Wat te doen met oude relatie?

07-03-2019 09:16 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
:)
anoniem_383616 wijzigde dit bericht op 01-07-2020 08:45
99.94% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Vrienden blijven als er nog vage gevoelens zijn, werkt gewoon niet. Laat gaan en ga verder met je leven.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
Zolang er gevoelens zijn werkt vriendschap niet. Contact verbreken en verder gaan met je leven.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou deze relatie toch een kans geven. Mogelijk heb je wat bindingsangst vanuit een onprettige thuissituatie. Dan voelt vrij zijn en geen relatie hebben prettig of veilig. Maar ik denk dat deze relatie je ook een hoop te bieden heeft.
Alle reacties Link kopieren
Pas op dat je hem niet aan het lijntje houdt.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
Als je nog niet weet wat je wil, niks veranderen.

Het moment dat jij of hij het weet komt uiteindelijk vanzelf en dan handel jij/hij daarnaar.

Probeer in het moment te leven. Nu is het goed. Fijn toch. Je bent met mogelijke problemen bezig die er niet zijn en mogelijk ook niet gaan komen. Je bent ook steeds voor hem aan het denken. Dat is toch onnodig, dat kan hij zelf.
Alle reacties Link kopieren
Wat wil je hiermee dan?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Bladaaneenboom schreef:
07-03-2019 10:42
Als je nog niet weet wat je wil, niks veranderen.

Het moment dat jij of hij het weet komt uiteindelijk vanzelf en dan handel jij/hij daarnaar.

Probeer in het moment te leven. Nu is het goed. Fijn toch. Je bent met mogelijke problemen bezig die er niet zijn en mogelijk ook niet gaan komen. Je bent ook steeds voor hem aan het denken. Dat is toch onnodig, dat kan hij zelf.
Mooi advies, ja dat is denk ik ook de situatie. We weten het allebei nog niet, samen met elkaar om gaan is gewoon erg leuk en gezellig en alles is vrijblijvend. Wil hem ook niet aan het lijntje te houden.

Inderdaad meer in het nu leven en gewoon kijken hoe alles loopt.
Alle reacties Link kopieren
Hoe oud is hij?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven