Is mijn man nu wel eerlijk?

13-03-2019 22:23 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
In het verleden heeft mijn man veel tegen mij gelogen en verzwegen maar na een verhitte discussie hierover zegt hij sinds een tijd dat hij nu echt open en eerlijk is en dat geloof ik en heb hem tot dusver ook niet meer op leugens betrapt. Alleen 1 opvallende situatie maakt de geloofwaardigheid toch wel moeilijk aangezien hij mijn inziens overduidelijk besneden is maar hij ontkent dat er iets aan is gebeurd. Zou het dan kunnen dat ik dat fout zie of zou hij dan toch nogsteeds oneerlijk zijn? In rust (zoals bijvoorbeeld tijdens plassen of douchen) is zijn voorhuid namelijk nogsteeds achter de eikel. Je kunt hem er dan wel overheen schuiven maar als je dan loslaat schuift hij direct weer terug tot minimaal de helft van de eikel. Kunnen jullie mij misschien uit deze verwarring helpen?
waarom zou hij liegen over een besnijdenis?
Alle reacties Link kopieren
Waarom is dit zo belangrijk voor je?
S-Meds schreef:
13-03-2019 22:27
waarom zou hij liegen over een besnijdenis?
Hij gaat vreemd met een Joodse
Alle reacties Link kopieren
In het verleden verzweeg hij wel meer dingen waarvan ik ook niet begreep waarom hij dat zou moeten verzwijgen dus dat is in zijn geval niet verwonderlijk.
Had mijn ex ook. Dacht hetzelfde, echt niet besneden.
Alle reacties Link kopieren
Penissen in alle soorten en maten, wat me belangrijk lijkt is waarom jij daaraan blijft twijfelen. Is er een basis om hem weer helemaal te gaan vertrouwen?
Ja hoor es zouden jullie na tig jaar huwelijk er ook niet een pietsie van staan te kijken als manlief van de een op de andere dag een besneden leuter rockt? Zonder uitleg?
Alle reacties Link kopieren
Drominique: Het is belangrijk voor mij te weten of hij nu betrouwbaar is of niet.
Mijn advies geef die beste man eens een pijpbeurt met je ogen open. Bekijk die snikkesnok even goed. Je ziet het als iemand besneden is.
Alle reacties Link kopieren
Was het eerst anders of altijd zo geweest?
Alle reacties Link kopieren
Rhode schreef:
13-03-2019 22:36
Drominique: Het is belangrijk voor mij te weten of hij nu betrouwbaar is of niet.
Dan hebben we foto's nodig.
Alle reacties Link kopieren
Rhode schreef:
13-03-2019 22:36
Drominique: Het is belangrijk voor mij te weten of hij nu betrouwbaar is of niet.
En hoe gaat het antwoord hierop helpen? Jij gelooft hem nu niet, terwijl hij waarschijnlijk liegt als hij met een besnijdenisverhaal afkomt.
Alle reacties Link kopieren
:facepalm:

Wat heb jij voor relatie?
jouw leven is een keuze
Hij is niet stiekem op zijn 2 jaar of dergelijke besneden?

Dus eigenlijk zonder dat hij het écht beseft heeft?
Alle reacties Link kopieren
Gatekeeper: waar kun je dat verder aan zien dan?
Rhode schreef:
13-03-2019 22:41
Gatekeeper: waar kun je dat verder aan zien dan?
Kleurverschil. Bij het besneden gedeelte is de huid donkerder/roder dan de rest vd piemel.
Ik neem dat er aan zijn piemel niks veranderd is sinds je hem kent dus dit zou gaan over een eventuele besnijdenis heel lang geleden?
Wie weet is het wel gebeurd toen hij heel klein was, en hebben zijn ouders er hem niks over verteld?

Overigens begrijp ik niet wat dit met vertrouwen te heeft maar goed.
Alle reacties Link kopieren
Haha bij deze fittie zou ik best een vlieg op de muur willen zijn...wat absurd :popcorn:
Mispoes!
Alle reacties Link kopieren
Een besneden penis heeft geen voorhuid, dus ook niet in ( rust stand).
Mss is z’n Velletje gekrompen..van te veel fappen. :hihi:
Minds are Like Parachutes, they Only Function when open #.
Alle reacties Link kopieren
Mmmm besneden is besneden.
enn wijzigde dit bericht op 14-03-2019 00:05
69.70% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Rhode schreef:
13-03-2019 22:36
Drominique: Het is belangrijk voor mij te weten of hij nu betrouwbaar is of niet.
kijken naar de eikel om te zien of hij eentje is?
“ik kan altijd zien wanneer mijn man liegt, dan groeit zijn neus” aldus mevrouw pinokkio
“bij die van mij krimpt zijn voorhuid” aldus Rhode
Ik weet het! Hij is huiddonor geweest, maar daar wilde hij niet mee te koop lopen. Zo bescheiden is nu eenmaal. Zie https://mellowed.nl/piemelfeiten-dingen ... niet-wist/ punt 4.
Alle reacties Link kopieren
:HA:
S-Meds schreef:
14-03-2019 00:04
“ik kan altijd zien wanneer mijn man liegt, dan groeit zijn neus” aldus mevrouw pinokkio
“bij die van mij krimpt zijn voorhuid” aldus Rhode
Reik niet naar de hemel - maar haal hem naar je toe, Karin Bloemen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven