Wat te doen met haar?

24-03-2019 19:32 66 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedenavond,
Ik heb al 4 jaar lang een hele leuke collega waar ik altijd leuk contact mee heb. We werken gelukkig niet direct samen en ik werk ook niet het hele jaar in dat bedrijf om ik zzp er ben. Sinds 2 jaar ben ik haar toch wel echt leuk gaan vinden en hebben we ook regelmatig diepgaande gesprekken met elkaar. Het afgelopen jaar heeft ze me een paar keer uitgenodigd bij haar thuis om iets te komen drinken. Daar ben ik alle 4x de keren op in gegaan. Het was ook heel gezellig alleen baalde ik ervan dat ze iedere keer weer zorgde dat er ook 1 of 2 vriendinnen bij waren en we dus niet 1 op 1 waren.
Ik heb haar ook nooit verteld dat ik iets in haar zag en zij heeft ook nooit iets gezegd. Tot ze ineens 3 weken terug uit het niets zei; weet je waarom het tussen ons niks kan worden? Dat ligt aan jou felle karakter.

Afgelopen week vond ik dat de kogel maar door de kerk moest en heb haar savond's opgebeld dat ik het leuk zou vinden om eens iets met zn 2e af te spreken. Heb haar gelijk erbij gezegd dat als ze geen interesse had dit geen probleem was. Toen zei ze dat dat niet het geval was maar dat ze er wel graag even over wou denken.

Vervolgens kwam ze er een paar dagen later op terug en zei dat dit voor haar op dit moment niet het juiste moment was omdat haar leven op het moment overhoop lag. (Ze heeft onlangs aangegeven op het werk te willen stoppen omdat ze niet meer weet wat ze wilt in het leven). Ik zei tegen dr dat ik niks van haar verwachte en gewoon iets met haar wou drinken en verder niks. Maar ze herhaalde dat het niet het moment was en ze hoopte dat ik begrip had voor haar situatie want ze wou eerst rust zien te vinden.

Zien jullie dit als het aan het lijntje houden, of als iemand die daadwerkelijk rust nodig heeft. En hoe hier verder mee om te gaan?
Alle reacties Link kopieren
Het wordt niets tussen jullie. Dat heeft ze al gezegd en nu heeft ze het herhaald.
Zet haar uit je hoofd en ga op zoek naar een ander.
Je kunt het leven ook met een vrolijk gezicht serieus nemen - Irmgard Erath
Alle reacties Link kopieren
Ze zegt heel duidelijk nee. Ze houdt je niet aan het lijntje. Ze geeft duidelijk aan niet te weten wat ze wil met haar leven (zie werk) en dat dit niet het moment is.

Respecteer dat en laat haar met rust.
I told you walking was idiotic.
Ze geeft toch duidelijk aan wat ze (niet) wil? Waarom daar dan van alles achter zoeken?

Gewoon met rust laten en collega's blijven dus.
Alle reacties Link kopieren
Hoezo aan het lijntje houden? Ze zegt duidelijk nee. Dat jij dat niet kan of wil accepteren, betekent niet dat zij jou aan het lijntje houdt.
¡Apagando las luces!
Alle reacties Link kopieren
Niks. Op zoek naar een andere vriendin.
ik geef mn bek ook maar een douw
Ze wil nu niet.
Dus gewoon doorgaan met je leven en als er een moment komt dat ze wel zou willen, dan weet ze je te vinden.
Ik heb ook wel van die periodes gehad. Dan had de prins op het witte paard langs kunnen komen en dan was het nog niet het juiste moment geweest. Het was dan alleen maar drama geworden.
Alle reacties Link kopieren
Dat gaat 'm niet worden. Echt balen voor je, maar de signalen zijn duidelijk. Niet meer aan haar blijven hangen. Ga lekker daten....
Alle reacties Link kopieren
Je hebt te lang gewacht met actie te ondernemen. Nu is ze af gehaakt

En / of haar vriendinnen hebben jou afgekeurd.
Alle reacties Link kopieren
Ze heeft al een keer duidelijk aangegeven dat het niks tussen jullie kan worden ivm je felle karakter, dat was de linkse en ze slaat je uitnodiging duidelijk af en dat was de rechtse en tevens “knock-out”.
Je kunt hooguit nog de opening laten door aan te geven het jammer te vinden maar dat ze je altijd kan bellen als ze haar leven weer een beetje op een rij heeft en er uiteraard behoefte aan heeft.
Dan laat je het initiatief bij haar, laat het rusten en ga door met je leven.
Thats about all I got to say bout that.
Alle reacties Link kopieren
Plaat voor je hoofd much?
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Ze heeft nooit behoefte gehad aan 1 op 1 contact met jou, vandaar die vriendinnen erbij. En toen je haar uitvroeg gaf ze ook al aan geen interesse te hebben. Het zit er niet in, helaas.

Als je blijft drammen zal dat voor haar alleen maar een bevestiging van je “felle karakter” zijn.
Inderdaad, Nitflex, zo denk ik er ook over.

Toen ze je (lang geleden?) uitnodigde, was ze al niet geïnteresseerd. Anders waren die vriendinnen ook niet van de partij geweest.
Alle reacties Link kopieren
-jolijn- schreef:
24-03-2019 19:41
Ze wil nu niet.
Dus gewoon doorgaan met je leven en als er een moment komt dat ze wel zou willen, dan weet ze je te vinden.
Ik heb ook wel van die periodes gehad. Dan had de prins op het witte paard langs kunnen komen en dan was het nog niet het juiste moment geweest. Het was dan alleen maar drama geworden.
Kun je dan zo erg met jezelf in de knoop zitten dat de rest je allemaal niet meer boeit?
bart123 schreef:
24-03-2019 20:25
Kun je dan zo erg met jezelf in de knoop zitten dat de rest je allemaal niet meer boeit?

Ja, dat kan.
Maar het kan ook zijn dat jij haar niet boeit en andere dingen haar wel boeien. Laat haar in ieder geval met rust, want het gaat niets worden tussen jullie, daar is ze duidelijk over en heb je dus te accepteren.
bart123 schreef:
24-03-2019 20:25
Kun je dan zo erg met jezelf in de knoop zitten dat de rest je allemaal niet meer boeit?
A) dat kan en b) het kan ook een excuus zijn omdat ze bang is voor jouw felle uitvallen die misschien komen als ze rechtstreeks zegt dat ze je niet wil.
Echt, ze wil je niet. En de reden boeit niet.
Ze wil je niet, nu niet, nooit. Laat het gaan...
bart123 schreef:
24-03-2019 20:25
Kun je dan zo erg met jezelf in de knoop zitten dat de rest je allemaal niet meer boeit?
Ja. En daarnaast kun je zo druk zijn met het organiseren van je leven dat je daar geen ander "werk" meer bij kunt gebruiken - en relaties zijn, zoals je weet, werk. Ze kosten tijd, energie en vooral in die periodes in je leven waarop je het zelf even op een rijtje wilt krijgen, kun je daar tijdelijk even geen andere invloeden bij gebruiken. Dan gaat het er juist om dat het even helemaal om jou gaat en om wat jij nu eigenlijk wilt.
Alle reacties Link kopieren
Ze ziet geen toekomstige relatie in je, misschien vanwege agressie ook al heb je haar nog geen kwaad gedaan. Dat wil ze niet en dat is haar goed recht. Ze heeft een wat vage manier om je af te wijzen maar misschien is ze bang dat je anders flipt.

Zoek een ander.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
bart123 schreef:
24-03-2019 19:32
[...]
Geloof je het zelf?
moderatorviva wijzigde dit bericht op 25-03-2019 11:19
Reden: Quote OP
90.16% gewijzigd
Ik denk dat ze je leuk vindt als vriend en verder niets. Het feit dat ze vriendinnen uitnodigt als jij langskomt onderstreept dat en daarnaast geeft ze ook duidelijk aan geen behoefte te hebben aan meer nu. Dat wordt niets meer, laat het los.
bart123 schreef:
24-03-2019 20:25
Kun je dan zo erg met jezelf in de knoop zitten dat de rest je allemaal niet meer boeit?

Ja, dat kan. In ieder geval ben jij blijkbaar niet degene die haar daarin van gedachten heeft doen veranderen.
Tijdschriftenverslindster schreef:
24-03-2019 20:30
Ja, dat kan.
Maar het kan ook zijn dat jij haar niet boeit en andere dingen haar wel boeien. Laat haar in ieder geval met rust, want het gaat niets worden tussen jullie, daar is ze duidelijk over en heb je dus te accepteren.
Precies dit.

Doe niet zo wanhopig TO.
Je kan geen nee aanvaarden he?
Bedoelt ze dat met je felle karakter?
Alle reacties Link kopieren
Hadewychh schreef:
25-03-2019 09:04
Je kan geen nee aanvaarden he?
Bedoelt ze dat met je felle karakter?

Ik heb geen probleem met nee aanvaarden. Ik heb er een probleem mee dat als er 1 maand terug een personeelsfeest is waar ik haar niet teveel aandacht gaf. Ze vervolgens de hele avond om je nek ligt te hangen en bij je blijft staan. En dan nu vervolgens moeilijk doen. Betreft fel karakter is van haar alleen een aanname omdat ik fel ben als mensen zich niet inzetten voor het werk dat ze moeten doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven