Vriendin doet aan Sugardating

19-03-2019 13:44 87 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo iedereen,

over de laatste paar jaren hoor je aardig wat over Sugardating en ik heb het altijd een raar concept gevonden. Nu kwam ik er laatst achter dat een van mijn vriendinnen dit dus al een tijdje doet en het was super moeilijk voor haar om dit aan mij te vertellen. Ik probeerde haar keus te begrijpen maar dit kan ik nog steeds niet helemaal. Ze vertelde me over hoe mannen haar geld en kado's geven om met haar op 'date' te gaan maar 80% van de dates eindigt met seks.. Uit nieuwsgierigheid maakte ik een profiel aan op sugardaters en het viel vies tegen hoe mannen daar tegen je praten. Ik heb geen foto's of iets geüpload maar toch had ik in 1 dag zo'n 20 nieuwe berichtjes. Meeste berichtjes waren 'payment per hour' berichtjes en ik ben natuurlijk op niks in gegaan, ik hoopte alleen dat ik mijn vriendin haar keus beter zou begrijpen.

Ik wil haar niet vooroordelen maar ik vind het lastig om hier aan te denken. Hebben jullie ervaring hier mee, misschien met het daten via deze sites of iemand die het doet en hoe ga je hier mee om? En vinden jullie dit ook meer prostitutie dan 'daten'? Of ben ik gewoon te close minded als het hier om gaat?
Ik vind het vallen onder prostitutie als er seks bij komt kijken. Het zou niks voor mij zijn maar ieder moet dat voor zichzelf weten.
Alle reacties Link kopieren
Vriendin prostitueert zich

Is de juiste titel
Waarom maak je daar een profiel aan?
Sugardating houdt toch in dat er juist geen seks bij komt kijken?
Alle reacties Link kopieren
Klinkt als een prostitutie site. Als jouw vriendin het prima vindt om sex te hebben in ruil voor een mooie tas of geld is dat toch haar zaak?
Alle reacties Link kopieren
Dat is toch gewoon een ander woord voor prostitutie dan?
Ze gebruiken elkaar in goed overleg.
Goed gekozen Nick.
Alle reacties Link kopieren
2019 schreef:
19-03-2019 13:48
Waarom maak je daar een profiel aan?
Ik was eigenlijk best wel nieuwsgierig naar haar profiel en ik dacht misschien helpt het mij om haar te begrijpen om te weten hoe zo iets werkt, maar dat gaf juist het tegenover gestelde.
Alle reacties Link kopieren
Leuke nick heb je!

Het maakt geen moer uit of jij het begrijpt of niet. En het maakt ook geen moer uit of jij het prostitutie vindt. Ze is je vriendin en that's it. Bemoei je met je eigen keuzes.
...
Alle reacties Link kopieren
Lady_Day schreef:
19-03-2019 13:50
Klinkt als een prostitutie site. Als jouw vriendin het prima vindt om sex te hebben in ruil voor een mooie tas of geld is dat toch haar zaak?
Natuurlijk is dat haar zaak, ik probeer haar keus toch ook te begrijpen, het is alleen lastig.
Alle reacties Link kopieren
sugarholic schreef:
19-03-2019 13:52
ik probeer haar keus toch ook te begrijpen
Waarom?
...
sugarholic schreef:
19-03-2019 13:52
Natuurlijk is dat haar zaak, ik probeer haar keus toch ook te begrijpen, het is alleen lastig.
Wat is er moeilijk aan om te begrijpen? Ze wil blijkbaar geen normale baan waarin ze lang op haar gemiddelde salaris moet wachten.
Ze wil snel geld verdienen en doet dat met haar lichaam. LB.
sugarholic schreef:
19-03-2019 13:51
Ik was eigenlijk best wel nieuwsgierig naar haar profiel en ik dacht misschien helpt het mij om haar te begrijpen om te weten hoe zo iets werkt, maar dat gaf juist het tegenover gestelde.
En nu kan ze zien dat jij op haar profiel hebt gekeken?
Alle reacties Link kopieren
En hoe heb jij hier precies last van? Je hoeft toch niet mee op die dates?
Anna_02 schreef:
19-03-2019 13:54
En hoe heb jij hier precies last van? Je hoeft toch niet mee op die dates?
Misschien mag HIJ niet eens :proud:
Alle reacties Link kopieren
spammert
Alle reacties Link kopieren
Ja je vriendin is gewoon een hoer
die seks heeft in ruil voor geld.

En toch vind ik haar slimmer dan de
meiden die aan one night stands of scharrelen doen. Die worden net zo goed gebruikt en je vriendin houdt daar tenminste nog wat aan over.
Alle reacties Link kopieren
sugarmiss schreef:
19-03-2019 13:56
Ja je vriendin is gewoon een hoer
die seks heeft in ruil voor geld.

En toch vind ik haar slimmer dan de
meiden die aan one night stands of scharrelen doen. Die worden net zo goed gebruikt en je vriendin houdt daar tenminste nog wat aan over.
wat een onzin, als ik een ONS heb, doe ik dat omdat ik zin heb in geile seks, no strings attached

vrouwen hebben ook lusten hoor, voor vrouwen is seks niet een ruilmiddel voor andere producten
Ik begrijp wel dat je probeert je vriendin haar keuze te begrijpen. Jullie zijn immers bevriend en voor een goede vriendschap moet je toch wel een beetje op éen lijn zitten. Dit geldt iig voor mij wel...
Alle reacties Link kopieren
sugarmiss schreef:
19-03-2019 13:56
Ja je vriendin is gewoon een hoer
die seks heeft in ruil voor geld.

En toch vind ik haar slimmer dan de
meiden die aan one night stands of scharrelen doen. Die worden net zo goed gebruikt en je vriendin houdt daar tenminste nog wat aan over.
Wat een toepasselijke nicks allemaal.
sugarmiss schreef:
19-03-2019 13:56
Ja je vriendin is gewoon een hoer
die seks heeft in ruil voor geld.

En toch vind ik haar slimmer dan de
meiden die aan one night stands of scharrelen doen. Die worden net zo goed gebruikt en je vriendin houdt daar tenminste nog wat aan over.
Die meiden gebruiken de ander toch ook?
Alle reacties Link kopieren
Haar keus dat ze zich wil laten gebruiken door vieze oude mannen.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
IK heb de vriendin die mij door roeien en ruiten wilde begrijpen en me dmv haar oordelen met een vraagteken erachter mijn leven uitgegooid. Ik werd er zo moe van. Niemand hoeft mij te begrijpen, ik word geen minder leuk mens als je me niet snapt.
...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven