Advies, wat doen? Of juist niks doen?

11-03-2019 14:54 43 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik heb al langere tijd een relatie en twee kinderen. Onze relatie is prima, wel een beetje sleur. Maar vertrouwen in elkaar is er en een avond vrij of weekend weg met vrienden/vriendinnen gunnen wij elkaar.
Er is een vriend dichtbij ons die wij nu zo’n 10 jaar kennen.
Sinds 3 jaar gedraagt hij zich anders naar mij toe als de jaren ervoor.

Hij had 4 jaar geleden een korte relatie met een vriendin van mij. Ik had dat snel door (was een geheim in het begin).
Op het moment dat zij scharrelden met elkaar had ik veel (vooral lollig) appcontact met hem. Contact met elkaar ging voornamelijk over mijn vriendin, achteraf gezien denk ik goede reden voor hem om met mij contact te hebben?
Het liep uiteindelijk snel stuk. Ik was best aangedaan door de situatie (je hoort toch van twee kanten een verhaal aan) en ik merkte aan hem dat hij emotioneel door mij werd.
Deze vriendin zie ik trouwens niet meer (heeft een andere reden).

Wat dus zo anders aan zijn gedrag is, is dat hij zich ongemakkelijk gedraagt en onrustig is zodra ik in de buurt ben. Hij kijkt snel weg als ik hem aankijk.
één keer viel mij op dat hij mij echt van top tot teen zat te bekijken (niet onprettig).
Op bijv. een verjaardag heb ik heel sterk het gevoel dat hij mij in de gaten houdt, kennen jullie dat? Dat je aanvoelt als iemand naar je kijkt.
Hij is nu alweer een tijdje samen met zijn huidige vriendin. Zij claimt hem behoorlijk en houdt hem op verjaardagen (té) goed in de gaten.
Na een knuffel met haar kijkt hij meteen mij aan.

Ik moet eerlijk bekennen dat ik mij wel tot hem aangetrokken voel; Zal hij dat aanvoelen, is het soms wederzijds? Of zal er toch iets anders zijn?
Ik durf het eerlijk gezegd niet aan hem te vragen, maar ik weet dat dat de enige manier is om erachter te komen. Ik ben ook een beetje bang voor als het wel zo is, wat gebeurd er dan?

Wat is jullie mening?
Ik denk dat hij de enige persoon is die jou helderheid kan verschaffen. Wat jij doet met die helderheid is aan jou, toch?

Hoe sterk is de aantrekkingskracht die jij voelt? Bang om daar de controle over te verliezen?
Ik denk ten eerste dat je spoken ziet, je wil vooral graag dat hij geïnteresseerd is in je, ten tweede, stel het is wel waar, wat moet je met die info?
Of heb je plannen om van die “sleur” af te komen met hem? Zou je man dat tof vinden denk je?
Alle reacties Link kopieren
Wat wil je hiermee ?

wanneer het gras groener is bij de buren dan geef je je eigen gras water.
Alle reacties Link kopieren
Je hebt een relatie.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Zet 'm uit je hoofd, je hebt een relatie en twee kinderen.
Alle reacties Link kopieren
Wat wil je met dit verhaal?

Wil je nog weten of dat mannen interesse in jouw hebben? Zoek je spanning buiten je relatie?

Je zit in een relatie, focus je daar gewoon op.

En wil je echt weten wat die andere man van je denkt, vraag het hem. Maar denk vooraf wat je met het antwoord wilt doen.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij hou jij hem een beetje te goed in de gaten.
Alle reacties Link kopieren
He ja, ga lekker vragen of die jou wil. Kun je daar lekker een poos op soppen en dan zeg je dat je hem ook wilt, “maar ja ,....kannie “ . En daar ga je dan heul veul over praten met hem. En appen. En over na zitten denken. En op klaarkomen.
Echt, zulke dingen zijn zo goed voor je huwelijk. Vinden partners ook heel lollig, meestal, dat expres opzoeken en zitten voeden.
Succes !
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Je vindt zijn huidige vriendin te claimerig en te oplettend omdat je jaloers bent.

Met haar intuïtie is niets mis. Je bent inderdaad een bedreiging voor haar relatie

Wat iemand anders ook al zei. Ga je eigen gras water geven.

Let eens wat meer op je eigen partner, vier een goed gesprek met je eigen partner en ga met je partner samen iets leuks doen



L
Alle reacties Link kopieren
blijfgewoonbianca schreef:
11-03-2019 15:21
He ja, ga lekker vragen of die jou wil. Kun je daar lekker een poos op soppen en dan zeg je dat je hem ook wilt, “maar ja ,....kannie “ . En daar ga je dan heul veul over praten met hem. En appen. En over na zitten denken. En op klaarkomen.
Echt, zulke dingen zijn zo goed voor je huwelijk. Vinden partners ook heel lollig, meestal, dat expres opzoeken en zitten voeden.
Succes !

Hier sluit ik mij bij aan.
blijfgewoonbianca schreef:
11-03-2019 15:21
He ja, ga lekker vragen of die jou wil. Kun je daar lekker een poos op soppen en dan zeg je dat je hem ook wilt, “maar ja ,....kannie “ . En daar ga je dan heul veul over praten met hem. En appen. En over na zitten denken. En op klaarkomen.
Echt, zulke dingen zijn zo goed voor je huwelijk. Vinden partners ook heel lollig, meestal, dat expres opzoeken en zitten voeden.
Succes !
+1
Alle reacties Link kopieren
Jij hebt een relatie en 2 kinderen, hij een vriendin. Dus wat moet je ermee?
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
En je vriend/man dan? Boeit het je nog iets wat hij ervan vindt? Ik vind het totaal niet netjes. Kijk eerst eens naar je eigen relatie voordat je iemand anders gaat vragen of het gevoel wederzijds is..
Alle reacties Link kopieren
Madeliefjees schreef:
11-03-2019 15:42
Jij hebt een relatie en 2 kinderen, hij een vriendin. Dus wat moet je ermee?
Ermee in bed belanden, what else..

Maar ik sluit mij aan bij de post van BGB.
Gelukkig zijn is het vermogen hebben tevreden te zijn.
Alle reacties Link kopieren
als jij het zo boeiend vind of een man jou mogelijk boeiend genoeg vind voor wat betekenisloze seks... dan moet je zeker een hengeltje uitgooien

hebben wij ook weer wat te lezen
Lorem Ipsum
Je schrijft dat er vertrouwen is in jouw relatie met je man.
Binnenkort is dat vertrouwen van jouw man in jou misplaatst, omdat je hem gaat bedriegen. Mentaal ben je daar al mee bezig. Fysiek is maar een kleine stap.
Arme man van je.
Wat denk jezelf? :facepalm:
Je hebt een relatie en twee kinderen, lekker boeiend wat hij van je vindt.
Doe normaal zeg.
Jawlensky schreef:
11-03-2019 15:59
Binnenkort is dat vertrouwen van jouw man in jou misplaatst, omdat je hem gaat bedriegen. Mentaal ben je daar al mee bezig. Fysiek is maar een kleine stap.
Arme man van je.
Nou nou. Gedachtepolitie?
Murrmurr schreef:
11-03-2019 16:19
Nou nou. Gedachtepolitie?
Ja. Jij dan?
Alle reacties Link kopieren
Jawlensky schreef:
11-03-2019 15:59
Je schrijft dat er vertrouwen is in jouw relatie met je man.
Binnenkort is dat vertrouwen van jouw man in jou misplaatst, omdat je hem gaat bedriegen. Mentaal ben je daar al mee bezig. Fysiek is maar een kleine stap.
Arme man van je.
fysiek is juist een Hele Grote stap.
En zolang TO die niet neemt, is er dus niks aan de hand.
Alle reacties Link kopieren
blijfgewoonbianca schreef:
11-03-2019 15:21
He ja, ga lekker vragen of die jou wil. Kun je daar lekker een poos op soppen en dan zeg je dat je hem ook wilt, “maar ja ,....kannie “ . En daar ga je dan heul veul over praten met hem. En appen. En over na zitten denken. En op klaarkomen.
Echt, zulke dingen zijn zo goed voor je huwelijk. Vinden partners ook heel lollig, meestal, dat expres opzoeken en zitten voeden.
Succes !
:proud:

En verder 100% eens!
Alle reacties Link kopieren
Je moet niet spelen met vuur als je geen brand wil stichten.
kerol schreef:
11-03-2019 16:44
Je moet niet spelen met vuur als je geen brand wil stichten.
Ja en als je het toch doet en vervolgens niet tegen de hitte kan moet je ook niet in de keuken gaan staan. En op je blaren gaan zitten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven