mens wat ook maar enige kans maakt en ik denk dat dat geheel wederzijds is. Dat is toch meer iets voor jochies met petjes of bouwvakkers en die zullen niet op mij afkomen. Veel te eng.
Maar desalniettemin denk ik dat ik goed ik de markt lig.
Alle reacties Link kopieren
Extreem goed. Op straat om de 3 meter een huwelijksaanzoek. Ben ervoor in therapie inmiddels. Durfde de deur niet meer uit.
Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.
Alle reacties Link kopieren
Nou, poeh. ;-)
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Bekijks hebben is wat mij betreft een goede pijler voor schoonheid, maar naroepen? Ik wil absoluut niet zeggen dat iedereen er iets aan kan doen, maar naroepen vind ik wat goedkoop. Je hebt er ook mensen tussen die naroepen zelf uitlokken met een goedkope houding. Note: Ik bedoel niet iedereen. Maar ik kende wel een aantal types die zo zijn...
Goed in de markt liggen is toch iets heel anders dan buitengewoon mooi zijn?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven