Schoonbroer trouwt kort na ons

17-03-2019 16:18 160 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na een jaar lang intensief toe te leven naar ons huwelijk deze zomer, hebben de broer van mijn aanstaande en zijn vriendin net aangekondigd dat ze zes weken na ons ook gaan trouwen. Jammer genoeg zit ik met gemengde gevoelens. Ik ben superblij voor hen en gun het hen enorm, maar ergens merk ik dat ik het toch wat jammer vind dat hun bruiloft zo dicht bij de onze gepland is. Ik besef maar al te goed dat zij evenveel recht hebben om te trouwen wanneer ze willen en weet niet goed waar het vervelende gevoel vandaan komt... We hebben anders echt een goede band. Ik vind het best jammer dat ik mij zo voel en voel mij hier zelfs schuldig bij, maar ik raak er moeilijk vanaf. Wat denken jullie hiervan? En hebben jullie tips om deze gevoelens kwijt te raken en samen uit te kijken naar onze bruiloften?
Alle reacties Link kopieren
6 hele weken ????!!!!
En dat vind jij kort ?

Echt ... :facepalm: :facepalm: :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Zes weken? Stel je niet aan. T is niet in tzelfde weekend.
The most exciting, challenging and significant relationship is the one with yourself. And if you can find someone to love the you you love that’s fabulous
Alle reacties Link kopieren
Wat een gezeur!
Ze trouwen toch niet 1 dag voor jullie.
Na de "maar" komt altijd de waarheid.
Alle reacties Link kopieren
6 weken!!! Je stelt je aan.
Wanneer zou het wel mogen van jou?
pien6 wijzigde dit bericht op 17-03-2019 17:39
39.33% gewijzigd
Fijn juist, zorg ervoor dat jullie een eventuele dresscode op elkaar afstemmen - dat scheelt weer voor de gasten.
En dan kun je samen taart en catering proeven, discussiëren over bloemen, elkaar organisatorisch advies geven....
Alle reacties Link kopieren
Je stelt je inderdaad aan... het is niet eens in dezelfde maand.
De Horror, hoe durven ze!
Alle reacties Link kopieren
Als dit een probleem is voor je, voel je dan bevoorrecht. Jemig zeg.
Het leven is te kort om te lang op de verkeerde plek te blijven.
Je beseft dat ze ook recht hebben om te trouwen? :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Waarom vind je het een probleem, to? Oprechte vraag, omdat ik zelf niets kan bedenken.
Er zitten zes (ZES) weken tussen!
O_O serieus?
Alle reacties Link kopieren
Ik snap je niet.
Liever 6 weken nadien, dan 6 weken voordien.

Jullie feest gaat de familie geweldig vinden.
Maar daarna is zijn kant wel effe uitgefeest.
Belg007 schreef:
17-03-2019 17:44
Liever 6 weken nadien, dan 6 weken voordien
Want?
Alle reacties Link kopieren
Tips om dat gevoel los te laten? Geef jezelf een schop onder je kont, kijk jezelf aan in de spiegel en zeg tegen jezelf dat je je niet zo aan moet stellen.

Echt hoor, wat is het probleem? Bang dat ze je momentje stelen? Ze trouwen zes weken na jouw bruiloft!
Alle reacties Link kopieren
6 weken, dat is toch ruim erna? Wees blij dat ze het niet ervoor hebben gepland.
Jullie hebben de leeftijd dat mensen om je heen ook trouwen, dat kan je toch allemaal niet op elkaar af gaan stemmen.

Eind van het voorjaar/ de zomer is de tijd vaak om een bruiloft te doen. Niet iedereen wil er een jaar lang mee bezig zijn en trouwen binnen een half jaar na het aanzoek.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou zeggen, wees blij dat er 6 weken tussen zit. Snap niet dat je het ueberhaupt een probleem vindt, maar dat terzijde.

Onze opa's en oma's waren vroeger met meerderen thuis, kwam dan ook regelmatig voor dat meerdere kinderen op een en dezelfde dag trouwden. Had je dat liever gehad?
Alle reacties Link kopieren
Schoonbroer :lol:
Alle reacties Link kopieren
Wat stel je je vreselijk aan. Als mijn broer en schoonzus zo zouden zijn als jij, dan zou ik lekker een dag voor hen gaan trouwen.
2019 schreef:
17-03-2019 17:45
Want?
Heel de familie is al een keer mogen opdraven voor opstartster haar feest.
Ome Jan en tante Miek hebben al een keer nieuwe kleding moeten kopen en een cadeau moeten voorzien.
Iedereen heeft al een keer een babysit moeten betalen voor zijn kinderen.


En 6 weken later is 't weer van dat en kan je niet in 't zelfde jurkje aan komen zetten.
En beginnen ze nog es vergelijkingen te trekken met de vorige bruiloft.


Ik zou dus blij zijn dat ik "de eerste" ben.
Alle reacties Link kopieren
Waarom vind je het niet leuk? Heb je het gevoel dat je nu niet meer alleen in de schijnwerpers staat?
Wat al gezegd is, ze hadden ook 6 weken voor jullie kunnen trouwen...
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Kan mooi toch, zijn jullie witte broods weken net om.

Zes weken is lang genoeg om na te genieten van jullie feest en daarna weer uit te kijken na het volgende feestje.
Alle reacties Link kopieren
Stephanie05 schreef:
17-03-2019 17:49
Schoonbroer :lol:
Volgens mij zeggen ze dat in België.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven