Hij stuurt een app dat hij niet meer wil afspreken

14-03-2019 22:34 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste allemaal,

Ik zit al een tijdje op een dating-website en heb eigenlijk alleen maar teleurstellende ervaringen. Als ik een man een bericht stuur hoor ik vaak niks, en af en toe volgt er een contact en lijkt het een relatie te worden en dan houdt het toch weer zomaar op. Ik vind dat natuurlijk niet leuk, maar achteraf gezien denk ik dan toch dat het mannen waren die niet goed bij me pasten, dus dat ik daar wat kritischer in moet zijn.

Maar afgelopen week kreeg ik contact met een man waarmee het meteen heel goed klikte, en afgelopen zondag hebben we afgesproken. We hebben heel gezellig gepraat en bleken veel dezelfde interesses te hebben. Ook hebben we veel persoonlijke zaken gedeeld. We hebben in totaal 7 uur met elkaar doorgebracht, elkaars hand vastgehouden en op het eind zelfs gezoend. Hij praatte wel veel over zijn ex-vriendin waar hij 8 jaar een relatie mee gehad en waar het pas 2 maanden mee uit was, maar hij zei dat hij helemaal geen gevoelens meer voor haar had.

Maandag en dinsdag hebben we nog geappt en dat was heel leuk. Door mijn vorige ervaringen was ik voorzichtig geworden, maar het werd zo persoonlijk en voelde zo goed tussen ons dat ik wel gevoelens voor hem kreeg en hoopte op een serieuze relatie. Dat leek hij ook wel te willen, hij wilde me al gaan helpen met verhuizen enzo.

Maar op woensdagochtend kreeg ik opeens bericht dat hij niks voor me voelde en geen contact meer wilde. Hij beweerde dat onze relatie alleen op seks gebaseerd zou zijn, ik denk omdat we de avond daarvoor over seks hadden gesproken, en hij zei ook dat hij nog contact had met allerlei andere vrouwen, ik denk via de dating-website.

Nu voel ik me zo verdrietig. We hebben zoveel persoonlijke dingen gedeeld, terwijl ik dat normaal gesproken niet zo snel doe, En dan stuurt hij een berichtje en is het zo maar opeens afgelopen en zie ik hem nooit meer. Ik begrijp het ook niet goed. Zou hij echt niets voor me voelen, of voelde hij juist wel iets voor me en vond hij dat beangstigend? Heeft hij eigenlijk nog te veel gevoelens voor zijn ex-vriendin?
En wat zal ik doen? Ik vraag me af of ik nog contact met hem zal opnemen en proberen nog een afspraak te maken. Misschien helpt het om er over te praten en eerst maar eens wat activiteiten samen te ondernemen zonder echt aan een relatie te beginnen. Het gaat ook allemaal zo snel als je elkaar ontmoet via zo'n website. Of zal ik het contact maar laten zitten? Het heeft misschien toch geen zin, en wie weet is hij alweer aan het daten met een andere vrouw. Dan zou ik me ook een beetje belachelijk voelen.

Al met al voel ik me er behoorlijk ellendig bij en heb ik spijt dat ik hem zoveel persoonlijke dingen heb verteld. Ik denk dat ik ook maar stop met daten via zo'n website, ik heb er alleen maar vervelende ervaringen mee.
Alle reacties Link kopieren
Allereerst een knuffel!
En dan; laat hem los, geen berichten meer.
Baal even flink
En ga weer verder, laat je niet onderuit halen hierdoor!
anoniem_378317 wijzigde dit bericht op 15-03-2019 00:22
17.80% gewijzigd
Laat het gaan. Geen hand vol, maar een land vol hoor.
je kende hem al een week, dan gaat de spanning er wel een keer af hoor
Alle reacties Link kopieren
Niet fijn voor je

Trek het je niet te persoonlijk aan
Haal adem, en hoop op iets anders en weer dooooor ...
Oh en nu voel jij je verantwoordelijk. Niet doen. Gaat je bullshit-alarm niet af? Laat gaan die banaan. :arrow:
anoniem_207233 wijzigde dit bericht op 15-03-2019 01:55
5.02% gewijzigd
Laat gaan die lulhannes. Foute kerel. Alle alarmen gaan af.
Je hebt 1 date gehad doe kalm. Zeker geen contact meer zoeken. Op naar de volgende hup.
Alle reacties Link kopieren
Die heeft gewoon nog een vriendin. Niks ex. Ze is er vast gewoon achter gekomen of ze vermoed iets.
Say it like you mean it.
Je hebt 1 date gehad en al zoveel persoonlijke dingen gedeeld, je kreeg al gevoelens, hoopte op een serieuze relatie, hij zou helpen verhuizen.

Sorry hoor maar ik zou voor minder wegrennen. Het klinkt allemaal heel beklemmend. Je kent hem een week en je hebt elkaar 1 keer gezien.
Ben je zo bang dat je over blijft?
Alle reacties Link kopieren
Wat maakt het uit wat hij in werkelijkheid denkt of dacht. Als een man zegt je niet meer te willen zien, dan meent hij dat. Waarom wil jij dat uitpluizen, ga je daar iets mee op schieten? Krijg je daar iets positiefs voor terug? En dan niet het excuus gebruiken dat je de situatie beter wil begrijpen. Je wil bevestiging en uitleg omdat je onzeker bent.

Doe eens niet zo naief. je kent hem net een week en stort je nu al volledig op een voor jou, in werkelijkheid, wereld vreemde. En dan vindt je het zo schockend dat hij niet blijkt te zijn, wie je dacht dat hij was ( of bij elkaar hebt getoverd/gefantaseerd in je hoofd). En nu ben je verdrietig, en wil je wanhopig nog vragen of ie alsjeblieft gewoon weer met je af wil spreken. Je zou moeten afknappen op dit soort gedrag van iemand. Misschien moet je daar eens stil bij gaan staan.

Je klinkt zo heel wanhopig. Ga daar eens aan werken. Aan je onzekerheid , gebrek aan eigenwaarde en zelfrespect. En geloof de man wanneer hij zegt: Ik wil je niet meer zien. Je hoeft het niet voor hem in te vullen. Wanneer een man duidelijke taal spreekt, dan meent hij wat hij zegt.

Dat ligt niet aan jou, en ook al ligt het aan jou....big deal. dan is hij gewoon niet de persoon die bij je past. Een eenmalig intiem en lang gesprek maakt een man nog niet je perfecte match. Dus loop daar dan ook niet achteraan. Tenzij je genoegen wil nemen met iemand die helemaal niet serieus met jou bezig is en heel anders in het leven staat op het moment. Wat heb je daar nou aan?
Alle reacties Link kopieren
Wat verdrietig voor je dat dit zo gelopen is.
Je kunt er vanuit gaan dat iemand na 2 maanden niet uit een oude langdurige relatie is en dat een persoon veel meer tijd nodig heeft om dat af te sluiten en overheen te komen. Denk maar meer in termen van een jaar bijv.
Het feit dat hij zo snel van start ging met jou is ergens wel een ringende alarmbel, ook al voelt het goed.
En ook als iemand snel heel persoonlijk wordt, is ook wel een ringende alarmbel.

Hij was nog helemaal niet klaar voor een volgende serieuze relatie.
Mensen willen wel vaak dat ze ervoor klaar zijn maar zijn dat in het echt dan nog helemaal niet.
Goede gebalanceerde tekens zijn vaak toch wel dingen rustiger benaderen.
Samen praten en dingen doen niet dat je voelt dat jij of je partner zichzelf ‘verliest’ in het gebeuren.
Veel succes/sterkte. Ik begrijp dat je je hier rot door voelt.
Alle reacties Link kopieren
Na 1 ontmoeting en twee dagen kletsen zag jij een relatie wel zitten?

Je gaat nog vaak teleurgesteld zijn. En natuurlijk komt dat omdat mannen klootzakken zijn
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
1 date is geen relatie. Daarnaast ga je veel te snel en leer je iemand zo niet echt kennen. Houd het bij de eerste date bij een drankje of een lunch en ga daarna weer je eigen ding doen. 7 uur kletsen lijkt voor jou misschien leuk maar voor de meeste mannen is daar echt geen ruk aan ook al doet men beleefd alsof het wel zo is. Het is daten en geen marathontherapiesessie over zijn vorige relatie of wat dan ook. Laat nog wat te raden over en leg niet op de eerste date alles op tafel inclusief de optie voor seks.

Het is niet spannend er je hebt slechts de illusies dat je de ander goed hebt leren kennen. Wanneer je 2-3 dagen de tijd hebt om uren aan één te kletsen dan toon je vooral aan dat je geen eigen leven hebt en dat je nogal clingy bent. Iemand zonder eigen leven die vanaf de eerste date als een sticker aan je vast plakt is wellicht leuk voor je ego maar voor de lange termijn vooral irritant. De ander leer je goed kennen door vaker af te spreken, leuke dingen te doen die ook hij verzint voor een deel (zo leer je iemand zijn keuzes en interesses kennen) en door dan eens thuis af te spreken....etc.

Ik zou je echt aanraden om het wat rustiger aan te doen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Je gaat echt veel te snel. Als je zo hopeloos bent, trek je mannen aan die misschien niet zo leuk zijn.
Als iemand zich stom gedraagt moet je conclusies trekken. Deze man is waarschijnlijk nog met z'n ex bezig.
Je was een afleiding.

Kijk naar gedrag en daden IPV woorden en alleen het uiterlijk. Je kent iemand niet aan 1 dag. Sommige mannen zijn goed in flirten, maar dat zegt lang niet alles. Daarom heb je tijd nodig.
Alle reacties Link kopieren
Je gaat en wil veel te snel en ik vraag me af wat daar achter zit. Na 1 date al allemaal persoonlijke dingen delen en denken aan een serieuze relatie vind ik niet zo kloppen. Daarnaast, als een man een relatie van 8 jaar in 2 maanden genoeg verwerkt om klaar te zijn voor een nieuwe vrouw zou dat argwaan mogen wekken.
Je wilt te graag. Doe bij een volgende veel rustiger aan en leer elkaar eerst kennen. Alles heeft zijn tijd nodig, zowel het herstellen na een relatiebreuk als het opbouwen van een nieuwe.
Alle reacties Link kopieren
Ms_Jingles schreef:
15-03-2019 06:47
Je gaat en wil veel te snel en ik vraag me af wat daar achter zit. Na 1 date al allemaal persoonlijke dingen delen en denken aan een serieuze relatie vind ik niet zo kloppen. Daarnaast, als een man een relatie van 8 jaar in 2 maanden genoeg verwerkt om klaar te zijn voor een nieuwe vrouw zou dat argwaan mogen wekken.
Precies.
Hij praatte wel veel over zijn ex-vriendin waar hij 8 jaar een relatie mee gehad en waar het pas 2 maanden mee uit was, maar hij zei dat hij helemaal geen gevoelens meer voor haar had.

En dat geloof jij dan? Dat iemand na twee maanden geen gevoelens meer zou hebben? Denk ff na.
.
Alle reacties Link kopieren
Je na een week en 1 date al zo ellendig voelen?
Dat het jammer is logisch maar als ik je lees, lees ik wanhoop, verdriet en teleurstelling en dat vind ik op zijn minst bijzonder na 1 date.

Les nr 1 daet geen mannen ( geldt andersom ook ) die vers uit een relatie zijn er staat niet voor niets 1 maand voor elk jaar relatie om het te verwerken.

En nee ga geen contact zoeken laat het gaan.
Als hij degene is die het heeft uitgemaakt, kan dat best, geen gevoelens meer hebben. Maar wel of niet over ex heen, staat los van zijn gevoel voor TO. Man gaf al aan dat ie meerdere lijntjes had uit staan, dus ik zou eerder denken dat ie op dinsdag een date heeft gehad met een andere dame, waar ie meer relatiepotentieel in ziet dan TO. En ik geloof ook niet zo in ‘ te snel gaan’ . Je bent zoals je bent en moet doen wat je wilt, in jouw tempo. Als dat voor de ander te snel of te langzaam is, ben je geen match. Dat is jammer, maar jezelf geweld aandoen en tegen je gevoel ingaan om aan de vivaforumnormen voor daten te voldoen, maakt dat je jezelf niet meer bent, en dat is pas echt zonde.
Alle reacties Link kopieren
SilverShadow schreef:
15-03-2019 03:14
Je hebt 1 date gehad en al zoveel persoonlijke dingen gedeeld, je kreeg al gevoelens, hoopte op een serieuze relatie, hij zou helpen verhuizen.

Sorry hoor maar ik zou voor minder wegrennen. Het klinkt allemaal heel beklemmend. Je kent hem een week en je hebt elkaar 1 keer gezien.
Ben je zo bang dat je over blijft?
Sowieso is ‘overblijven’ iets uit de vorige eeuw. Relaties zijn overrated en stellen steeds minder voor.
.
Alle reacties Link kopieren
Als hij zoveel tijdens jullie date over zijn ex aan het praten was, dan zit ex echt nog heel diep in zijn hart, believe you me! En een week.... is niets! Wees blij dat hij het nu al meteen heeft afgekapt. Nee het is niet leuk maar move on en next! Sterkte!
''Geen woorden maar daden''
Alle reacties Link kopieren
2 maanden na een break-up van een relatie van 8 jaar.

Hij is wel eerlijk. Die man is zeer waarschijnlijk niet toe aan een nieuwe relatie. Grote kans dat jij hebt verteld dat je opzoek bent naar een relatie, teleurgesteld bent in mannen, etc etc. En deze man respecteert je genoeg om je te vertellen dat hij je leuk vindt, en graag seks met je wil hebben, maar dat hij niet meer kan bieden op dit moment.

Laat los, en wees vooral niet te eager. Een relatie kan je niet afdwingen.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Alle reacties Link kopieren
viva-amber schreef:
15-03-2019 05:59
1 date is geen relatie. Daarnaast ga je veel te snel en leer je iemand zo niet echt kennen. Houd het bij de eerste date bij een drankje of een lunch en ga daarna weer je eigen ding doen. 7 uur kletsen lijkt voor jou misschien leuk maar voor de meeste mannen is daar echt geen ruk aan ook al doet men beleefd alsof het wel zo is. Het is daten en geen marathontherapiesessie over zijn vorige relatie of wat dan ook. Laat nog wat te raden over en leg niet op de eerste date alles op tafel inclusief de optie voor seks.

Het is niet spannend er je hebt slechts de illusies dat je de ander goed hebt leren kennen. Wanneer je 2-3 dagen de tijd hebt om uren aan één te kletsen dan toon je vooral aan dat je geen eigen leven hebt en dat je nogal clingy bent. Iemand zonder eigen leven die vanaf de eerste date als een sticker aan je vast plakt is wellicht leuk voor je ego maar voor de lange termijn vooral irritant. De ander leer je goed kennen door vaker af te spreken, leuke dingen te doen die ook hij verzint voor een deel (zo leer je iemand zijn keuzes en interesses kennen) en door dan eens thuis af te spreken....etc.

Ik zou je echt aanraden om het wat rustiger aan te doen.

Dit idd. Wel balen maar goede les voor een volgende keer. Succes!
Alle reacties Link kopieren
SilverShadow schreef:
15-03-2019 03:14
Je hebt 1 date gehad en al zoveel persoonlijke dingen gedeeld, je kreeg al gevoelens, hoopte op een serieuze relatie, hij zou helpen verhuizen.

Sorry hoor maar ik zou voor minder wegrennen. Het klinkt allemaal heel beklemmend. Je kent hem een week en je hebt elkaar 1 keer gezien.
Ben je zo bang dat je over blijft?
Ik zou hier ook geïrriteerd door raken, iemand die zo wanhopig een man zoekt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven