Spijt bij meisjes

13-03-2019 02:58 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey allemaal

Ik ben helemaal nieuw op dit soort sites en ben de laatste maanden wanhopig gebeurtenissen aan het lezen want me zou moeten helpen maar dat lukt me gewoon niet... Daarom dat ik er nu eens voor kies om een account te maken en mijn verhaal te doen en met jullie te delen!

Het gaat een lange en misschien wel ingewikkelde verhaal zijn maar bij vragen zal ik altijd nog meer duidelijkheid geven!

Ik kom pas (2 maanden ondertussen) uit een relatie van bijna 5jaar (hier en daar wel eens uit gehad). Vanaf mijn 15e en haar 14e (Maart 2014) zijn we dus de relatie gestart. De begin 1-3 jaren kan ik eerlijk toegeven dat ik nooit had verwacht dat dit kon leiden tot iets serieus dus had ik het 2x uitgemaakt omdat ik die problemen en ruzies gewoon niet aankon. Achteraf gebleken voelde ik me echt rot en ging ik terug omdat na alles wat we ook meemaakte ik haar nog steeds graag zag en van haar hield. In de zomer van 2016 wanneer het schooljaar terug begon had ik het uitgemaakt door alle ellende waar een relatie tot kan leiden en na enkele maanden haar op school te zien begon de spijt terug naar boven te komen. Ze gaf net als ik dit een nieuwe kans. Vanaf toen is mijn relatie echt serieus geworden. Ik werd over enkele maanden 18 dus had ik direct mijn rijbewijs, we werden zelfstandig en konden heel makkelijk onze draai vinden zonder ouders in te schakelen dus mijn relatie werd echt wel beter.

In maart 2018 begonnen we terug heftige (domme) ruzies te krijgen en op een gegeven moment had ze het uitgemaakt (waar ze al heel snel spijt van had). Ik was op dat moment echt principieel en zei tegen haar dat als ze nu zo dom uitmaakte ze dat mocht houden en dit geen spel was. Ik zat namelijk ook met een trots vanbinnen en had iets van "als ik nu terugga dan ben ik ook maar soft" dus hield ik het even zo. 1-2 maanden bleef ze op me wachten en ondertussen stuurde ze ook wel met een "collega" waarmee ze al een jaar werkte . Die collega "was er voor haar" in die maanden (maar wat meisjes nooit willen begrijpen is dat ze een makkelijk prooi zijn als ze heartbroken/pas uit een relatie zijn). Ik zag haar in die 1-2 maanden nog regelmatig en ben ook meerdere keren blijven slapen toen ze alleen thuis was maar nog steeds was ik te koppig om mijn gevoelens terug uit te laten komen en er terug het beste te maken in de relatie...

De 3e maand hoorde ik haar niet meer en begon ik aan mezelf te twijfelen "Is ze weg? Is ze me al vergeten?". Die dingen stroomde door mijn gedachten en na enkele weken kreeg ik een bericht waarin ze vertelde dat ze de "collega" een kans wou geven en nu leuke dingen wou gaan doen met hem. Op dat moment was ik gezellig iets aan het drinken met vrienden maar mijn mood werd al heel snel veranderd. Mijn drankje was nog niet in de helft of ik liet mijn deel van het geld achter en vertrok naar haar huis. Ik was aangeslagen, in shock en tegelijk in paniek. Al snel kwam ik bij haar en kreeg de kans om mijn gevoelens uit te leggen van afgelopen maanden.

Na enkele dagen had ze de keuze gemaakt. Ze koos voor mij en niet voor hem. Ik beschouwde dit als een groot geschenk en de ultieme/laatste kans om mijn relatie te behouden en er het beste van te maken. Ik veranderde mijn slechte eigenschappen naar goede eigenschappen, ik deed de dingen die ik nooit eerder deed, ik werd begripvol, ik deed 3/4 van de tijd altijd water bij de wijn in vergelijking tot haar,...

Om een verhaal nu in te korten zal ik vertellen wat er in de 7 maanden gebeurd (eind mei 2018) is waar het nu echt om draait. Ik heb haar in die 4 maanden meermaals (4x) gepakt met sturen naar die "collega". Het ging niet eens om werk, meer om het feit dat ik de moeite had gedaan voor haar en te vechten voor haar terwijl dat die "collega" gewoon is weggewandeld van haar. Ze heeft me in die 7 maanden 100x meer laten wenen en slecht voelen dan die "4 jaar" voorheen. Vanaf de maand november 2018 is alles heel bergaf gegaan. Ze is achter mijn rug na werk met hem in de auto gaan "chillen" en mijn ex wou praten over het hele gebeuren van tussen haar en de "collega". Daar ben ik 3 dagen later achter gekomen en toch had ik ergens begrip. Ik had begrip dat zulke dingen kunnen komen als je je liefde van je leven verliest door je koppigheid maar ik had geen begrip dat je zulke dingen doet naar je partner toe.

In de maand december begon de hel. Ze was jarig in die maand dus verheugde ik me op een leuke verjaardag met leuke cadeaus te kopen etc. Maar in die maand heeft ze zeker 2x op het punt gestaan om me te laten (ze gaf wel niet toe dat het met die "collega" te maken had). Ze gaf me dus valse hoop maar uiteindelijk koos ze toch voor mij. Kerstavond was een ramp doordat ik in haar gsm zijn nummer gevonden had en ze 1 van de zwakste excuses uithaalde die een meisje op dat moment kon verzinnen "ik kijk af en toe gewoon naar zijn profielfoto" BRUH. De dagen erna wou ze me niet horen en wou ze tijd voor haar zelf. Maar ik wist goed genoeg dat ze in de tijd dat ik haar niet hoorde wel met hem sprak dus ik kreeg mijn 5 minuten. Ik stuurde een aantal vrienden die hem wel kennen voor zijn nummer en die had ik dan binnen het halfuur.

Ik belde hem en kon een plaats afspreken waar ik eens kon praten met die zogenaamde "collega". Uit alles wat ik gehoord had wat hij me vertelde was dat mijn ex nog heel veel achter mijn rug gepraat had met hem en dat ze gekust hadden in de 3 maanden dat ik geen relatie had (over dat kussen kan ik niks zeggen ookal doet het wel pijn maar als je zoiets niet kunt zeggen dan ben je ook instaat om niks te zeggen als je vreemdgaat). Hoe je alles draait of keert hoe ik hem gehoord heb daarin kan je alleen afleiden dat mijn ex 1 van de 5 meisjes was van die jongen en dat hij geen verdere serieuze bijbedoelingen had. Laat me zeggen hij wou gewoon praten als "vrienden" maarja dat maak je mij niet wijs.

Die zelfde avond facetime ik mijn vriendin (op dat moment was ze dat nog) om te vertellen dat ik uiteindelijk alles weet. Ik haalde alles aan, vertelde haar dat ik met hem gesproken had,... Op dat moment was ze stil, ze begon te huilen en voelde haar de grootste idioot ooit dat ze zo iemand in haar relatie heeft laten komen. Ze gaf ook toe dat die jongen haar om een kans vroeg en hij me zwart maakte bij haar terwijl hij me niet eens kent? Mijn ex heeft meermaals toegegeven in die 7 maanden dat ik veel te goed was voor haar dus hoezo naar iets beters opzoek? Ze vroeg om een laatste kans, zodat ze kon laten zien dat ze in die 7 maanden nooit de meisje was die werkelijk is. Ik gaf haar die op 1 voorwaarde " We zullen een koppel zijn en nog steeds die dingen doen maar ik ga alles dag op dag bekijken, betekent dus dat ik 5 dagen de normaalste jongen ben gelijk altijd ben maar de 6e dag je vol kan verwijten met alle fouten van afgelopen maanden" en uiteindelijk nam ze die.

Weken gaan voorbij en ze was echt PERFECT maar nogsteeds wist ik niet of ik het haar kon vergeven. Ik zei haar dat ik een week of 2 tijd wou voor mezelf zonder enig contact zodat ik effe alles op een rij kon zetten met mezelf en leuke dingen kon doen met vrienden maar ze bleef me dag en nacht sturen waarbij ik het uitmaakte. Het uitmaken in de zin van dat ik nu wel effe alles op een rij kon zetten zonder dat ze dat wist want anders bleef ze me nog lastig vallen. Ik deed dus alsof ik echt de beslissing al gemaakt had. Ik voelde me in die weken eenzaam, ookal was ik met vrienden en familie. Ik begon te beseffen dat ik haar echt nog graag wilde en het haar wel kon vergeven en vergeten, omdat mijn relatie met haar iets betekende voor mij. Ik stuurde haar om eens te praten in het echt (na 5x te zagen kwam ze). Ik legde haar uit wat ik had gedaan en met welke bedoeling ik had uitgemaakt maar al wat ze daarop zei brak me het meest... Ze zei:

"Ik ben nu 2 weken al verder aan gaan met mijn leven. Ik kom niet meer terug, dat ik u niet in de armen spring van blijdschap zegt genoeg. Ik wil niet meer, ik ben verliefd kunnen worden op iemand anders en ik weet daarom niet meer of dit stand zal houden. Ik denk niet dat je mij ware nog bent en dat we "vaak" uit elkaar zijn gegaan vooral de laatste breuk ( van maart 2018) heeft ervoor gezorgd dat ik nu zo denk. Waarom hebben we volgende keer uit? Ik denk nog regelmatig aan hem (collega)". Ondertussen volgen ze elkaar op sociale media dus ben ervan overtuigd dat ze spreken/weggaan met elkaar...

Vanaf dat moment ben ik met alle vragen gaan zitten nu... Was haar spijt en kans die ze vroeg dan zo fake? Nadat je alles gehoord hebt van mij over wat die jongen in zijn schild voerde kan je nog steeds aan zo iemand denken? Je hebt je relatie op het spel gezet voor iemand die een risico is terwijl wij 90% van de moeilijke dingen in een relatie hebben overleefd? Hoe kon ze me in 2 weken vergeten en bij een "stomme" ruzie/breuk nog 2 maanden mij willen? Gaat ze ooit inzien wat ze nu fout heeft gedaan? Gaat ze gewoon spijt krijgen over 1 maand, 3 maanden, 1 jaar,...? Gaat ze me zelfs sturen moest ze spijt hebben?????

Ik weet dat ik niet zo mag/moet denken en ik hoop dat ik zo snel mogelijk haar kan vergeten maar momenteel wil ik niks liever dat ze terug de oude wordt en een serieus gesprek met me voert en haar fouten zelf toegeeft... Ik was 5kg afgevallen en kreeg de eerste weken niks meer binnen van eten. Na een maand ben ik terug beetje per beetje bovenop aan het komen maar ik zak heel snel terug in de grond... Ik zat in een put van 50 meter, ik klom er 30 meter uit en nu afgelopen dage val ik terug 20 meter. Ik wil niet naar school gaan omdat ik haar daar kan tegenkomen... Ookal hebben we andere uren op de hoge school en is de kans 5% dat ik haar 2 minuten zie. Die 2 minuten zijn genoeg om me thuis op te sluiten...

Sorry dat dit zo lang uitgelegd moest worden maar ik zie geen kortere weg. Hopelijk snel een paar antwoorden hierop en in de toekomst hoop ik ook mijn hulp te bieden voor mensen die het moeilijk hebben!

Groetjes beginneling Zabuza

Krijgt ze spijt/komt ze terug?

Totaal aantal stemmen: 31

Ja, zeker weten (6%)
Neen, hopelijk niet (94%)
Ik lees alleen maar drama. Wees blij dat je daar vanaf bent want zo hoort het niet.

Eet een reep chocolade, raap jezelf bij elkaar, recht je rug, en vergeet haar.
Pff dit is echt te lang om te lezen en veel teveel nutteloze info.
Stop met dat drama gedoe en zet haar uit je hoofd.
Alle reacties Link kopieren
Pubers!!
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Dit is je eerste echte liefdesverdriet. Je komt erover heen, maar het enige wat werkt is geen contact.

Over een tijd word je verliefd op iemand anders en kan je je niet meer voorstellen dat je al dat gedoe van je ex hebt gepikt en er zolang mee door bent gegaan!
Alle reacties Link kopieren
Pff, hier moet je op deze leeftijd toch helemaal geen zin in hebben?
Ga genieten van je jonge leventje en verwikkel je alsjeblieft niet meer opnieuw in deze relatie.
Alle reacties Link kopieren
ikbenlief10 schreef:
13-03-2019 11:02
Pff, hier moet je op deze leeftijd toch helemaal geen zin in hebben?
Ga genieten van je jonge leventje en verwikkel je alsjeblieft niet meer opnieuw in deze relatie.
en leer er van dat je het in een nieuwe relatie ook niet wilt


jullie waren beide niet goed voor elkaar
mamsvan wijzigde dit bericht op 13-03-2019 13:00
0.72% gewijzigd
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
Kortere vraag:

Zal een meisje terugkomen/spijt krijgen als ze voor een nieuwe relatie kiest (na een relatie van bijna 5 jaar)? In de relatie met mij achter de rug in contact gekomen met hem,...

Valse hoop gaf ze me en uiteindelijk na de breuk (bijna 2 maanden) ligt ze met hem waarschijnlijk te sturen/weg te gaan,...

DE VRAAG: Komt ze terug/zal ze spijt krijgen?
Alle reacties Link kopieren
Je had hier toch al een topic over? Beter om het bij 1 te laten.
relaties/zal-ze-ooit-spijt-krijgen-of-m ... #p29694354
Alle reacties Link kopieren
De Wet van Wuiles, je moet een oud forum fossiel zijn (maar google werkt ook ;) ) om hem nog te kennen. Maar nog steeds volkomen als een paal boven water.
Ik heb geen glazen bol, maar vermoed dat ze niet meer terugkomt
Alle reacties Link kopieren
Tia.Dalma schreef:
13-03-2019 12:53
De Wet van Wuiles, je moet een oud forum fossiel zijn (maar google werkt ook ;) ) om hem nog te kennen. Maar nog steeds volkomen als een paal boven water.
Helemaal mee eens.

Ik lees zulke idioot lange lappen tekst niet eens. Geen zin in en ook helemaal niet nodig, je weet de uitkomst toch al = Nee, ze krijgt geen spijt.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap de vraag ook niet. Eerst maar je andere topic lezen dan.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
Alle reacties Link kopieren
Ja, meisjes krijgen altijd spijt. Zo zijn ze
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
JollyRider schreef:
13-03-2019 12:59
Ja, meisjes krijgen altijd spijt. Zo zijn ze
:lmao:
Alle reacties Link kopieren
Tia.Dalma schreef:
13-03-2019 12:53
De Wet van Wuiles, je moet een oud forum fossiel zijn (maar google werkt ook ;) ) om hem nog te kennen. Maar nog steeds volkomen als een paal boven water.
Haha, weer wat geleerd.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
Geen zinnig woord over te zeggen dus ga vooral verder met je eigen leven.
Alle reacties Link kopieren
hoe stuur je iemand ?

ze was met hem bezig voor een jaar in jullie relatie weet je nog dus niet na je relatie

ze komt niet bij je terug TO
volgens mij moet je dat niet eens willen
en 2 topics ? serieus
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
Ik ga een topic openen: help ik ben een forumfossiel.

Klassiek geval Wet van Wuiles.

Ze komt niet terug en dan moet je ook niet willen.

Uithuilen, chocola en doorrrrrr.
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
Alleen de eerste 4 alinea’s gelezen. Verder kon ik niet aan.
Pfffff wat een eindeloze drama.
Vind je jezelf niet te jong voor nu al zo veel drama?
Wat interesseert het je nog of ze spijt heeft of zal krijgen? Het is toch uit? En jij wilde toch niet meer?
Beter een dramatisch einde dan een eindeloze drama.
Willen of hopen dat iemand spijt krijgt, zegt meer over je ego, dan over die slechte relatie die jullie hadden, of over de fouten die zijn gemaakt.
Je ego heeft een deuk gehad, en dat is best logisch, Poets je ego op een andere manier op, dan bevestiging te zoeken bij een ander.
Laat het los, ga leuke dingen doen voor jezelf, wees blij dat je er vanaf bent.
Alle reacties Link kopieren
ik heb ja gestemd, weet honderd procent zeker dat ze spijt heeft van jou

(of was dat je vraag niet? het was wat moeilijk leesbaar...)
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
[..] en uiteindelijk na de breuk (bijna 2 maanden) ligt ze met hem waarschijnlijk te sturen/weg te gaan,...

Wat staat hier nou eigenlijk? :blond:
Life is a bitch (and I'm helping her).
Alle reacties Link kopieren
Grobbekuiken_ schreef:
13-03-2019 13:26
[..] en uiteindelijk na de breuk (bijna 2 maanden) ligt ze met hem waarschijnlijk te sturen/weg te gaan,...

Wat staat hier nou eigenlijk? :blond:
Is vast iets belgies voor 'De Daad' :lmao:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven