Creepy boyfriend

10-03-2019 15:52 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo iedereen,

Maanden geleden had ik een match op tinder met een nogal apart uitziende jongen, zijn stijl is heel alternative, maar dat vind ik altijd wel leuk, we hadden wekelijks contact via de app, maar ik vond hem nooit echt leuk en vanwege mijn mentale problemen kon ik soms wel eens boos tegen hem doen waardoor hij zich ook erg gekwetst kon voelen en nadat ik hem een keer beledigde hadden we ook voor een tijd geen contact meer. Nu sinds januari kregen we weer contact en heeft ie me na al die tijd uitgevraagd, het verbaast me nogal dat ik ja heb gezegd, maar het was een leuke date en die week daarop kwam al de tweede date. En een week later vraagt hij me of ik zijn vriendin wil zijn. Dat vond ik nogal snel, maar heb toch maar ja gezegd omdat ik het niet ongemakkelijk wou maken tussen ons.

Nu spamt hij me dood met kleverige sms'jes, met allemaal verschillende kleuren hartjes emojis, net alsof hij een meisje is van 12. Wanneer ik met hem ben dan gedraagt hij zich wel normaal, maar een week nadat ik zijn vriendin geworden ben zegt hij al over de app 'I love you', ik heb hem gezegd dat dat echt te snel is, maar hij is bloed serieus en hij meent het echt. Hij stuurt me ook de hele dag wat hij aan het doen is en stuurt me filmpjes waarop hij echt cringy is en ik weet niet wat ik ermee moet. Ik vind hem wel leuk, maar hij heeft meer min punten dan plus punten en hij is ook erg claimerig.

De min punten zijn dus alleen te merken via whatsapp want wanneer ik met hem ben is alles leuk.

Kan iemand me advies geven😂
Alle reacties Link kopieren
Maak het uit en blokkeer hem. Er zijn veel leukere jongens.
Je bent zelf cringy. Je loopt je af te reageren op een vreemde en hebt een relaasie omdat het anderss awkward is. Doe toch normaal.
Alle reacties Link kopieren
Hij vind je leuker dan jij hem, durfde je geen nee te zeggen toen hij je verkering vroeg?? :sherlock:
Minds are Like Parachutes, they Only Function when open #.
Alle reacties Link kopieren
En hoe oud ben jij dan? 13?
Wat een raar gedoe. Van jou.
Mispoes!
Alle reacties Link kopieren
Wat is cringy eigenlijk?
En waarom ga jij een relatie aan met iemand waar je niet verliefd op bent? Die je zelfs niet eens leuk vindt?
Waarom zeg je niet gewoon tegen hem wat je precies niet fijn vindt?
Waarom ben je überhaupt met deze knaap op date geweest?

Zoveel vragen. ...
Alle reacties Link kopieren
☆°•-Loes-•°☆ schreef:
10-03-2019 17:04
En hoe oud ben jij dan? 13?
Wat een raar gedoe. Van jou.
Nou ja voor een 13 jarige is dit vrij normaal :hihi:
Minds are Like Parachutes, they Only Function when open #.
Alle reacties Link kopieren
Helpt me even, ben al oud: cringy???
Frankly my dear, I don"t give a damn
En als hij je vraagt te hoereren voor hem, zeg je dan ook ja?
Alle reacties Link kopieren
Waarom zeg je zo snel ja...dat vind ik dus één vd raarste dingen in deze tekst.
Hij is verliefd..jij niet ...gun hem iemand die net zo op hem is als hij op diegene.
Potatoqueen schreef:
10-03-2019 15:52

De min punten zijn dus alleen te merken via whatsapp want wanneer ik met hem ben is alles leuk.


Daar gaat het toch uiteindelijk ook om?

Maar ja, je noemt hem Creepy hier, dus zo leuk vind je hem blijkbaar ook niet.
Zeg hem dat je overdag te druk bent om de hele dag door te appen of op zijn berichtjes te reageren.
Alle reacties Link kopieren
En het is niet ongemakkelijk om een relatie te hebben die je niet wil?
Alle reacties Link kopieren
Nou heb je wat je altijd al had gewild en nu is het weer niet goed.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Je noemt hem creepy en zelf kwets je mensen die je net leert kennen omdat je mentale problemen hebt? Oké dan.
OMG!
calvijn1 schreef:
10-03-2019 17:06
Helpt me even, ben al oud: cringy???

Tenenkrommend, beschamend.
Wat sneu dit. Die jongen stelt zich kwetsbaar op en je gaat er zo mee om.
Respectloos.
Ik denk dat je het uit moet maken. Svp niet met deze kwetsende uitingen maar hou het netjes en doe het face to face.
' ik merk dat jij heel erg verliefd bent en dat ben ik niet op jou, sorry. Ik heb een leuke tijd met je gehad maar ik kan er niet zo goed mee omgaan'.
Karma is een bitch, ik hoop niet voor je dat je zelf ooit verliefd wordt en iemand leuk in je gezicht doet en je achter je rug om zo belachelijk maakt.
Ik vind het echt zielig voor die jongen.
Alle reacties Link kopieren
Maak het uit joh, pffff
Alle reacties Link kopieren
WhatsApp van je telefoon afhalen.

Probleem opgelost.
speel niet met de gevoelens van die jongen
Alle reacties Link kopieren
Ik vind jou raarder dan die jongen.

Je gaat toch geen relatie aan omdat je het niet ongemakkelijk wilt maken?
Alle reacties Link kopieren
"Ik heb ja gezegd op een relatie omdat ik het niet ongemakkelijk wou maken"


Wat is dit nou weer voor reden om een relatie te nemen??? Jezusmina. Zeg jij ja tegen iedereen die je vraagt??
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
10-03-2019 16:59
Je bent zelf cringy. Je loopt je af te reageren op een vreemde en hebt een relaasie omdat het anderss awkward is. Doe toch normaal.
Dit..
Alle reacties Link kopieren
Je hebt de situatie veel ongemakkelijker gemaakt: je bent op zijn avances ingegaan omdat je niet wou dat het awkward werd. Je hebt niet uit liefde voor hem gekozen en nu stoort het je dat hij zich juist wel zo verliefd gedraagt. Dit gaat nergens naartoe.

Je kan het inderdaad maar beter uitmaken. Wees eerlijk, maar niet hard. Leg uit dat je het een kans wou geven, maar dat je gevoelens niet zo ver staan als die van hem en dat je die verliefdheid ook niet kan afdwingen.
Antoine de Saint-Exupéry: "Toutes les grandes personnes ont d'abord été des enfants (mais peu d'entre elles s'en souviennent)."

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven