Wat doen jullie samen met jullie partner?

20-02-2019 20:38 41 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vroeg me af wat jullie met jullie partner doen in de avond. Misschien dat ik wat nieuwe ideeën kan opdoen
Je zit op de verkeerde peiler
Babbelen, eten, tv kijken, vrijen, muziek luisteren, gaan dansen, elk met ons ding bezig zijn, hond uitlaten, pint gaan drinken.
Dymphnatam schreef:
20-02-2019 20:40
Je zit op de verkeerde peiler
:devil:
Alle reacties Link kopieren
Dymphnatam schreef:
20-02-2019 20:40
Je zit op de verkeerde peiler

Welke pijler moet ik hebben?
Mens erger je niet spelen en de bijbel lezen daarna een schietgebedje voor het naar bed gaan.
Alle reacties Link kopieren
Thuis? Meestal gamen, koken, film/series kijken.
Tv kijken, ieder ons eigen ding, praten, filosoferen, vrijen, stukkie lopen, hangen etc.
Alle reacties Link kopieren
Dymphnatam schreef:
20-02-2019 20:40
Je zit op de verkeerde peiler
:rofl:
Thats about all I got to say bout that.
Alle reacties Link kopieren
Dymphnatam schreef:
20-02-2019 20:40
Je zit op de verkeerde peiler
:rofl:
Wat doen jullie dan TO?
Je hoeft ook niet altijd samen te zijn of samen iets te doen hè. Moet er niet aan denken hem elke avond naast me te hebben, hij zit vaak ook in zijn eigen werkkamer.

We chatten dan wel via een chatprogramma op de pc, ik op de laptop, hij op zijn pc, dus zo hebben we toch contact. :rolling:
Alle reacties Link kopieren
Serie kijken, vrijen, gamen, praten, ergens zitten, op bed liggen, op bezoek bij anderen. Eigenlijk een beetje de standaard dingen
Alle reacties Link kopieren
Als we samen thuis zijn bingewatchen we onze favoriete series met een hapje/drankje, op de bank met mijn benen over zijn schoot.
Of we doen een (bord)spelletje.
Of we zitten samen aan tafel met een muziekje, hij is een Harley Davidson aan het modelbouwen en ik zit dan achter de naaimachine/diamond painting of iets anders fröbeligs.
We gaan ook nog wel eens een wandeling door de buurt maken.
Uitgaan doen we niet echt samen: dat doen we eigenlijk altijd apart van elkaar, en hij is ook vaak aan het werk 's avonds.
Alle reacties Link kopieren
Met mijn vriendin grappen en grollen tot we over de grond rollen van het lachen. Mijn partner vindt die grappen niet leuk dus met hem doe ik alleen kruiswoordpuzzels en legpuzzels.
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Dvcmnn schreef:
20-02-2019 20:49
Serie kijken, vrijen, gamen, praten, ergens zitten, op bed liggen, op bezoek bij anderen. Eigenlijk een beetje de standaard dingen
waarom wil je weten wat wij doen?
Alle reacties Link kopieren
2019 schreef:
20-02-2019 20:51
waarom wil je weten wat wij doen?

Om ideeën op te doen.
Ik zit nu op de viva mijn partner spelletje op de ipad, Hoop dat je wat aan de info hebt.
soms films kijken, soms samen op de bank hij op de PS en ik achter mijn laptop en laat ik hem soms stukje van dit forum lezen.
Of we doen gescheiden ons ding hij achter de pc aan de eettafel en ik op de bank tv luisteren en op mijn lappie spelletjes doen of hier op het forum lezen.
Verder mag hij mijn kookexpirimenten proeven als ik me verveel en dan weer wat ga uit proberen,hij is mijn proefkonijntje :lol:
En verder sja als hij uit zijn werk thuis komt even samen wat drinken en daarna eten ,afhankelijk wat zijn dienst is eigenlijk .
Dvcmnn schreef:
20-02-2019 20:54
Om ideeën op te doen.
Wouw jullie zijn 20 of zo?
Dvcmnn schreef:
20-02-2019 20:54
Om ideeën op te doen.

Misschien kun je hem een keer mee naar de Mac nemen.
Dymphnatam schreef:
20-02-2019 20:56
Misschien kun je hem een keer mee naar de Mac nemen.
Wel voor een kindermenu dan!
2019 schreef:
20-02-2019 20:57
Wel voor een kindermenu dan!

Misschien judged hij wel dat'ie liever een big mac wil
Alle reacties Link kopieren
Misschien is de ballenbak er ook nog wel.
Alle reacties Link kopieren
Niks. Mijn man werkt meestal savonds nog. Als hij wel thuis is kijken we samen tv of met mooi weer zitten we buiten.
Voordat onze zoon er was liepen we savonds vaak nog een poos, of gingen we ergens wat drinken of naar de stad, dat kan nu niet meer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven