Probleem met mijn vriend

15-03-2019 18:08 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Mijn vriend heeft een beste vriendin waarmee hij best wel close is en vaak mee afspreekt. In het verleden hebben ze elkaar leuk gevonden en een paar keer sex gehad, maar ze hebben geen relatie gehad. Zij zoekt nu echter steeds toenadering maar hij heeft dat niet echt door. Hij weet echter dat ik er nogal moeite mee heb dat ze afspreken (met z'n tweeën), maar hij doet er niks mee hij vind het gewoon kunnen.

Wat moet ik doen?
Alle reacties Link kopieren
A. Accepteer het
B. Maak het uit

Dat zijn de 2 meest logische oplossingen denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Hem vertrouwen. Liefde brengt allerlei risico’s met zich mee. Kwetsbaar zijn. Of je vertrouwt hem niet en zoekt een vriend zonder vriendinnen.
Alle reacties Link kopieren
Twee opties: accepteren of breken.
Alle reacties Link kopieren
Meegaan op hun uitjes. Of zoek een mannelijke vriend, kijken of hij dat ook chill vind.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Hoezo heeft hij dat niet door?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Vertrouw je hem? Zo ja, laat hem afspreken met haar.

Zo nee, jezelf afvragen of dit niet teveel drama gaat worden.
Dat kan ook gewoon.
Je vriend zal altijd in contact komen met leuke, interessante, opwindende vrouwen. Die uitdaging kun je nooit uit zijn leven schrappen. Hoe wil je daar mee omgaan?

Vertrouw je hem als hij zegt dat hij er niets mee doet? Praat er met HEM over. Vertel wat het met je doet, zonder eisen te stellen. Zeg wat je van hem zou willen.

Je vriend heeft een mooi contact met haar, het zou mooi zijn als je het hem kunt gunnen dat in stand te houden.

If you love someone: set them free! Dat werkt beter dan proberen iemand in een kooitje te stoppen. Vlak alleen je eigen gevoel niet uit.
Accepteren of uit maken.
schakel een mediator in
Dymphnatam schreef:
15-03-2019 18:39
schakel een mediator in
:rofl:
Alle reacties Link kopieren
Dymphnatam schreef:
15-03-2019 18:39
schakel een mediator in
:HA:
drominique schreef:
15-03-2019 18:10
A. Accepteer het
B. Maak het uit

Dat zijn de 2 meest logische oplossingen denk ik.
Meest voor de handliggende oplossing

C. Hem verbieden contact te hebben.
D. Hem manipuleren dat hij onrespectvol tegen jou is zodat hij het contact verbreekt.
Gatekeeper* schreef:
15-03-2019 18:51
Meest voor de handliggende oplossing

C. Hem verbieden contact te hebben.
D. Hem manipuleren dat hij onrespectvol tegen jou is zodat hij het contact verbreekt.


Je vergeet de liefdesbeeb
Alle reacties Link kopieren
E) jou naam laten tatoeëren op zijn piemel weet vriendin meteen dat ie van jou is.
Alle reacties Link kopieren
Kan zijn dat zij stiekem toch verliefd op hem is en het niet kan uitstaan dat jij nu iets met hem hebt. Helemaal als zij constant toenadering zoekt. Praat er hier openlijk en eerlijk met hem over, zonder allerlei eisen te gaan stellen. Als hij genoeg om je geeft dan zou hij dit wel moeten snappen.
Je moet iemand wel kunnen vertrouwen maar een 'derde' in de relatie is geen goed idee. Natuurlijk moet je ook allebei je eigen vriendschappen kunnen onderhouden.
Heb jij geen leuke mannelijke vriend met wie je ook af en toe kan gaan stappen? Als je vriend dat niet zit zitten dan heb je (hij) een probleem.
Liefde is een werkwoord
Dumpen.

Je wil niet dat hij haar straks tot meter of "supertante" maakt van jullie kind.
En ze zowat elke week op je bank zit.
Alle reacties Link kopieren
Oeh lastig! Ik snap heel goed dat je hier onzeker en niet blij van wordt.
Wat je vooral niet moet doen is eisen gaan stellen of constant vervelende/doorzichtige vragen gaan stellen. Ik zou er eens even goed voor zitten en er in 1 keer een goed gesprek over hebben dat je je er ongemakkelijk bij voelt; vooral gezien hun verleden. Daarnaast: wat wil jij? wil je dat hij stopt met afspreken? Dat hij verteld wat hij doet? of??

Ik zou het zelf voor de rest ook niet goed weten. Wat ik wel weet is dat mijn vriend uit respect dit naar mij toe niet zou doen. Ik zou het denk ik toch uitmaken als het gesprek niets oplevert en je nog steeds met een rot gevoel rondloopt. Er zijn meer mannen op deze aarde, ook al voelt hij misschien nu als de ware. Uit respect naar jou vind ik dat hij jouw mening moet respecteren. Want wat als het eens een tijdje niet zo lekker tussen jullie zou lopen in de toekomst? Dan vlucht hij naar haar om een potje te ***? Dit zal, als zij in zijn leven blijft altijd een bom zijn onder jullie relatie zolang jij er mee zit.
Alle reacties Link kopieren
als hij niks met haar wil is er geen probleem. Durf jij daar op te vertrouwen, dan sta je sterk
Alle reacties Link kopieren
drominique schreef:
15-03-2019 18:10
A. Accepteer het
B. Maak het uit

Dat zijn de 2 meest logische oplossingen denk ik.
Er is nog een optie C: ménage à trois.
'Soul mate' isn't a pre-existing condition. It's earned over time.
(Pamela Druckerman)
Belg007 schreef:
15-03-2019 19:07
Dumpen.

Je wil niet dat hij haar straks tot meter of "supertante" maakt van jullie kind.
En ze zowat elke week op je bank zit.
hummm … zit veel waarheid in.
Hij had haar kunnen hebben maak ik uit je bericht op, hij kiest er voor om met jou te zijn, daar is een reden voor. Hij wil bij jou zijn. Vertrouw hem dan ook daarop.

En mannen zien vaker signalen niet.. dus dan is er ook niets aan de hand, hij is immers met jou.
Chasing4 schreef:
15-03-2019 18:08
een paar keer sex gehad, maar ze hebben geen relatie gehad.
Dan heb je toch in één of andere zin een relatie als je met mekaar seks hebt.
Je bent toch geen dier dat gewoon zijn instincten volgt.
Alle reacties Link kopieren
Als je je steeds in je positie bedreigd voelt dan moet dat wat met je doen.

Ik zou het uitmaken voor mijn eigen rust. Want vertrouwen doe je hem kennelijk niet.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven