even van me afschrijven

24-03-2019 15:01 20 berichten
Geen idee wat ik hier mee wil, maar wil het denk ik even van mij afschrijven. Recent een leuke man ontmoet, slim, eigen huis, fysiek aantrekkelijk. Beetje to good to be true.. al voelde ik wat wantrouwen toen hij mij zei dat hij nog maar 1 relatie had gehad van nog geen jaar en is al bijna 34
Al dan niet ineens was hij afstandelijk, reageerde nauwelijks meer op mn appjes.. terwijl hij echt de hele dag online was, te druk met werk, niet lekker in zn vel waren zn smoesjes dat hij ineens niet meer reageerde. Ik heb t toen afgekapt omdat ik gewoon geen zin heb in een spelletje, tis graag of niet en dan maar niet en voor mij een signaal dat hij misschien iemand anders was tegen gekomen. Wat prima is maar zeg dat dan even.
Uiteindelijk zei hij mij dat hij niet meer wilde afspreken omdat ik een relatie had gehad en daar best wel liefdesverdriet van had toen dat uit ging... ( relatie van ong 5 jr) 2
Dat is toch heel raar? Wat heeft hij te maken met mn verleden en iedereen is tenslotte bang om gekwets te worden, en iedereen van 30+ heeft toch wel iets mee gemaakt wat haar of hem vormt? Ik vond dit zo raar maar ergens ook heel kwetsen ofzo...Wi is hij om te oordelen en mij te veroordelen over mn liefdesverdriet?! Wat alweer jaren geleden is?

Misschien dat hij niet veel ervaring heeft ( leven/vrouwen) of niet wil binden op die leeftijd vraag ik me dan af of je je uberhaupt wel eens wilt binden, wilde jaren ligt dan toch ver achter je lijkt me. Ik vraag me echt af waarom ik steeds dit soort mannen aantrek. bestaat er bijv hulp of therapie om hier mee om te gaan? begin radeloos en wanhopig te worden omdat ik echt denk dat gezinsleven er voor mij niet inzit. niet dat ik dat nu wil maar wil zo graag iemand tegen komen waarmee ik iets op kan bouwen.
Alle reacties Link kopieren
Dit is hoe mensen zijn tegenwoordig; using people for their own benefits.

Lekker alleen blijven is mijn advies.
ChristianeF schreef:
24-03-2019 15:21
Dit is hoe mensen zijn tegenwoordig; using people for their own benefits.

Lekker alleen blijven is mijn advies.
Dat is ook mijn ervaring ja..
Alle reacties Link kopieren
:-[
Helaas, ik vind het wel een trieste constatering...
Alle reacties Link kopieren
Als hij het uit heeft gemaakt simpelweg omdat je eerder een relatie hebt gehad zou ik dat inderdaad heel raar vinden. Het lijkt me lastig om op je 34ste nog iemand van een beetje je eigen leeftijd tegen te komen die niet al wat bagage heeft wat dat betreft.

Maar is dat letterlijk de reden? Praatte je veel over je ex en over het liefdesverdriet? Is het mogelijk dat hij bang was dat je nog niet over je ex heen was en hij dus eigenlijk "second best" was?
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat je te veel analyseert. Waarschijnlijk was hij gewoon 'just not into you."
Alle reacties Link kopieren
ChristianeF schreef:
24-03-2019 15:21
Dit is hoe mensen zijn tegenwoordig; using people for their own benefits.

Lekker alleen blijven is mijn advies.
Dit inderdaad
K.W.A.S.T
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat je vrij lage eisen hebt. Slim, knap en een eigen huis, to good to be true? Ik vraag mij af, ook aan de hand van dat jij best veel invult over hem met eigen aannames. Of het feit niet is dat je deze man eigenlijk vrijwel niet kent? En dat zijn gedrag daardoor niet overeenkomt met het beeld wat jij van hem hebt gevormd? Dat jij daardoor zo verward raakt?
Alle reacties Link kopieren
Paarsebloem schreef:
24-03-2019 16:22
Ik denk dat je te veel analyseert. Waarschijnlijk was hij gewoon 'just not into you."
Dat denk ik ook. En hij kleedde dat (een beetje onhandig ) in met dat je eerder gekwetst bent en hij jou niet wil kwetsen en dat soort bullshit. Ik lees niet dat hij je veroordeelt om je eerdere liefdesverdriet.
Hij moest gewoon een excuus verzinnen en dit was de origineelste die hij kon bedenken. Als jij je dat aantrekt dat kun je beter echt hulp gaan zoeken. Niet omdat je nog geen relatie hebt, maar omdat zo'n opmerking jou zo kan raken.
Alle reacties Link kopieren
mammezel schreef:
24-03-2019 16:46
K.W.A.S.T
Wat zit hier voor een spannende geheimzinnige code achter?
Alle reacties Link kopieren
Hier wil je toch geen tijd en energie meer in steken ?

Dit is nu al trekken aan een dood paard.

Meid laat het los en ga genieten ven je leven en je vrijheid.
Niet geschoten is altijd mis
Mannen die de hele dag online zijn, zijn echt niet hun problemen aan het bespreken met hun matties, die zijn druk met andere vrouwen.
Vesper- schreef:
24-03-2019 16:57
Hij moest gewoon een excuus verzinnen en dit was de origineelste die hij kon bedenken. Als jij je dat aantrekt dat kun je beter echt hulp gaan zoeken. Niet omdat je nog geen relatie hebt, maar omdat zo'n opmerking jou zo kan raken.
+1
Alle reacties Link kopieren
SilverShadow schreef:
25-03-2019 04:42
Mannen die de hele dag online zijn, zijn echt niet hun problemen aan het bespreken met hun matties, die zijn druk met andere vrouwen.
Dit!
Minds are Like Parachutes, they Only Function when open #.
Aan JufJoke: geen verborgen boodschap of geheime code. Gewoon een woord dat in België gebruikt wordt voor een onnozelaar.
Maar voor wie het interesseert, dit zijn allemaal definities van kwast:

1) Aanmatigend mens 2) Aansteller 3) Barbiergerei 4) Behangartikel 5) Behangersartikel 6) Boomuitwas 7) Borstel 8) Citroen 9) Citroen met water 10) Citroendrank 11) Citroendrank met suiker 12) Citroenlimonade 13) Dandy 14) Dansmeester 15) Das 16) Deel van een schildersuitrusting 17) Dik penseel 18) Drank 19) Drank met citroensap en suiker (Bron Encyclo.nl)

Met voor mij dus in dit geval: nummerke twee!
Hij gebruikte dat excuus liever dan 'ik ben nu met een ander aan het appen en zij lijkt me interessanter dan jij'
Alle reacties Link kopieren
huurvrouwtje schreef:
24-03-2019 15:01
Recent een leuke man ontmoet, slim, eigen huis, fysiek aantrekkelijk. Beetje to good to be true.. al voelde ik wat wantrouwen toen hij mij zei dat hij nog maar 1 relatie had gehad van nog geen jaar en is al bijna 34
Ik denk dat je hier alles mee zegt. Als hij echt het hele plaatje is maar amper relatie-ervaring heeft, lijkt het me een sterk geval van bindingsangst. Heel ruk voor jou, maar ik zou er geen energie meer in steken. Hij moet hier zelf eerst aan werken (als hij dit überhaupt al wil, want die indruk krijg ik niet), dit kan je niet winnen. Maar beter dat je hier nu al over struikelt, hij had je ook nog langer aan het lijntje kunnen houden. Kop op en sterkte :hug:
Alle reacties Link kopieren
Paarsebloem schreef:
24-03-2019 16:22
Ik denk dat je te veel analyseert. Waarschijnlijk was hij gewoon 'just not into you."

Dat denk ik ook. Als hij oprecht geïnteresseerd was, zou hij jou niet zomaar uit zijn leven laten verdwijnen. Wel vervelend dat het niet goed is gekomen, natuurlijk. Ik heb ook in jouw situatie gezeten en zoiets knaagt inderdaad, maar ten eerste hoeft het niets te betekenen naar je toekomst toe en ten tweede heb je sowieso niets aan iemand die het oké vindt om jou niet in zijn leven te hebben.

Het is inderdaad frustrerend als je openstaat voor een relatie terwijl er niets gebeurt tussen jou en de mensen die je leert kennen. Ik zou er zeker met een therapeut over praten als het jou dwarszit, dan kan je je hart luchten en word je begeleid. Goede moed.
Antoine de Saint-Exupéry: "Toutes les grandes personnes ont d'abord été des enfants (mais peu d'entre elles s'en souviennent)."

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven