Vriend gebruikt drugs

19-03-2019 22:19 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Blabla
moderatorviva wijzigde dit bericht op 22-03-2019 00:15
Reden: OP verwijderd. Passende maatregelen genomen. Met vriendelijke groet, Moderator Viva
99.29% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Nou als je al niet meer verliefd bent waarom dan nog moeite doen?
2 maanden maar je wil het niet opgeven?
Maak het uit! Dit wordt niks....
Je geeft niet zomaar iets op. Hoe kom je erbij dat je vindt dat je bij een scharrel van 2 maanden moet blijven die én drugs gebruikt én waar je niet meer verliefd op bent?
Michellemarsjee schreef:
19-03-2019 22:19

Hij gebruikt in het weekend regelmatig drugs en ik houd daar niet van

Hij is nu al 3 keer de fout in gegaan. Terwijl we afspraken hadden gemaakt ivm z'n gebruik.

Ook heb ik gezegd dat ik niet bij zijn vrienden groep wil zitten aangezien hun alleen maar drugs gebruiken.

Ook drinkt hij in het weekend zoveel dat hij kapot irritant word en waar ik me echt heel erg aan irriteer en mezelf er ook niet prettig bij voel.

Maar een of andere manier ben ik nu al niet meer verliefd door dit.

Bovenstaande dingen zouden voor mij allemaal redenen zijn om de 'relatie' te beëindigen.
anoniem_272211 wijzigde dit bericht op 19-03-2019 23:03
3.74% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Kies voor jezelf en stop hiermee. Er lopen veel betere jongens rond voor je.

Dit hou je niet vol.. En hij zal toch zelf zijn verslaving aan moeten pakken, daar kun jij niet bij helpen.
yajes schreef:
19-03-2019 22:59
Je geeft niet zomaar iets op. Hoe kom je erbij dat je vindt dat je bij een scharrel van 2 maanden moet blijven die én drugs gebruikt én waar je niet meer verliefd op bent?


Dit inderdaad. Hoe is 't, Florence Nightingale? Wel verliefd op het drama?
En straks zit jij toch ook weer aan de drugs door hem?


Zeker als je al es gebatteld hebt met die onzin zou ik iedereen die ook maar iets gebruikt mijden.
Al helemaal om er zeer geregeld mee samen te leven / samen te zijn.


Andere en betere vriendjes die niet gebruiken.
Je hebt 2 maanden verkering oid. Koes voor je eigen leven en maak het uit. Dit soort ballast zit je toch niet op te wachten?
Alle reacties Link kopieren
Hij zit al een jaar bij zo'n verslaving kliniek om er vanaf te komen.
Hij is nu al 3 keer de fout in gegaan.
Je bent al niet meer verliefd.
Ook drinkt hij in het weekend zoveel dat hij kapot irritant wordt


lijkt me duidelijk , jij bent van de drugs af : goed van je ! laat niet weer drugs toe in je leven door hem , je bent nog heel jong begin opnieuw !
Alle reacties Link kopieren
.
tessaa wijzigde dit bericht op 15-05-2019 21:17
Reden: privacy
99.21% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Misschien dat de verliefdheid terug komt? Ik weet het zelf ook niet op dit moment.

En waarom ik het een kans wil geven is omdat hij mij verder wel goed behandeld en lief is etc.

Maar jullie hebben wel gelijk met dat het belastbaarheid nu op mij terecht komt. En daarin weet ik dus niet of ik daar zelf wel klaar voor ben.

En heb vanmiddag gezegd tegen hem dat hij nog een kans krijgt. Maar ik weet niet tot in hoeverre ik zo'n iemand een kans mag en kan geven....
Maar je dumpt je eigen vrienden om niet meer in contact te komen met drugs.


Toch haal je hem "binnen" en begin je een relatie met hem terwijl je weet dat ie ook aan 't rommelen is met drugs.
En geregeld (3 keer op 2 maanden?) hervalt.

Dit wordt op lange termijn - waarschijnlijk - niets.


Laat hem eerst maar es bewijzen dat ie een volledig jaar clean kan blijven.
Met regelmatige controle door een arts.
En dan kan je daarna zien of het misschien ooit iets kan worden.


Op dit moment moet je hem gewoon niet in je buurt willen hebben.
Zeker niet met je eigen verleden.

Je bent gewoon te jong en jullie zijn te kort samen om je tijd hieraan te vergooien.
Je hoeft geen reatie he?
Alle reacties Link kopieren
Nog geen 2 maanden verkering, drugsprobleem en een kwaaie dronk, vriendenclub met drugs en jijzelf net van drugs af. En je bent niet eens meer verliefd! Ik zou er geen zin in hebben. Hoe reageerde hij op jullie gesprek?
Alle reacties Link kopieren
Even vroeg ik me af waarom je in godsnaam bij hem wilt blijven, maar toen las ik dat ie ook heel lief kan zijn.

Ja, en dan zijn je eigen gevoel en mening verder niet meer van belang. Hij kan ook heel lief zijn! Dus.
Alle reacties Link kopieren
Joh, kap er gewoon mee, dit wordt een verhaal zonder einde. Je bent niet verliefd, wil niet met zijn vrienden omgaan.. en hij gaat echt niet stoppen, hoor, zeker niet zolang hij nog zo graag in die kringen verkeert. Gun jezelf wat leukers
Alle reacties Link kopieren
fairy1 schreef:
20-03-2019 07:38
Nog geen 2 maanden verkering, drugsprobleem en een kwaaie dronk, vriendenclub met drugs en jijzelf net van drugs af. En je bent niet eens meer verliefd! Ik zou er geen zin in hebben. Hoe reageerde hij op jullie gesprek?
Euhm jij voelde zich kut. Hij zei misschien wat ik dit wel weer even nodig dat ik weer even wakker werd geschut dat hij weer de verkeerde kant op gaat.

Voor dat dit gebeurde was ik wel gewoon verliefd op hem. Maar een of andere manier ben ik echt omgeswitcht. En hij hoopt ook dat het terug komt
Alle reacties Link kopieren
Geef jezelf een kans gezien je verleden en maak het uit.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Je weet zelf hoe het is om te stoppen. Drie keer terugvallen in twee maanden duidt er niet op dat hij echt wil stoppen. En hij moet dat willen, dat wakker schudden is echt onzin.

Twee maanden is het ook nuet waard om zelf weer het risico te nemen aan drugs blootgesteld te worden. Je blijft altijd gevoelig hiervoor. Kies voor jezelf!
Wegrennen. En hard ook.
Alle reacties Link kopieren
Michellemarsjee schreef:
19-03-2019 22:19

Maar wil niet zomaar iets opgeven.
Waarom in godsnaam niet? Omdat je wil bewijzen dat je geen opgever bent? Omdat je hem wil redden? Omdat je vindt dat je het verplicht bent om het met iedere prille liefde minimaal X maanden te proberen voor je het mag uitmaken? Echt, ik snap totaal niet waarom je dit niet zou willen opgeven. Zeker als je zelf een drugsverleden hebt en nu alles op de rit hebt, lijkt me dat deze jongen allesbehalve goed voor je is - en dan ben je zelfs al niet eens meer verliefd op hem door dit alles, dus het zou weinig moeite moeten kosten om hier gewoon een punt achter te zetten. Je lijkt echt wel gek als je om een of ander zelf opgelegd principe aan hem blijft hangen.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
De verliefdheid komt niet meer terug, maak het uit.
Alle reacties Link kopieren
Michellemarsjee schreef:
20-03-2019 00:13
Misschien dat de verliefdheid terug komt? Ik weet het zelf ook niet op dit moment.

En waarom ik het een kans wil geven is omdat hij mij verder wel goed behandeld en lief is etc.

Maar jullie hebben wel gelijk met dat het belastbaarheid nu op mij terecht komt. En daarin weet ik dus niet of ik daar zelf wel klaar voor ben.

En heb vanmiddag gezegd tegen hem dat hij nog een kans krijgt. Maar ik weet niet tot in hoeverre ik zo'n iemand een kans mag en kan geven....
Als de verliefdheid terugkomt, is deze relatie nog steeds niet goed voor jou. Sterker nog, ik hoop voor je dat de verliefdheid niet terugkomt.

Dat hij je verder goed behandelt verplicht je tot niets, sterker nog, als hij je ook nog eens niet goed behandelt zou ik je nog sterker aanraden hard weg te rennen.

En dat je hebt gezegd dat hij nog eens kans krijgt, verplicht je ook tot niks, je bent te allen tijde vrij om je te bedenken. Zéker in een situatie waarin je zelf zo kwetsbaar bent.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
Je hebt een slechte smaak dat is duidelijk.
Ja en?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven