Type man

20-02-2019 21:57 127 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben benieuwd, op wat voor een type man val jij?
Alle reacties Link kopieren
Trap maar af, TO! 8-)
Een man met een hartslag. :heart:
Als het maar een piemel heeft.
Alle reacties Link kopieren
een leuke man met een piemeltje dr an :lol:
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Een leuke. Niet te brede ( yuk) vent met leuke lach en feministisch en linkser georienteerd. Beetje leuk vrolijk karakter en verder denken dan hun piemel en onderbuik.

Moet zeggen dat was wel moeilijk hoor, ik val echt op een heel groot deel van de mannen niet.

Maar gelukt.
Die samen met mij mens erger je niet speelt en de bijbel leest.
Slimmer dan ik. Uiterlijk minimaal een 6-. Geen hoog stemmetje of bochel of kleiner dan 1.85.
Alle reacties Link kopieren
Hmm ik val vaak op mannen die door veel vrouwen knap worden gevonden helaas. Vriendinnen noemen het wel eens “gladde”mannen haha! Vaak wel een beetje afgetraind qua lichaam, meestal bruin/donkerblond haar. Qua karakter zorgzaam,open, sociaal en humor vind ik erg belangrijk.
Alle reacties Link kopieren
Alleen als ze een dik betaalde baan hebben.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
2019 schreef:
20-02-2019 22:12
Die samen met mij mens erger je niet speelt en de bijbel leest.
En het tweede dan ook aannemen als waarheid?
Alle reacties Link kopieren
Lucifer2018 schreef:
20-02-2019 22:11
Een leuke. Niet te brede ( yuk) vent met leuke lach en feministisch en linkser georienteerd. Beetje leuk vrolijk karakter en verder denken dan hun piemel en onderbuik.

Moet zeggen dat was wel moeilijk hoor, ik val echt op een heel groot deel van de mannen niet.

Maar gelukt.
Hee, dit had ik kunnen schrijven. :couple:
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Donker haar, donkere ogen, groot, niet te mager, mannelijk, elegant, kalm, dominant
Alle reacties Link kopieren
Ik glij van mijn stoel van dit soort types:

Afbeelding

In het echt fake ik een man die idd een dikbetaalde baan heeft zodat ik kan stoppen met ft werken. Niet dat ik dan iets aan het huishouden ga doen verder en zoon zoekt het verder ook maar uit. Als hij maar doet wat ik zeg, vindt wat ik vind, wil wat ik wil en oja, is hung like a stallion.
iceteapeach wijzigde dit bericht op 21-02-2019 01:54
32.46% gewijzigd
wij slapen nooit.
groot, kaal, mannelijk tikje dominant en lief :flirting:
Alle reacties Link kopieren
Lang, donkerhaar bruine/ honing / hazel ogen. Charmant, Humoristisch, intelligent, verzorgt uiterlijk, ondernemend, goed betaalde baan. Zorgzaam. Grote piem!
Minds are Like Parachutes, they Only Function when open #.
Afbeelding
Dit!!
freja schreef:
20-02-2019 23:06
Afbeelding
Dit!!
Zit niet zoveel in dat broekje hoor.
Gatekeeper* schreef:
20-02-2019 23:07
Zit niet zoveel in dat broekje hoor.
Ik ben heel flexibel en handig als ik wil.
Alle reacties Link kopieren
freja schreef:
20-02-2019 23:08
Ik ben heel flexibel en handig als ik wil.

Bewonderenswaardig :kneel: . Zoveel moeite ga ik niet doen om dat nog tot een acceptabele breedte en grootte te krijgen.

@algemeen: overigens, wel sneu voor de man in kwestie als zijn sjakie gewoon weggefotoshopped is.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
SallySpectra* schreef:
20-02-2019 22:10
Als het maar een GROTE GOEDEpiemel heeft.
Pick your battles and bloom
Alle reacties Link kopieren
Ik val op hele vriendelijke sociale mannen die nog zo’n glimmertje in hun ogen hebben alsof het nog een jongetje is. Niet te groot, mooie schouders, bovenarmen, billen(!). Liefst een klein buikje en een lekkere piemel :love:
Het leven is niet eerlijk
Morbide obees, werkloos, woont bij zijn moeder, onzeker, geen humor en oerdom. Hij moet wel een fiets hebben.
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
20-02-2019 23:53
Morbide obees, werkloos, woont bij zijn moeder, onzeker, geen humor en oerdom. Hij moet wel een fiets hebben.

Kijk mijn plaatje dan, past perfect bij jouw zoektocht. Okeoke, weet niet of er een fiets in dat formaat is maar oke, minibrommerT kan ook :heart:
wij slapen nooit.
iceteapeach schreef:
20-02-2019 23:58
Kijk mijn plaatje dan, past perfect bij jouw zoektocht. Okeoke, weet niet of er een fiets in dat formaat is maar oke, minibrommerT kan ook :heart:
Hmm bijna maar hij straalt teveel wijsheid uit

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven