Exen gaan snel verder

20-02-2019 15:05 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey Viva's! Ik zat net te denken dat bijna al mijn exen zo'n drie/vier maanden na de breuk, weer een nieuwe vriendin hebben gekregen. Niet dat ik het erg vind, maar wel toevallig... Iemand een idee waar dat aan zou kunnen liggen?
Alle reacties Link kopieren
Vraag het ze elk eens individueel. Aangezien dit niet aan jou ligt, maar geheel aan elk van hen individueel, kan je het beter aan hen vragen.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Ze gaan gewoon verder met hun leven. Zou je ook moeten proberen.
jaw schreef:
20-02-2019 15:11
Vraag het ze elk eens individueel. Aangezien dit niet aan jou ligt, maar geheel aan elk van hen individueel, kan je het beter aan hen vragen.

Of niet. Het is zoals het is. Waarom zou je het willen weten?

Bewaar de mooie herinneringen en laat de rest los.
Alle reacties Link kopieren
Zijn jouw exen mannen? Voor vrouwen schijnt het lastiger te zijn om door te gaan naar een nieuwe relatie. In een relatie maakt een vrouw bepaalde hormonen aan, waardoor ze zich meer verbonden voelt met de man van het moment. Na een relatie moet een vrouw over het algemeen van deze hormonen afkicken, waardoor het lastiger is om door te gaan.

Daarnaast zijn er zoveel andere opties. Bijvoorbeeld:
- nooit een heftige klik geweest.
- toch te veel punten waarop ze afknapten.
- er al een tijdje klaar mee zijn.
- enz.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
Je valt op relatie shoppers?
Mijn mening is gestippeld.
Alle reacties Link kopieren
dianaf schreef:
20-02-2019 15:19
Voor vrouwen schijnt het lastiger te zijn om door te gaan naar een nieuwe relatie.
Niet als de vrouw in kwestie er zelf een punt achter heeft gezet. Uit de OP blijkt overigens niet wie de relaties beëindigd had.
We used to be friends...
Alle reacties Link kopieren
waren het ook kortstondige relaties met jou ?

als ik zelf naar mijn exen kijk en ik zelf


ex 1) had binnen een half jaar een nieuwe vriendin (toevallig een klasgenoot van mij terwijl hij niet op onze school zat) (relatie duur : 4 maanden)
later bleek het om mij jaloers te maken
mijn volgende relatie daar was ook naar 6 maanden (alhoewel relatie)

ex 2) ik zou niet weten hoe snel dat ging voor hem, hij liet op een gegeven moment niks meer horen en zijn broertje heeft gezegd (relatie duur 6 weken voor mij dan)
"zeg trut heb je nou echt niet door dat je gedumpt bent"
mijn volgende relatie was ruim 1 jaar erna

ex 3) had de dag toen ik het uitmaakte al een ander,
dat was de reden waarom het ook uit ging (o,a) (relatie duur 2 jaar)
mijn volgende relatie was ruim 9 maanden erna

ex 4) had naar 9 maanden een relatie met zijn nu (echtgenote) (relatie duur 3 jaar)
ik daarentegen had binnen een maand mijn huidige partner ontmoet
(de vader van mijn kinderen) waar ik inmiddels 12 jaar samen mee ben


het is bij hem en zijn familie enorm verkeerd gevallen waar ik al begrip voor heb/had
maar voor mij was het eigenlijk qau gevoel ook langer voor mij over
als ik t over kon doen, had ik een maand of 2 gewacht
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
Ze hadden weer zin om te neuken zonder steeds voor elke date op Tinder te moeten.
Vaak is degene die het uitmaakte emotioneel al veel eerder uitgecheckt dan de ander. Die zal dus ook eerder weer toe zijn aan een nieuwe relatie dan degene die gedumpt is.
Waren het korte relaties? Dan vind ik dat niet vreemd. Zou ik ook doen.
Tja mensen gaan verder met hun leven, de een wil niet alleen zijn, en stort zich in de volgende relatie, een ander gaat gewoon lekker feesten, en die relaties stellen vaak geen reet voor ( dat had ik bijv. Als ik een net gestrande relatie achter de rug had, dan zocht ik geen echte verbinding maar wel gewoon lol en afleiding, en meestal draaide dat ook op niks uit)
Of ze komen ineens iemand tegen en t is meteen helemaal goed, dat kan ook.
Je kunt er niet echt een pijl op trekken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven