Mijn vrouw of haar?

13-03-2019 21:09 232 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste viva-forummers. Hierbij mijn situatie waar ik graag wat advies op zou willen.

Ik ben een man van 46 en ben nu zo'n 12 jaar samen met mijn vrouw en we hebben 1 kind. Sinds twee jaar hebben we besloten dat we af en toe one night stands met andere mogen hebben, maar geen lange termijn relaties met andere.

Maar ik ben sinds dit jaar gevoelens gaan ontwikkelen voor een ander. Het betreft een speciaal geval. Het gaat om een 20-jarige meisje - S.- waarbij ik een erg diepe klik mee voel. Ze heeft een zwaar leven wat er voor gezorgd heeft dat ze een heel interessant en spannend karakter heeft. Ze heeft sinds haar zevende in de pleegzorg gezetten en zwerft sinds haar 15e eigenlijk rond op straat. Daardoor is ze in contact gekomen met prostitutie en hard drugs. Het is pijnlijk om zo'n meisje kapot te zien gaan. Als we elkaar zijn maken we elkaar blij, we hebben mooie gesprekken, lachen en dansen. Ik denk wel dat ik kan zeggen dat ik verliefd ben. En ik ben nu een lichtpuntje in haar leven geworden, ik maak haar blij en geef haar moed en kracht om verder te gaan.

Mijn vrouw wist dat ik nu een specifiek iemand herhaaldelijk ontmoette, maar wist nog niet over hoe wat en hoe vaak. Dit weekend heeft ze ons samen gezien in de bar. Thuis vroeg ze natuurlijk erg boos of dat meisje de date was waar ik mee ging, ik gaf eerlijk antwoord. Ze schreeuwde geschrokt hoe ik met zo'n ongezond meisje kon gaan. Ze zei dat ze wou dat ik S. niet meer ging zien. Ik heb haar de situatie uitgelegd, heb gezegd dat ik S. niet zomaar in de steek kan laten. Ze heeft hier momenteel nog geen begrip voor en ik word compleet genegeerd. De spanning is om te snijden hier thuis!!

Ik zit nu tussen twee vuren. Ik kan beide niet achter laten! Wat moet ik doen? Heeft mijn vrouw het recht om mij te verbieden S. te zien?
Alle reacties Link kopieren
Je gaat haar niet kunnen redden. Kies voor jezelf en je relatie.
Een super beschadigd meisje omschrijven als "interessant en spannend". Die is gek.

Leeftijdsverschil is nog tot daar aan toe, maar dit is ontzettend ongelijkwaardig.Als ik je vrouw was had ik jou er sowieso uitgemieterd. Bah.
Alle reacties Link kopieren
Het had je dochter kunnen zijn, doe normaal!
:@
jij bent niet mijn man
bah
Alle reacties Link kopieren
Mooi verhaal!
Alle reacties Link kopieren
Tsjonge.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou kiezen voor haar hebben. Op je hoofd. Lijkt me niet leuk om zo vroeg kalend te zijn.
En blijf met je fikken van een kwetsbaar meisje af. Het enige wat je had kunnen doen is haar richting hulpverlening sturen, maar jij stuurde haar richting jouw pik.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Je hebt een lange termijn relatie dus je houdt je niet aan de afspraak.
En what the fuck met een meisje van 20 dat verslaafd is.
#teamvrouw
Alle reacties Link kopieren
Je houdt je sowieso al niet aan de afspraak die je met je vrouw hebt en verder maak je gewoon misbruik van een veel jonger en kwetsbaar meisje
Niets is zeker en zelfs dat niet
Alle reacties Link kopieren
Hoe wist je vrouw toen al dat het zo’n ‘ongezond meisje’ was?
Lekker spannend, zo'n getraumatiseerd jong meisje met een heftig verleden. Helemaal fijn als je zeker weet dat je onderbroeken en sokken wel gewassen worden.
Als dit echt is, dan ben je een enorme waailap. S. heeft hulp nodig, geen geile midlifer die op zoek is naar spanning en zichzelf veel te belangrijk en interessant vindt.
Jij beschadigd dit meisje alleen nog maar meer en daarnaast ook nog eens je eigen gezin.
Alle reacties Link kopieren
Jij bent nieee goed
Alle reacties Link kopieren
Wat een zooitje.
Wat een bijzondere vraag.
Alle reacties Link kopieren
Vreemde eindvraag als je het topic begint door te schrijven dat jullie hierover duidelijke afspraken hebben gemaakt. Dus wat wil je nu met dit topic? Wat maakt ons antwoord uit? Niets toch? Waarom heb je dit topic eigenlijk geopend?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik ben echt helemaal klaar met slappe zakken als TO
Sjulia schreef:
13-03-2019 21:35
Je gaat haar niet kunnen redden. Kies voor jezelf en je relatie.
Voor zichzelf kiezen doet hij toch al? En ik zou zijn vrouw beter gunnen...
Alle reacties Link kopieren
Snowpink schreef:
13-03-2019 21:35
Een super beschadigd meisje omschrijven als "interessant en spannend". Die is gek.

Leeftijdsverschil is nog tot daar aan toe, maar dit is ontzettend ongelijkwaardig.Als ik je vrouw was had ik jou er sowieso uitgemieterd. Bah.
Dit! Echt, wtf!
Alle reacties Link kopieren
:facepalm:
Alle reacties Link kopieren
teuneke schreef:
13-03-2019 21:48
Ik ben echt helemaal klaar met slappe zakken als TO
Mwoah.... misschien is dit ook wel de intentie van het topic.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Echt gatverdamme, dat zeg ik niet vaak maar deze 'relatie' is echt bah... jonge kwetsbare meid die jij wel even kan redden (terwijl je haar vader had kunnen zijn qua leeftijd en adviezen) en er toch even je swans insteken. :facepalm: Het overwegen om je gezin achter te laten... midlifecrisis much? Idee om een afspraak te maken bij je huisarts denk ik...
:sick: gatver....
Wat ben je een zieke, nare en gestoorde vent als je over zo’n beschadigd meisje heen gaat. Echt om te kotsen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven