Gezoend en gevoelens voor een collega.

20-02-2019 17:52 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Help help help..

Ik heb een tijdje terug tijdens het uitgaan (dronken) met een collega gezoend, niet 1 zoen maar bijna de hele avond hebben we staan zoenen. De dag daarna reageerde hij (via Whatsapp) heel normaal en hoopte hij dat ik me niet schaamde voor hem en bleef hij een beetje met mij flirten. Zo hebben we een paar dagen gewoon af en toe geappt en dat was gewoon leuk, totdat hij vroeg hoe het nou verder moest want hij wilde geen gedoe op het werk (daar zat ik ook niet op te wachten uiteraard). We hebben toen even gebeld en afgesproken om het hierbij te laten. Toch merkte ik dat die avond en de gesprekken daarna mij meer deden dan zomaar even met iemand zoenen. Ik heb hem toen eerlijk verteld dat dit speelde en toen zei hij dat het gevoel er voor hem niet was, ik vond dit erg naar maar ik heb me daar bij neergelegd.

2 weken later kwam ik hem weer tegen bij het uitgaan, de hele avond bleef hij bij mij staan en raakte hij me steeds aan en uiteindelijk hebben we dus weer heel lang gezoend. Ik was totaal in de war want hij wilde mij toch niet? Is het alleen vanwege het werk of is er toch meer en durft hij het niet toe te geven. Weer zegt hij als hij nuchter is dat het niet had moeten gebeuren en dat het hem spijt maar ik snap echt niet meer waarom dit dan steeds gebeurd. Ik merk ook dat mijn gevoelens alleen maar heftiger worden hierdoor. Op het werk doet hij erg afstandelijk maar houd wel in de gaten waar ik ben en vraagt wel aan mij waarom ik steeds bij hem in de buurt ben tijdens mijn pauzes enzo terwijl ik dat niet eens om hem doe maar omdat ik met meerdere collega’s ergens sta/zit.

Wat moet ik nu doen? Ik merk dat ik hem echt heel erg leuk vind en ik wil zo graag weer naar dat café waar ik hem steeds tegenkom alleen niemand gaat daar dit weekend heen en alleen vind ik ook zo raar.

Ik weet het echt niet meer.. bedankt dat ik mijn hart hier kan luchten.

Moet ik hem appen?

Totaal aantal stemmen: 52

Ja (8%)
Nee (92%)
Alle reacties Link kopieren
Hij geeft aan niet te willen, laat het hierbij. Wanneer mensen dronken zijn vervagen de grenzen nou eenmaal en doe je dingen waarvan je later denkt “dit was niet zo handig”

Verwijder zijn nummer en hou het bij hallo en doei wanneer je hem tegenkomt.
Je bent meer waard dan alleen zoenen wanneer hij dronken is.

Als je alleen naar die kroeg gaat komt het wel wanhopig over, dus zou het hierbij laten
Alle reacties Link kopieren
Ik zou hem niet bewust gaan opzoeken in dat cafe, hoe verleidelijk ook.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor jullie reacties.

Ik denk dat ik het hierbij laat, toch vreemd dat hij zoveel verschillende signalen afgeeft. Eerst zoenen, dan zeggen ik voel niks voor je, dan weer zoenen en dronken zeggen dat het wel degelijk iets betekend voor hem en vervolgens weer spijt hebben.. ik begrijp mannen niet.. ☹️
Alle reacties Link kopieren
Daddyslittlegirl schreef:
20-02-2019 20:59
Bedankt voor jullie reacties.

Ik denk dat ik het hierbij laat, toch vreemd dat hij zoveel verschillende signalen afgeeft. Eerst zoenen, dan zeggen ik voel niks voor je, dan weer zoenen en dronken zeggen dat het wel degelijk iets betekend voor hem en vervolgens weer spijt hebben.. ik begrijp mannen niet.. ☹️
Hij was gewoon dronken en dan wil hij wel van alles.

Hou maar afstand als jij echt gevoelens voor hem hebt.
Alle reacties Link kopieren
Hij vindt je misschien aantrekkelijk genoeg om mee te zoenen of zelfs te sexen, maar hij heeft geen gevoelens voor je. Dat is een recept voor een gebroken hart.

:redrose:
Alle reacties Link kopieren
Zalmsnipper schreef:
20-02-2019 21:04
Hij vindt je misschien aantrekkelijk genoeg om mee te zoenen of zelfs te sexen, maar hij heeft geen gevoelens voor je. Dat is een recept voor een gebroken hart.

:redrose:
Ja vreselijk, een gebroken hart.. Ik hoop dat het snel over gaat..
Alle reacties Link kopieren
Geef het wat tijd en ga je snel concentreren op leuke mannen :hug:
Alle reacties Link kopieren
@Zalmsnipper dankjewel!
Zolang jij hem blijft afwijzen gaat ie net zo lang door totdat ie je in bed heeft. Als je meer wil dan dat, hou hem dan op afstand, en blijf appen,zodat ie je beter leert kennen. Als hij dan nog alleen op sex aanstuurt weet je hoe laat het is.
Je bent leuk tijdverdrijf voor op een zaterdagavond. Daar moet je je niet voor lenen hoor.
Alle reacties Link kopieren
pantoffel81 schreef:
20-02-2019 22:21
Zolang jij hem blijft afwijzen gaat ie net zo lang door totdat ie je in bed heeft. Als je meer wil dan dat, hou hem dan op afstand, en blijf appen,zodat ie je beter leert kennen. Als hij dan nog alleen op sex aanstuurt weet je hoe laat het is.
Dus jij denkt dat ik hem moet blijven appen als ik meer wil? Ik wil niet irritant worden door hem continue berichtjes te sturen. Ik wil ook niet dat hij het gevoel krijgt dat ik geen leven heb naast hem. Maar ergens kan ik hem ook niet loslaten.. Ik dacht dat verliefd zijn leuk was.. :-(
Daddyslittlegirl schreef:
20-02-2019 22:39
Dus jij denkt dat ik hem moet blijven appen als ik meer wil? Ik wil niet irritant worden door hem continue berichtjes te sturen. Ik wil ook niet dat hij het gevoel krijgt dat ik geen leven heb naast hem. Maar ergens kan ik hem ook niet loslaten.. Ik dacht dat verliefd zijn leuk was.. :-(
Verliefd zijn op iemand die dat ook op jou is, is fantastisch. Onbeantwoorde liefde is gewoon kut. Ik zou hem niet blijven appen. Gaat auwie doen.
Alle reacties Link kopieren
Gatekeeper* schreef:
20-02-2019 22:43
Verliefd zijn op iemand die dat ook op jou is, is fantastisch. Onbeantwoorde liefde is gewoon kut. Ik zou hem niet blijven appen. Gaat auwie doen.
Ergens heb je gelijk, het is al pijnlijk genoeg.. het liefst zou ik eens nuchter (buiten werktijd) met hem afspreken om even te praten, maarja dat is ook niet zo makkelijk..
Alle reacties Link kopieren
Daddyslittlegirl schreef:
20-02-2019 22:48
Ergens heb je gelijk, het is al pijnlijk genoeg.. het liefst zou ik eens nuchter (buiten werktijd) met hem afspreken om even te praten, maarja dat is ook niet zo makkelijk..
Hij wil je niet. Waarom praten?
Alle reacties Link kopieren
Hij gebruikt je.
Hij wil geen relatie, maar als hij wat gedronken heeft is het wel zo fijn dat jij er bent om te zoenen e.d.
Zet hem uit je hoofd.
Trouwens, hoe ongeinteresseerder je doet, hoe begeerlijker je voor hem wordt.
de wereld wacht om ontdekt te worden
Alle reacties Link kopieren
Hij wil alleen maar zoenen (en/of seks). Meer niet.
Je bent beschikbaar en zoent lekker.

Verder is hij heel duidelijk dat ie niks wil. Geloof hem.

En niet meer zoenen met hem.
Niet meer dronken worden.
zoek een echte leuke man
Alle reacties Link kopieren
Er moet ook inderdaad in één keer volledige duidelijkheid zijn.
Na het zoenen moeten beide partijen het meteen zeker weten: Wel Of Niet.

Zoiets moet echt niet groeien. Flirten is geen periode. En verliefd worden kost geen tijd, dat ben je BAM of als het niet meteen BAMt dan wordt hij het ook niet.

Gelukkig is het leven zo simpel en eenvoudig.
Echt waar. Alle stelletjes ter wereld zijn allemaal precies op hetzelfde moment verliefd op elkaar geworden. Dat eerst de één verliefd wordt en dat het bij de ander even moet groeien? Flauwekul, zo werkt het niet.

Ga dus vooral niet flirten, zoek hem niet op, laat niet meer weten dat je hem leuk vindt. Geef niet toe aan je verliefdheid, dan gaat het vanzelf weer over.
Ik kan zelf wel vaststellen of ik een hypochonder ben.
Alle reacties Link kopieren
SteunEndeToeverlaet schreef:
21-02-2019 13:33
Er moet ook inderdaad in één keer volledige duidelijkheid zijn.
Na het zoenen moeten beide partijen het meteen zeker weten: Wel Of Niet.

Zoiets moet echt niet groeien. Flirten is geen periode. En verliefd worden kost geen tijd, dat ben je BAM of als het niet meteen BAMt dan wordt hij het ook niet.

Gelukkig is het leven zo simpel en eenvoudig.
Echt waar. Alle stelletjes ter wereld zijn allemaal precies op hetzelfde moment verliefd op elkaar geworden. Dat eerst de één verliefd wordt en dat het bij de ander even moet groeien? Flauwekul, zo werkt het niet.
Ik neem aan dat dit sarcastisch bedoeld is? :facepalm: :hihi:
Alle reacties Link kopieren
Hij vindt je aantrekkelijk en sexy, maakt duidelijk dat hij best seks met je zou willen als dat niet ongepast zou zijn (en jij dat ook zou kunnen zonder verdere consequenties, verliefde gevoelens of meer/vaker willen, laat staan relatieverwachtingen).

Drank zorgt ervoor dat mensen ongeremder worden in allerlei opzichten en dat zijn bezwaren het tijdelijk afleggen tegen zin in jou/seks met jou.
Later komt ie bij zijn positieven en herinnert zich die bezwaren die hieraan zouden kleven, en komt ie erop terug.
Het kan voor hem best verleidelijk en egostrelend zijn dat je ook zin hebt in (seks met) hem, maar hij heeft geen zin in bijkomende gevoelens (die jij nu al hebt en hij niet en ook niet van plan is).

Jullie hebben vooral met elkaar gemeen dat jullie elkaar seksueel aantrekkelijk vinden, en het zegt niet dat hij je verder niet leuk vindt, maar dat dat voor hem alles is wat erin zit wat hem betreft.
Jullie motieven verschillen dus (jij uit verliefdheid, hij uit geilheid) en dat is hét recept voor teleurstelling.
Geloof iemand maar op zijn woord, hij weet al dat om welke reden ook dit niet verder gaat dan seks, neem dat serieus en ga niet denken dat daar iets anders achter zit en op eoa manier kunt zorgen dat hij hetzelfde voor jou gaat voelen.
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Ik snap niet wat je leuk vindt aan iemand die jou alleen maar ziet staan als hij bezopen is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven