Wanneer verliefd?

23-02-2019 08:53 14 berichten
Hoi,
Ik ben 26 jaar en heb nog nooit een vriend gehad. Ik heb ook niet het gevoel dat ik ooit echt verliefd ben geweest.

Nu ben ik voor het eerst serieus aan het daten. Heb een derde date gehad, maar weet niet goed wat ik ermee aan moet.

Ik denk vaak aan hem en vind het leuk als hij een berichtje stuurt. Ook heb ik wel wat zenuwen/vlinders als we afspreken, maar dit vervaagt gedurende de avond. Ik vond de dates leuk, maar vond het op een begeven moment ook wel tijd om naar huis te gaan.

Hoe weet ik of ik hem echt leuk vind of dat het meer vriendschap is? Sommige momenten denk ik dat het gewoon leuk is en andere dat ik toch meer voel.. ik weet ook dat hij me wel ziet zitten.

Marjolein
anoniem_202120 wijzigde dit bericht op 23-02-2019 17:18
0.36% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hey Marjolein ,

Ik ben niet geschikt je advies te geven maar volg het wel verder dit , ben benieuwd naar de reacties.
Ik heb autisme en mijn eerste serieuze relatie pas gehad op men 32ste .
Ik was ook niet verliefd op haar eigenlijk maar zei wel op mij , ik ben haar graag gaan zien door de vele dingen die we samen deden maar of ik echt verliefd was weet ik zelf niet goed eigenlijk , da's blijkbaar nogal moeilijk voor mij ofzo?
ik denk dat ik verliefd word puur op uiterlijk maar da's eigenlijk amper wat waard natuurlijk....

Met mijn autisme is dat zowiezo moeilijk , zeker een relatie aanknopen , bij mij gaat dat zwart op wit ofzo , ik moet het allemaal duidelijk weten of een kus kan en of er een relatie is /komt of niet , wss een beetje gek voor de meeste mensen.

Heb je al gekust?

Ik denk dat weinig mensen plots straal verliefd zijn op een persoon , het kan zeker wel maar weet niet of dat goed is , dan kijk je door een roze bril en filter je dingen weg die later mss gaan opspelen denk ik.

Als je aantrekking voelt moet je elkaar mss meer zien en kussen ofzo?
Het is de bedoeling dat het gevoel steeds sterker word denk ik , je zal gaandeweg wel merken hoe je gevoel evolueerd denk ik en dan word alles wel duidelijk.

Ik hoop dat het goed uitpakt allemaal voor je!
Dat is net als met poepen. Op een gegeven moment weer je "dit is echt.. Geen ontkomen aan."
Alle reacties Link kopieren
Ana_Isabel** schreef:
23-02-2019 09:08
Dat is net als met poepen. Op een gegeven moment weer je "dit is echt.. Geen ontkomen aan."
:hihi: :flirting:
Geloof me, als je echt verliefd bent dan voel je dat wel! Dat voelt heel anders dan een beetje positieve spanning. Ik zou alleen daar genoegen mee nemen, anders houdt het vaak toch niet lang stand.
Sommige mensen kunnen niet meer eten wanneer ze verliefd zijn, jij bent serieus aan het eten. Dat kan een teken zijn.
Let hier toch een beetje mee op want iets met een pondje en een mondje.
Tijd geeft raad.
Alle reacties Link kopieren
Hadewychh schreef:
23-02-2019 09:23
Sommige mensen kunnen niet meer eten wanneer ze verliefd zijn, jij bent serieus aan het eten. Dat kan een teken zijn.
Let hier toch een beetje mee op want iets met een pondje en een mondje.
Tijd geeft raad.
:HA:
Veritas vos liberabit
Alle reacties Link kopieren
Het klinkt alsof je hem leuk begint te vinden maar (nog) niet verliefd bent. Bij mij duurt het altijd lang voordat ik verliefd word. Bij daten stel ik mezelf dus alleen de vraag: wil ik hem nog een keer zien? En zo beland ik wel of niet (en uiteindelijk verliefd) in een relatie
anoniem_361260 wijzigde dit bericht op 23-02-2019 22:43
0.36% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ana_Isabel** schreef:
23-02-2019 09:08
Dat is net als met poepen. Op een gegeven moment weer je "dit is echt.. Geen ontkomen aan."
Romanticus ben je toch :proud:
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
Zie je jezelf met hem zoenen? Seks hebben?
JollyRider schreef:
23-02-2019 10:55
Romanticus ben je toch :proud:
Je kent me :love:
Alle reacties Link kopieren
Ik word meestal pas na een jaar relatie verliefd. Verliefdheid is niet nodig voor een goede relatie. Verliefdheid laat niet weten of je wel of niet goed bij elkaar past. Sterker nog, het vertroebelt de boel.
Fleecedekentje10 schreef:
23-02-2019 09:12
Geloof me, als je echt verliefd bent dan voel je dat wel! Dat voelt heel anders dan een beetje positieve spanning. Ik zou alleen daar genoegen mee nemen, anders houdt het vaak toch niet lang stand.
Dit.
Als je twijfelt denk ik niet dat je echt verliefd bent.
Dit kun je overigens niet beïnvloeden en dat zou ik ook niet proberen want dat werkt averechts, en bij mij trok ik ook op die manier de verkeerde mensen aan.
Tot ik het losliet en het niet meer zo nodig hoefde van mij, toen kwam ik totaal onverwacht iemand tegen op wie ik verliefd werd. En dat was wederzijds en nu zijn we een maand of vier een stel :$ :flirting:

Let it go TO ;-) :angel:
Meestal op dinsdag

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven