Vriend wil alles weten...

20-02-2019 12:26 464 berichten
Alle reacties Link kopieren
***
moderatorviva wijzigde dit bericht op 13-11-2019 20:20
Reden: maatregelen genomen ivm leeghalen OP
0.00% gewijzigd
Love is like a fart.... If you have to force it, it's probably shit!
Ga. Weg.

Deze man is ongezond en dit kan helemaal uit de hand lopen. Echt niet ok dit.
Alle reacties Link kopieren
Onzekere paardenpiemel is het.
Hij is helemaal niet lief.
Westerpaviljoen schreef:
20-02-2019 13:14
Onzekere paardenpiemel is het.
En nog geen empathie ook gezien zijn reactie op het geheim van TO van vroeger.. pfff

TO klinkt niet echt als fijne man en ik zou dat gedrag van hem echt niet trekken..
Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Wat je ook doet, hoe je ook reageert en hoe vaak je ook blijft uitleggen dat er niets aan de hand is, hoeveel bewijzen je daar ook voor hebt,

Dit.Gaat.Nooit.Beter.Worden.

Er komt een moment dat je iets niet afdoende kunt uitleggen naar zijn zin en dan zijn de rapen pas echt gaar. Vaak blijken dit soort mannen zelf van alles op hun kerfstok te hebben, zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten zeg maar.

Echt, zoek een leuker exemplaar.
Alle reacties Link kopieren
Westerpaviljoen schreef:
20-02-2019 13:14
Onzekere paardenpiemel is het.
Ja dat dus. Wegwezen.
Fuck die spaarrekening, ik stack in schoenendoos
Alle reacties Link kopieren
Ga weg bij hem inderdaad. Klinkt als iemand die je langzaamaan van alle contacten buiten hem wil afsluiten.
Ik zou er niet gek van staan te kijken als er op een gegeven moment klappen gaan vallen.
Every day is a new beginning. Take a deep breath en start again..
Alle reacties Link kopieren
Dank jullie wel voor de reacties,
anoniem_383036 wijzigde dit bericht op 15-08-2019 10:01
90.12% gewijzigd
Love is like a fart.... If you have to force it, it's probably shit!
Alle reacties Link kopieren
Indigoviva schreef:
20-02-2019 13:24
Dank jullie wel voor de reacties,

Is het niet raar van mij dat ik niet alles wil vertellen van vroeger? Ik heb gisteren ook gezegd dat dit alles alleen maar te maken heeft met zijn ego, hij is bang dat hij naast een "slet" loopt. Omdat ik destijds niet verteld heb dat de vriend van mijn vriendin een exvriendje is geweest (eerlijk gezegd ook totaal niet meer bij stilgestaan) nu vertrouwd bij mij niet meer omdat ik volgens hem gelogen zou hebben. Volgens hem is dit geen jaloezie of onzekerheid, puur mijn gedrag. Nu moet ik eerlijk zijn dat ik eigenlijk ook niets meer tegen hem durf te vertellen, bang om weer ruzie te krijgen...
Echt, maak het uit. DIt is zo'n gek die jou de schuld geeft van wat hij fout doet. De volgende stap is slaan omdat jij de handdoeken verkeerd hebt gestapeld. Je hebt dan dus zelf om die klappen gevraagd.
Waarom pik jij dit? Serieus. Hoe wanhopig moet je zijn om met zo’n excuus voor een relatie genoegen te nemen?
Alle reacties Link kopieren
Dit is geen leuke man!!

als je vriendin met een dergelijk verhaal bij je zou komen wat zou je haar dan adviseren??

Meid pak je biezen!
Het enige wat je kunt doen om dit te laten verdwijnen is de relatie te beëindigden. En dan hoop ik van harte dat je er dan af bent (maar ik vrees met vreze).

Dit gaat van kwaad naar kwader naar nog erger. Dit gaat niet veranderen.

Je twijfelt nu al aan jezelf maar je doet NIETS verkeerd. Maar hij zal je toenemend aan jezelf doen twijfelen.

Mijn enige raad: ga weg bij deze man.
anoniem_640a0605ea502 wijzigde dit bericht op 20-02-2019 13:31
1.96% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Thordis* schreef:
20-02-2019 13:13
Ga. Weg.

Deze man is ongezond en dit kan helemaal uit de hand lopen. Echt niet ok dit.
Helemaal mee eens.

Hij klinkt als een enorme bezitterige nare engerd die helemaal geen empathie heeft: jij vertelt een naar verhaal over je jeugd en hij begint meteen gretig te vissen naar meer geheimen.

Ik zou zou snel mogelijk met hem stoppen.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
Raar? Dat je dit idiote gedrag van hem toe laat. Dat vind ik pas raar.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Alle reacties Link kopieren
Stel grenzen! Zeg dat ie op moet houden met zijn gezeik en anders ga je weg.
Laat je ook niet meer door hem uithoren. Geef geen antwoord meer op onzinnige vragen, ga niet in de verdediging. Loop weg als hij zo jaloers doet.
Alle reacties Link kopieren
Je zou de zaak eens om moeten draaien, elke keer als hij over je verleden begint dreig jij met vreemdgaan. En dat komt dan door zijn gedrag. Hij 'dwingt' je daartoe.
Waarom dan toch je geheim vertellen? Jij kunt niks doen om die gekkigheid te laten verdwijnen, je kunt alleen zelf uit de gekkigheid verdwijnen.

Waarom laat je dit al jaren toe? En ik mag hopen dat je de privacy van je vrienden niet schendt door hem dingen over hen te vertellen.
Indigoviva schreef:
20-02-2019 13:24
Dank jullie wel voor de reacties,

Is het niet raar van mij dat ik niet alles wil vertellen van vroeger? Ik heb gisteren ook gezegd dat dit alles alleen maar te maken heeft met zijn ego, hij is bang dat hij naast een "slet" loopt. Omdat ik destijds niet verteld heb dat de vriend van mijn vriendin een exvriendje is geweest (eerlijk gezegd ook totaal niet meer bij stilgestaan) nu vertrouwd bij mij niet meer omdat ik volgens hem gelogen zou hebben. Volgens hem is dit geen jaloezie of onzekerheid, puur mijn gedrag. Nu moet ik eerlijk zijn dat ik eigenlijk ook niets meer tegen hem durf te vertellen, bang om weer ruzie te krijgen...


Dit is echt niet jouw gedrag, laat je niks wijs maken. Juul2014 heeft volgens mij gelijk, je wordt geïsoleerd van je omgeving, je zelfvertrouwen wordt er onderuit gehaald, je past je gedrag aan om hem maar niet boos te maken en bij die eerste klap die je gaat krijgen denk je zelfs dat het aan jou ligt. Mark my words.
Alle reacties Link kopieren
heeft ie een gouden pik dat je nog bij m bent? Dit gaat nooit beter worden, mark my words
Alle reacties Link kopieren
Vreselijk dit! Het is niet gek dat je dingen niet meer wil vertellen, daar heeft hij het zelf naar gemaakt.

Elk berichtje willen lezen is ook niet gezond. Als ik een vriendin van je zou zijn, zou ik willen dat ik jou kan vertrouwen en dat niet alle informatie bij je vriend terecht komt. Logisch toch?

Dit is erg ongezond. Ik denk niet dat je gelukkig oud gaat worden met deze persoon.
Alle reacties Link kopieren
Je hebt het al 3 jaar volgehouden? Het hoeft niet langer hoor, je mag het uitmaken. Mag echt.
Mijn mening is gestippeld.
Alle reacties Link kopieren
Je gaat er in mee en verteld hem dingen omdat hij dat zo graag wil weten.
Niet meer in meegaan. Telefoon op code zetten, gewoon omdat je een normale vertrouwensrelatie wil.
Het ligt niet aan jou, ik weet ook weinig over hoe de relatie van mijn man was met zijn ex en andersom. Gewoon omdat dat niet bij ons hoort. Dat was vroeger.

Heb je het wel eens gevraagd aan zijn ex hoe hij vroeger was?

Maar echt beter je grenzen aangeven, kijken hoe hij reageert.
Sch0rpioen schreef:
20-02-2019 13:30
Vreselijk dit! Het is niet gek dat je dingen niet meer wil vertellen, daar heeft hij het zelf naar gemaakt.

Elk berichtje willen lezen is ook niet gezond. Als ik een vriendin van je zou zijn, zou ik willen dat ik jou kan vertrouwen en dat niet alle informatie bij je vriend terecht komt. Logisch toch?

Dit is erg ongezond. Ik denk niet dat je gelukkig oud gaat worden met deze persoon.
Precies en al helemaal niet als het zo'n lapzwans is die met die info aan de haal gaat en de vriendinnen in kwestie niet mag.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven