Wat moet ik met hem gaan doen?

19-03-2019 19:02 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik heb zondag een date staan met een jongen die ik via Tinder ken.
We praten nu ong 2 weken over de app en het klikt goed dus hebben we een dag afgesproken maar wat we gaan doen is nog een raadsel...

Hij is een beetje boers en geeft niet echt aan wat die leuk vind om te doen, mij maakt het niet zoveel uit zolang het maar niet uit eten is of bios.

Wonen ook nog beide thuis dus thuis uitnodigen heb ik weinig zin in (hij ook :-P) )

Heeft iemand een idee? Kunnen beide pas eind van de middag.

Bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Ik zou aanraden om af te spreken op een neutrale plaats; restaurantje ofzo. Kun je goed praten en hem leren kennen.
Waarom niet uit eten dan?
Stuk wandelen?
Alle reacties Link kopieren
Gewoon ergens wat drinken
Waarom wil je niet uit eten? Of een drankje doen. Gewoon ergens waar je een gesprekje kan voeren lijkt me wel zo handig.
Alle reacties Link kopieren
Drankje doen met wat bittergarnituur?
Misschien speelt er ergens een bandje?
Alle reacties Link kopieren
Ergens iets gaan drinken, zodat je tijd hebt even te praten, dus liever in bijv. een gelegenheid waar je aan een tafeltje kan zitten samen dan in een kleine kroeg waar je aan de bar moet zitten. Daarna, als het klikt, evt samen wat eten.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
Drankje doen, hapje eten, museum bezoeken, wandeling maken etc.
Alle reacties Link kopieren
Ben je bang dat hij ook boers gaat eten?
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Carbid schieten en scheuren met de trekker. Samen melkstal draaien.
Kussen gevecht in een hooiberg. Paard rijden.

Afbeelding

ROMANTISCH!!
viva-amber wijzigde dit bericht op 19-03-2019 20:12
30.06% gewijzigd
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
En hij heeft zelf echt geen enkele suggestie geopperd? daar zou ik dan weer niet zo blij van worden..
Alle reacties Link kopieren
Honingdropje2 schreef:
19-03-2019 20:11
En hij heeft zelf echt geen enkele suggestie geopperd? daar zou ik dan weer niet zo blij van worden..
Ze "kennen" elkaar net twee weken (als je van "kennen" kunt spreken, want meer dan wat appen is het niet). Ik denk dat het dan eerst en vooral zaak is elkaar gewoon in levenden lijve een keer te ontmoeten op een simpele manier, dus met een biertje op een terras, of in een café. Het samen gaan eten zou ik niet meteen inplannen, want stel dat het bij dat biertje al niet klikt, dan is het niet echt leuk daarna nog een uur of twee in een restaurant te moeten doorbrengen. Dus ik zou gaan voor dat biertje of een kop koffie, en heb je dan een leuk uurtje samen, kan je nog altijd samen besluiten de avond voort te zetten bij de Italiaan of de Griek...
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
Gewoon een drankje doen. Als het dan tegenvalt kun je snel weg en als het leuk is kun je er een gezellige avond van maken en eventueel nog iets anders gaan doen.
Brommers kiek’n?
Alle reacties Link kopieren
Hahaha misschien toch maar carbit schieten :lol:

Bedankt allemaal! Denk dat het maar wat drinken wordt!
anoniem_344941 wijzigde dit bericht op 20-03-2019 21:43
1.87% gewijzigd
Boerengolf.
Alle reacties Link kopieren
pejeka schreef:
19-03-2019 21:05
Ze "kennen" elkaar net twee weken (als je van "kennen" kunt spreken, want meer dan wat appen is het niet). Ik denk dat het dan eerst en vooral zaak is elkaar gewoon in levenden lijve een keer te ontmoeten op een simpele manier, dus met een biertje op een terras, of in een café. Het samen gaan eten zou ik niet meteen inplannen, want stel dat het bij dat biertje al niet klikt, dan is het niet echt leuk daarna nog een uur of twee in een restaurant te moeten doorbrengen. Dus ik zou gaan voor dat biertje of een kop koffie, en heb je dan een leuk uurtje samen, kan je nog altijd samen besluiten de avond voort te zetten bij de Italiaan of de Griek...
Nee, maar je kunt toch wel wat voorstellen om te doen?
Zou ik ook op afknappen denk ik.

Maar ontopic: ik zou gewoon wat gaan drinken inderdaad, wat bittergarnituur bestellen.
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
20-03-2019 21:41
Nee, maar je kunt toch wel wat voorstellen om te doen?
Zou ik ook op afknappen denk ik.

Maar ontopic: ik zou gewoon wat gaan drinken inderdaad, wat bittergarnituur bestellen.
Ik zou daar in deze situatie niet op afknappen. Samen iets gaan "doen" lijkt me stap 2. Stap 1 is elkaar eerst eens in levenden lijve leren kennen. Bij een volgende date, als het klikt, zou je dan samen iets kunnen ondernemen.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Ik ga vaak poolen. Ik vind het prettiger om iets te doen dan tegenover elkaar aan een tafeltje te zitten met de mogelijkheid dat het niet klikt. Als het wel klikt kan je nog vaak genoeg wat gaan drinken of eten.
Alle reacties Link kopieren
Beetje boers? Bunderbal?
...
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
20-03-2019 21:41
Nee, maar je kunt toch wel wat voorstellen om te doen?
Zou ik ook op afknappen denk ik.

Aan TO te horen heeft zij ook nog niets voorgesteld. Misschien knapt hij wel af op haar?

Of ben je zo seksistisch dat een man dat altijd moet doen?
Alle reacties Link kopieren
Via Tinder? Dan zou ik gewoon gaan seksen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven