eerste nacht word ik helemaal geknuffeld,

19-03-2019 22:07 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
Herkent iemand dit?

Bij elke nieuwe vlam word ik de eerste nacht samen helemaal geknuffeld en kunnen ze geen drie seconden van me af bijven...

De nachten word ik veel minder geknuffeld. Dan draaien de mannen zich om als ze klaar zijn en gaan ze slapen... het voelt niet goed voor mij.

Moet ik dit dan bespreekbaar maken of gewoon bij mezelf zoeken?
Alle reacties Link kopieren
Euhm als je wil knuffelen dan knuffel je toch? Dat hangt toch niet alleen van die man af?
enn wijzigde dit bericht op 19-03-2019 22:12
31.85% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Je bedoelt na het neuken?
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
JollyRider schreef:
19-03-2019 22:12
Je bedoelt na het neuken?
Oh... niu ja en dan nóg. Jij wil knuffelen dus knuffel je. Dat hij ondertussen misschien in slaap stort kan natuurlijk.
Of niet.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
'als ze klaar zijn'?

ik herken het niet, wij knuffelen hier wat af. Meer dan dat we seksen.
Alle reacties Link kopieren
Enn schreef:
19-03-2019 22:13
Oh... niu ja en dan nóg. Jij wil knuffelen dus knuffel je. Dat hij ondertussen misschien in slaap stort kan natuurlijk.
Of niet.
Eens, ik probeerde vooral te begrijpen wat ze precies bedoelde met die mannen die klaar zijn
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
JollyRider schreef:
19-03-2019 22:15
Eens, ik probeerde vooral te begrijpen wat ze precies bedoelde met die mannen die klaar zijn
Dat had je goed begrepen! Na de seks inderdaad.

Ik merk dat alle mannen met wie ik seks, ze de eerste nacht nog heel lang door blijven knuffelen. Alle nachten daarna draaien ze zich met hun rug naar me toe en gaan ze slapen na de seks. Op zich kan ik ze dan nog best knuffelen, maar ik voel het wel als erg afwijzend als iemand zich met zijn rug naar me toe draait. En dat dit af en toe gebeurt snap ik. Maar elke keer? Ik heb dan toch de indruk dat het om de lust was, en dat er geen liefde in het spel is. Of zie ik dit verkeerd?
Alle reacties Link kopieren
Ga voor de grap een paar nachten de grote lepel zijn. Dan weet je waarom ;-D
Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.
Alle reacties Link kopieren
Ja, dat zie je verkeerd.

Het schijnt iets biologisch te zijn zelfs, dat mannen willen slapen na een orgasme.
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
Bijnasoms schreef:
19-03-2019 22:23
Dat had je goed begrepen! Na de seks inderdaad.

Ik merk dat alle mannen met wie ik seks, ze de eerste nacht nog heel lang door blijven knuffelen. Alle nachten daarna draaien ze zich met hun rug naar me toe en gaan ze slapen na de seks. Op zich kan ik ze dan nog best knuffelen, maar ik voel het wel als erg afwijzend als iemand zich met zijn rug naar je toe draait. En dat dit af en toe gebeurt snap ik, maar elke keer? Ik heb dan toch de indruk dat het om de lust was, en dat er geen liefde in het spel is. Of zie ik dit verkeerd?

Of ze slapen liever niet aan iemand 'vastgeplakt'. Ken je die friends aflevering niet met "hug. And Roll. Hug. And roll"

Edit: dit stukje https://youtu.be/_lRIpp8GW38
pergamon wijzigde dit bericht op 19-03-2019 22:28
3.11% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Pergamon schreef:
19-03-2019 22:25
Of ze slapen liever niet aan iemand 'vastgeplakt'. Ken je die friends aflevering niet met "hug. And Roll. Hug. And roll"
Maar waarom doen ze dat die eerste nacht dan wel? Ik wakker dat niet aan. Dat doen ze helemaal uit zichzelf?
Alle reacties Link kopieren
Ik las “geknuppeld”
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
Alle reacties Link kopieren
Pergamon schreef:
19-03-2019 22:25
Of ze slapen liever niet aan iemand 'vastgeplakt'. Ken je die friends aflevering niet met "hug. And Roll. Hug. And roll"
Haha, ja mooie aflevering...

Maar gebeurt dit dus bij iedereen? De man is klaar, er kan geen knuffel meer aan af en dat was het dan... Als het zo moet heb ik namelijk liever dat iemand weer naar huis gaat in plaats van blijven slapen... is dat gek?
Alle reacties Link kopieren
Bijnasoms schreef:
19-03-2019 22:23
Dat had je goed begrepen! Na de seks inderdaad.

Ik merk dat alle mannen met wie ik seks, ze de eerste nacht nog heel lang door blijven knuffelen. Alle nachten daarna draaien ze zich met hun rug naar me toe en gaan ze slapen na de seks. Op zich kan ik ze dan nog best knuffelen, maar ik voel het wel als erg afwijzend als iemand zich met zijn rug naar je toe draait. En dat dit af en toe gebeurt snap ik, maar elke keer? Ik heb dan toch de indruk dat het om de lust was, en dat er geen liefde in het spel is. Of zie ik dit verkeerd?
Nee, maar stuur ze dan lekker naar hun eigen bed. De kans is natuurlijk best aanwezig dat het óf jou óf hem of beiden alleen gaat om de seks. En ja dat kan blijkbaar nogal duidelijk zijn in gedrag. Overigens ook mensen die elkaar langer kennen en echt graag bij elkaar zijn hebben niet allemaal behoefte aan knuffelen na seks hoor. Dat zal per persoon verschillen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
oudebaas schreef:
19-03-2019 22:27
Ik las “geknuppeld”
Haha, dat zou wat zijn. Gelukkig niet.
Alle reacties Link kopieren
oudebaas schreef:
19-03-2019 22:27
Ik las “geknuppeld”
Dat is een nieuwe vorm van naspel? :rofl:
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
oudebaas schreef:
19-03-2019 22:27
Ik las “geknuppeld”
Hoe zou die OP dan gaan?
Alle reacties Link kopieren
Bijnasoms schreef:
19-03-2019 22:27
Maar waarom doen ze dat die eerste nacht dan wel? Ik wakker dat niet aan. Dat doen ze helemaal uit zichzelf?
Er is zelfs een term voor: de paralyse de l’amour :lol:
Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.
Alle reacties Link kopieren
Enn schreef:
19-03-2019 22:28
Nee, maar stuur ze dan lekker naar hun eigen bed. De kans is natuurlijk best aanwezig dat het óf jou óf hem of beiden alleen gaat om de seks. En ja dat kan blijkbaar nogal duidelijk zijn in gedrag. Overigens ook mensen die elkaar langer kennen en echt graag bij elkaar zijn hebben niet allemaal behoefte aan knuffelen na seks hoor. Dat zal per persoon verschillen.
Ja idd, ik stuur ze dus liever naar hun eigen bed als ze zich zo gedragen.

Ik merk dat ik me nu al bedenk hoe ik dat vriendelijk moet zeggen... en wanneer is daar het geschikte moment voor? Ik neem aan voor ze besluiten te bijven slapen?
Joh. Geen knuffelen na het neuken. Ik zou me ernstiger zorgen maken als neuken na het knuffelen uitblijft.
Alle reacties Link kopieren
Enn schreef:
19-03-2019 22:29
Dat is een nieuwe vorm van naspel? :rofl:
Zwaffelen
Alle reacties Link kopieren
Bijnasoms schreef:
19-03-2019 22:28
Haha, ja mooie aflevering...

Maar gebeurt dit dus bij iedereen? De man is klaar, er kan geen knuffel meer aan af en dat was het dan... Als het zo moet heb ik namelijk liever dat iemand weer naar huis gaat in plaats van blijven slapen... is dat gek?
Nou een knuffel gaat hier nog wel hoor, maar daarna wil ik toch ook gauw maffen. Als mijn man dan nog graag aan me wil plukken hou ik ‘m niet tegen maar doe niet meer mee.
Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.
Dan kruip je daar toch lekker tegenaan? Ik ben altijd het buitenste lepeltje. Super fijn.

Maar los daarvan. Je hebt toch niet elke keer exact op dezelfde manier seks? De ene keer knuffelen we nog een uur en de andere maken we de boodschappenlijst (bij wijze van). Ik moet er niet aan denken dat we na (en tijdens) de seks al die jaren exact hetzelfde doen.

Edit: maar wij seksen nooit voor het slapen gaan. De dag/avond gaat gewoon verder na het wippen.
anoniem_65537e7f5e90c wijzigde dit bericht op 19-03-2019 22:34
12.07% gewijzigd
JollyRider schreef:
19-03-2019 22:25
Ja, dat zie je verkeerd.

Het schijnt iets biologisch te zijn zelfs, dat mannen willen slapen na een orgasme.
Ow dan ben ik dus een man.
Ben echt een minuut na het stoomafblazen vertrokken :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
oudebaas schreef:
19-03-2019 22:27
Ik las “geknuppeld”
Ik heb daar eens een topic over geopend. Knuppel naast je bed.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven