Ik weet het niet meer

10-03-2019 12:26 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey iedereen

Mijn relatie is sinds een paar maanden geleden verbroken. Echter hebben mijn ex en ik af en toe nog contact zoals eergisteren.

Hij verteld me dat hij me mist en me terug wilt en geen leven zonder mij wilt enzovoort, maar plots laat hij dagen niet meer van zich horen of doet hij plots heel gemeen en kwetsend. Het voelt een beetje alsof hij met mijn gevoelens aan het spelen is en ik voel me er heel erg slecht door.
Ik hou nog wel van hem, hij zegt ook soms zulke lieve dingen, maar dan plots hoor ik niks meer van hem, blokkeert hij me overal en dan na een paar weken stuurt hij dat hij nog heeft zitten wenen voor mij omdat het gedaan is tussen ons.
Dus ik weet eventjes niet wat zijn bedoeling is of wat hij probeert te doen met mij.

Hij heeft ondertussen een relatie gehad van drie weken die nu al weer uit is en elke keer als we weer contact hebben met elkaar dan vraagt hij of ik ondertussen al een relatie heb gehad of ik op iemand verliefd ben enzovoort.
Zelf loopt hij dan te stoefen over met wie hij gekust heeft enzovoort.

Nu bijvoorbeeld hoor ik hem alweer twee dagen niet meer...

Weten jullie wat ik moet met deze situatie want ik word er echt gek van en ik weet niet of het juist is van mij om hem gewoon te laten vallen of niet, want ik heb echt geen zin om daar binnen een paar dagen met een schuldgevoel te zitten omdat ik een verkeerde beslissing heb genomen...
Alle reacties Link kopieren
Ja je moet los van hem komen, het is uit. Dus helemaal geen contact meer, vraag hem je met rust te laten en zoek zelf ook geen contact
Alle reacties Link kopieren
Hier is een heel simpele oplossing voor : geen contact. Blokkeren. Klaar.
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft de relatie verbroken?
Hoe oud zijn jullie ?
Als ik dit lees maakt hij je al ongelukkig als je geen relatie hebt ,ik zou geen relatie met hem aan gaan .
Ik vermoed dat je nog vrij jong bent , mannen genoeg op de wereld die je wel goed behandelen . Even doorbijten om van deze verbroken relatie te bekomen .
byrma wijzigde dit bericht op 10-03-2019 12:32
Reden: typfout
0.16% gewijzigd
Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
Alle reacties Link kopieren
Je zegt dat het voelt alsof hij met je gevoelens aan het spelen is. Geloof me: dat doet hij ook.
Alle reacties Link kopieren
Byrma schreef:
10-03-2019 12:30
Wie heeft de relatie verbroken?
Hoe oud zijn jullie ?
Als ik dit lees maakt hij je al ongelukkig als je geen relatie hebt ,ik zou geen relatie met hem aan gaan .
Ik vermoed dat je nog vrij jong bent , mannen genoeg op de wereld die je wel goed behandelen . Even doorbijten om van deze verbroken relatie te bekomen .
Ik heb de relatie verbroken omdat hij vreemging, we zijn beide 19jaar oud en waren 1jaar een half samen...
Alle reacties Link kopieren
Jufjoke schreef:
10-03-2019 12:30
Hier is een heel simpele oplossing voor : geen contact. Blokkeren. Klaar.
Dit! :yes:
Minds are Like Parachutes, they Only Function when open #.
Alle reacties Link kopieren
Blokkeren. Dit is geen leuke man.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
je hebt hem niet laten vallen, hij doet alles zichzelf aan. Blokkeren, niet meer reageren, je op je eigen dingen richten. Hoop dat je in dat jaar verkering niet al je vriendinnen verwaarloosd hebt, want die zou je nu heel goed nodig kunnen hebben
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle contact voorgoed verbreken, is m.i. de enige oplossing
Alle reacties Link kopieren
Olina schreef:
10-03-2019 12:38
Dit! :yes:
en dít
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Alle reacties Link kopieren
Er zit een blokker knop op dat toestel.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Ik twijfel nog, hoor.
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
Alle reacties Link kopieren
:hug: Ik begrijp dat je hem moeilijk kan loslaten omdat je nog van hem houdt, maar het zou beter voor je zijn om hem uit je leven te bannen: hij lijkt mij absoluut geen aardige jongen. Wat voor goeds voegt hij nog toe aan je leven als hij zich zo gemeen naar jou kan opstellen? Blokkeer hem en vis niet naar updates, dat geeft je alleen maar meer stof om over te piekeren. Goede moed!
Antoine de Saint-Exupéry: "Toutes les grandes personnes ont d'abord été des enfants (mais peu d'entre elles s'en souviennent)."
Alle reacties Link kopieren
Deze jongen is zelf erg in de war en probeert jou te manipuleren, hij weet je met een paar 'lieve' woordjes weer voor zich te winnen. Kappen met deze 'vriend' hij is jouw belangstelling niet waardig, je verdiend tien keer beter. Keer deze nare ervaring de rug toe en leer er van. Niemand heeft het recht om jou op deze misselijke manier te behandelen.
Liefde is een werkwoord

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven