Ik snap mijn ex niet. Help

20-03-2019 19:22 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
Okay ik weet dat ik me niet moet bezighouden met m'n ex. Maar het is nog geen maand geleden uitgegaan, dus dan mag het nog wel toch?🙈

We hadden nog geen relatie, maar we hebben jarenlang gedate. Maar dat is een verhaal apart, daarover liever ook geen opmerkingen. Ik weet dat het een veel te lange date periode is maar dat doet er even niet toe haha.

We waren de eerste keer uit elkaar nadat hij ruzie begon te maken en me daarna ging ghosten (=negeren, niks meer laten horen en van de aardbodem verdwijnen). Zonder uitleg, zonder dingen uit te spreken etc. terwijl ik dat wel wilde.
Achteraf gezien ging het voor hem niet alleen over het dingetje waar hij boos van werd, maar over verschillende dingen.

4 maanden nadat hij het had laten afweten kreeg ik antwoord van hem op een berichtje dat ik 2 maanden daarvoor al had gestuurd. Ik belde hem die avond op en we hebben toen alles uitgepraat.. naar elkaar uitgesproken wat we voelde voor elkaar, wat we wilden, waar we tegenaan gelopen waren. Bij het uitpraten kwamen dingen eindelijk naar boven.
Sommige dingen kwamen echt als een verrassing, want dat heeft hij nooit naar me uitgesproken of ernaar gevraagd
Hij wist niet wat ik voor hem voelde, hij had het idee dat ik teveel met jongens bezig was (ongegrond en onterecht) en nog wat andere dingen. Ik ga niet alles noemen, laten we het overzichtelijk houden. Ik wist ook niet wat hij voor mij voelde, terwijl ik hem dat een paar keer heb gevraagd. Dan kreeg ik zo'n vaag antwoord dus ik dacht op het laatst van: nou hij zal me wel niet zo leuk meer vinden. En bij mij zaten er ook veel vragen in mijn hoofd over vanalles.

We hebben uiteindelijk afgesproken dat we nog aan onszelf zouden werken (allebei dingen met onze gezondheid etc.) en we hadden afgesproken dat we elkaar na een paar maanden weer zouden zien en dan zou het zeer waarschijnlijk een relatie worden.

De tweede ruzie kwam 2 weken voordat we elkaar weer zouden zien. Ik had verteld dat ik seks had gehad in de tijd dat wij uit elkaar waren (3 maanden nadat hij me dus had laten vallen).
Het was een eerste date met een jongen die ik nog niet kende. We hebben wel seks gehad, maar toen we bezig waren wilde ik niet meer omdat ik dacht: nee waar ben ik mee bezig.. dus gestopt en die jongen heeft naar huis gebracht.
Maar toen ik het vertelde flipte hij dus omdat ik seks had gehad op een eerste date met die jongen. Hij heeft zelf ook seks gehad met een meisje, maar hij vindt dat niet hetzelfde omdat hij haar al kende van uitgaan.. alright.
Hij vindt dus dat ik zijn vermoedens heb bevestigd (teveel met jongens bezig. Dat was niet eens waar)
Hij vertrouwd me niet en vervolgens ging hij er allemaal shit bijhalen waarvan ik dacht dat we dat al uitgepraat hadden,
en over dingen waarvan we al afgesproken hadden dat we dat anders zouden gaan doen. Zoals dat ik vaker naar hem toe zou komen ipv hij steeds naar mij.
Ik heb in dat gesprek zo vaak gezegd dat andere jongens me niet boeien en dat ik al die jaren alleen maar gek geweest ben op hem. Hij kan zich met alles wat hem dwars zit ook helemaal niet inleven in mijn kant van de hele date-periode en hoe dingen op mij zijn overgekomen en dat hij mijn hart heeft gebroken. Al bij de eerste keer dat hij wegging..

Ik was echt in paniek, want ik besefte dat ik hem nu echt kwijt was. Maar ik mocht hem niet bellen, voor hem was het klaar.
Maargoed, sindsdien is de kans op een relatie die we hadden in een keer weg, nog voordat we het echt een kans konden geven.

Hij had me ontvolgd op insta, maar op snapchat waren we nog wel vrienden. Hij heeft me vorige week verwijderd nadat hij een selfie van me zag in mijn verhaal. Misschien omdat hij het te moeilijk vind om me te zien ofzo. Naja prima.
Een paar dagen terug heb ik hem in een boze bui geblokkeerd op insta, geen idee waarom eigenlijk.
De dag erna dacht ik: okay ik deblokkeer hem weer, dit is kinderachtig en onnodig.
Toen zag ik dat hij me opeens ook geblokkeerd had. Maar niet alleen op insta, ook op snapchat. En op Facebook (we waren daar niet eens vrienden dus vind het wel gek dat hij me daar blokkeerd.) Dus overal.. behalve op whatsapp.

Wat heeft dit te betekenen?
Want hij heeft blijkbaar gezien dat ik hem geblokkeerd heb, maar dat zou hij alleen kunnen zien als hij zelf mijn insta nog regelmatig opzoekt.
En hij houdt contact mogelijkheid op whatsapp dus open? Of hoe moet ik dat zien?

En wat vinden jullie? Vinden jullie dat hij er terecht een einde aan maakt? Ben ik nu opeens de slet? Ik vind het nogal schokkend dat dit voor hem de druppel is om onze hele toekomst weg te gooien.

Jullie hebben geen glazen bol, i know. Maar ik heb het perspectief nodig van outsiders.
Sorry voor het eindeloze verhaal😅
Je zegt het in je eerste zin al.
Alle reacties Link kopieren
Leuke jongen.
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
Ik vind het nogal moeilijk reageren als ik allerlei dingen niet mag zeggen omdat je ze niet wenst te horen.
Alle reacties Link kopieren
Wet van Wuiles.
¡Apagando las luces!
Alle reacties Link kopieren
Het is je ex. Waarom zou je je dan nog verdiepen in allerlei dingen om hem alsnog te "snappen"? Hij is verleden tijd voor jou.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Het is je ex. Meer hoef je niet te begrijpen. Ga wat nuttigs met je leven doen. Ga geen energie steken in iemand die je als slet/stront behandeld heeft.
Alle reacties Link kopieren
Je hoeft niks meer te snappen, het is uit.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Het is jammer dat jij nu de zwarte piet toegespeeld krijgt, maar ik denk niet dat er een toekomst met deze jongeman in zit.

Ik denk dat je nu beter iemand anders kunt zoeken zonder zo’n lange voorgeschiedenis en zonder zulk gedoe.
Hebben jullie kinderen?
Alle reacties Link kopieren
Dit is geen ex, dit is nooit iets geweest en gaat ook nooit iets worden, ongeacht of jij met andere jongens bezig bent, selfies plaatst, hem blokkeert en deblokkeert op Instagram en wat je verder allemaal nog noemt. Move on. Het klinkt als pure tijdverspilling.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Susan schreef:
20-03-2019 19:32
Dit is geen ex, dit is nooit iets geweest en gaat ook nooit iets worden, ongeacht of jij met andere jongens bezig bent, selfies plaatst, hem blokkeert en deblokkeert op Instagram en wat je verder allemaal nog noemt. Move on. Het klinkt als pure tijdverspilling.
Uh.... dat mocht je ook niet zeggen. :proud:
anoniem_272211 wijzigde dit bericht op 20-03-2019 19:33
0.92% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik had hem geblokkeerd en toen had hij mij geblokkeerd en heb ik hem gedeblokkeerd, jezusmina. Word even volwassen ofzo.
Hallo?!
Alle reacties Link kopieren
Het is uit, over. Kom er overheen.

Waarom hij doet zoals hij doet: hij houdt niet veel van jou. Je speelt geen grote rol in zijn leven; nooit gedaan.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Sophiever schreef:
20-03-2019 19:31
Hebben jullie kinderen?

:HA:
Sophiever schreef:
20-03-2019 19:31
Hebben jullie kinderen?
:rofl:
Alle reacties Link kopieren
Zo'n relatie wil je helemaal niet!
Huh? Jullie zijn al een aantal keer uit elkaar geweest, terwijl jullie nog nooit een relatie hebben gehad?

Soms kun je ook moeilijk doen om het moeilijk doen zeg :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Zucht
Alle reacties Link kopieren
Dit was geen relatie.
Dit was jarenlang gedate. En jij had seks 'while on a break' terwijl het geen relatie was. Jullie spraken af 'aan jullie zelf te gaan werken' terwijl het niets was.

Kortom: jullie zijn allebei net zo raar en vaag bezig geweest.

Zet dit uit je hoofd en zoek een werkelijke relatie.
Je kunt het leven ook met een vrolijk gezicht serieus nemen - Irmgard Erath
Pipistrello schreef:
20-03-2019 19:34
:HA:
Mijn vraag is bloedserieus.
Sophiever schreef:
20-03-2019 20:13
Mijn vraag is bloedserieus.

Heb je de OP wel gelezen dan?
Pipistrello schreef:
20-03-2019 20:16
Heb je de OP wel gelezen dan?
Ja.
Alle reacties Link kopieren
Sophiever schreef:
20-03-2019 19:31
Hebben jullie kinderen?
:rofl:
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Jullie hadden helemaal geen relatie. Dat je hier in mee bent gegaan, zolang, dat zegt ook echt wat over jou.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven