Opeens genegeerd door date

26-03-2019 10:02 163 berichten
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 24-05-2019 14:13
Reden: OP verwijderd
99.31% gewijzigd
Vervelend en onaardig van hem.
Maar het is duidelijk, hij wil niet.
Alle reacties Link kopieren
Lucifer2018 schreef:
26-03-2019 10:42
Vervelend en onaardig van hem.
Maar het is duidelijk, hij wil niet.
Als hij niet wil, waarom zegt hij dat dan niet gewoon?
We gaan elkaar namelijk nog vaak zien, we zingen allebei in een koor en zitten ook samen in een commissie. Niet heel handig van hem om het dan zo af te kappen toch?
Alle reacties Link kopieren
Grote kans dat ie ook nog met andere meiden aan het daten was, en hij er nu eentje gekozen heeft. Helaas ben jij het niet geworden.
¡Apagando las luces!
Studentje678 schreef:
26-03-2019 10:45
Als hij niet wil, waarom zegt hij dat dan niet gewoon?
We gaan elkaar namelijk nog vaak zien, we zingen allebei in een koor en zitten ook samen in een commissie. Niet heel handig van hem om het dan zo af te kappen toch?
Geen idee.

Neem even aan dat jij niet zo behandeld wil worden? Dus als hij niet onder de bus is gekomen en in het ziekenhuis ligt en hij daarbij zijn mobiel is kwijtgeraakt ofzo, moet je maar denken dat het een lullo is en jij verder geen aandacht aan hem en zijn onvriendelijkheid wil besteden.
Alle reacties Link kopieren
Lucifer2018 schreef:
26-03-2019 10:49
Geen idee.

Neem even aan dat jij niet zo behandeld wil worden? Dus als hij niet onder de bus is gekomen en in het ziekenhuis ligt en hij daarbij zijn mobiel is kwijtgeraakt ofzo, moet je maar denken dat het een lullo is en jij verder geen aandacht aan hem en zijn onvriendelijkheid wil besteden.
Dat is wel makkelijker gezegd dan gedaan.. Ik zag dit echt als iets wat wat ging worden. Ik kan het gewoon niet begrijpen. En op deze manier kan ik het moeilijk afsluiten, helemaal als ik hem gewoon nog ga zien en met hem samen moet werken.
wanneer je hem ziet vraag uitleg :idee:
Alle reacties Link kopieren
ouwewijsneus schreef:
26-03-2019 11:02
wanneer je hem ziet vraag uitleg :idee:
Ja, alleen zijn daar altijd anderen bij. Gisteravond zag ik hem ook tijdens de koorrepetitie, maar daar heeft hij hard zijn best gedaan om mij te ontlopen. Terwijl we een paar dagen gelden nog bijna een vakantie geboekt hadden.
Ik vind ghosten echt een ontzettend naar fenomeen van de moderne samenleving. Je laat iemand gewoon bungelen zonder afsluiting. Heb gewoon het fatsoen om het even netjes af te ronden. Zo wil je zelf toch ook niet behandeld worden?
Wel lullig van hem om jou niet wat meer duidelijkheid te geven.
Wat er precies aan de hand is blijft speculatief, feit is dat hij jou negeert.

In het algemeen kan het zijn dat hij niet meer verliefd is of zoiets.
Misschien wordt het hem te serieus en krijgt hij het benauwd, dat kan ook.

Probeer ergens je rust te vinden, want je wordt teruggeworpen op jezelf.
Wees lief voor jezelf en zoek afleiding en steun bij vrienden en familie.
Alle reacties Link kopieren
Studentje678 schreef:
26-03-2019 11:04
Ja, alleen zijn daar altijd anderen bij. Gisteravond zag ik hem ook tijdens de koorrepetitie, maar daar heeft hij hard zijn best gedaan om mij te ontlopen. Terwijl we een paar dagen gelden nog bijna een vakantie geboekt hadden.
Hij is een jongen zonder ruggengraat, maar jij bent ook wel een beetje slappe hap hoor. Je hebt hem al weer gezien en je durfde niet om uitleg te vragen?
Al zou zijn moeder erbij zijn, ik zou echt wel naar hem toegaan om te vragen waarom hij me ontloopt na maanden elkaar te daten. En vragen of hij altijd zo met mensen omgaat?
Alle reacties Link kopieren
Wat ontzettend onfatsoenlijk. De volgende keer, ook al staan er 10 mensen om hem heen, op hem afstappen en zeggen Kan ik je even spreken?
ik geef mn bek ook maar een douw
Ik zou hier echt heel snel klaar mee zijn TO, heb alsjeblieft het zelfrespect om te vinden dat je beter verdiend dan dit. Wat de achterliggende reden ook is, het is geen enkel excuus voor zijn gedrag.

Negeer hem, stop met berichten sturen of contact zoeken. Als hij het zo wil, prima. Probeer het voor jezelf een plekje te geven en ga verder met je leven. Aan mensen die je zo behandelen heb je namelijk helemaal niets.
Alle reacties Link kopieren
Je was dus niet aan het daten met een hele leuke jongen. Het is een stomme jongen. Iemand die zo kan doen, m.n. tijdens die koorrepetitie, daar wil je toch geen relatie mee?
Madeliefjees schreef:
26-03-2019 11:13
Wat ontzettend onfatsoenlijk. De volgende keer, ook al staan er 10 mensen om hem heen, op hem afstappen en zeggen Kan ik je even spreken?
Ja, inderdaad...en niet bang zijn voor het antwoord, want dit niet-weten is eigenlijk nog erger.
Alle reacties Link kopieren
winkje87 schreef:
26-03-2019 11:09
Hij is een jongen zonder ruggengraat, maar jij bent ook wel een beetje slappe hap hoor. Je hebt hem al weer gezien en je durfde niet om uitleg te vragen?
Al zou zijn moeder erbij zijn, ik zou echt wel naar hem toegaan om te vragen waarom hij me ontloopt na maanden elkaar te daten. En vragen of hij altijd zo met mensen omgaat?
Daar heb je gelijk in, maar ik moet zeggen dat ik gisteravond nog twijfelde of er wel iets aan de hand was. Hij had inderdaad niet gereageerd op appjes, maar dat heeft hij wel vaker als hij druk is. Verder hebben we weinig contact tijdens die repetities, omdat we nog niet wilden dat iedereen het daar wist (ivm bemoeienissen). Ik twijfelde dus, totdat hij na de repetitie echt zo snel mogelijk wegliep terwijl we normaal eigenlijk altijd naar elkaar toegaan. Volgende keer moet ik toch maar de moed verzamelen en er wat van zeggen inderdaad.
Alle reacties Link kopieren
Ben je soms aan het daten met mijn exit Tinderdate uit Amsterdam?

Zootje kneuzen zijn er tegenwoordig.
Alle reacties Link kopieren
Er op aflopen als je hem ziet en vragen wat er is .
Hij wil duidelijk niet meer maar mag dat wel netjes tegen je zeggen
Bel hem gewoon en vraag om uitleg. Of stuur een app: “Ik zou graag even met je praten. Ik merk dat je me ontwijkt en negeert. Ik weet niet of ik iets verkeerd heb gedaan of dat er iets anders is gebeurd, maar als je liever geen contact meer wil, dan zou ik dat graag van je horen, want dit gevoel maakt me erg onzeker en verdrietig. Liefs, Nitflex.”
Alle reacties Link kopieren
Na 3/4 maanden is het wel fatsoenlijk als hij gewoon zegt Sorry , ik wil niet meer .Kinderachtig om je te negeren ik zou het rechtstreeks vragen aan hem als je hem tegenkomt en daarbij gauw laten lopen , zo'n kerel moet je niet willen
Alle reacties Link kopieren
Nitflex schreef:
26-03-2019 11:27
Bel hem gewoon en vraag om uitleg. Of stuur een app: “Ik zou graag even met je praten. Ik merk dat je me ontwijkt en negeert. Ik weet niet of ik iets verkeerd heb gedaan of dat er iets anders is gebeurd, maar als je liever geen contact meer wil, dan zou ik dat graag van je horen, want dit gevoel maakt me erg onzeker en verdrietig. Liefs, Nitflex.”
Dit is wat ik vanavond wil doen inderdaad. Ik heb hem gisteren ook al geprobeerd te bellen, maar hij nam natuurlijk niet op. Als ik vandaag niets hoor wil ik wel vragen of we er even over kunnen praten. Als hij dan nog niks zegt, weet ik genoeg denk ik...
Nitflex schreef:
26-03-2019 11:27
Bel hem gewoon en vraag om uitleg. Of stuur een app: “Ik zou graag even met je praten. Ik merk dat je me ontwijkt en negeert. Ik weet niet of ik iets verkeerd heb gedaan of dat er iets anders is gebeurd, maar als je liever geen contact meer wil, dan zou ik dat graag van je horen, want dit gevoel maakt me erg onzeker en verdrietig. Liefs, Nitflex.”
Serieus? Iemand kan toch zelf ook wel bedenken dat dergelijk gedrag kwetsend is voor de ander, als hij er dan toch voor kiest om het zo te doen dan is het een lul en nog veel meer dingen die ik hier niet zal uittypen. Wat heb je eraan om te blijven bedelen voor een uitleg? Hij reageert niet op appjes, hij ontloopt haar bij de koorrepetitie. Dat zegt toch genoeg? Dan ga je toch niet nog een berichtje sturen en zeggen dat je zo onzeker en verdrietig wordt hiervan?

Laat hem er lekker in stikken, sta boven dit soort gedrag en hou de eer aan jezelf zou ik denken. Hij heeft kans genoeg gehad om uitleg te geven en doet dit niet, dus klaar.
Sommige mensen laten anderen het werk doen om de relatie te beëindigen.
Sommigen doen dat door ruzie te maken en anderen doen dat juist door te negeren.
Beiden zijn niet pro-actief.
Zo'n persoon kan dat meer of minder bewust doen (of laten in dit geval).
Het getuigt sowieso niet van een uitgebalanceerde persoonlijkheid.
GinnyJones schreef:
26-03-2019 11:47
Serieus? Iemand kan toch zelf ook wel bedenken dat dergelijk gedrag kwetsend is voor de ander, als hij er dan toch voor kiest om het zo te doen dan is het een lul en nog veel meer dingen die ik hier niet zal uittypen. Wat heb je eraan om te blijven bedelen voor een uitleg? Hij reageert niet op appjes, hij ontloopt haar bij de koorrepetitie. Dat zegt toch genoeg? Dan ga je toch niet nog een berichtje sturen en zeggen dat je zo onzeker en verdrietig wordt hiervan?

Laat hem er lekker in stikken, sta boven dit soort gedrag en hou de eer aan jezelf zou ik denken. Hij heeft kans genoeg gehad om uitleg te geven en doet dit niet, dus klaar.
Ik zou dat wel doen. Waarom niet? Niks om je voor te schamen. Ik zou er misschien nog iets aan toevoegen, dat ik niet van suiker ben en dat ik het heus wel aan kan als hij wat te zeggen heeft, maar ik zou niet verbergen dat ik teleurgesteld was. Ik voel dat niet als bedelen.

Ik heb dit zelf eens meegemaakt, en heb inderdaad zo’n berichtje gestuurd. Toen belde hij natuurlijk wel dat hij dat niet zo had moeten doen, maar bladibla en hij wilde afspreken om erover te praten. Daar heb ik toen wel vriendelijk voor bedankt. Ik had hem nu telefonisch gesproken, voor mij was het afgerond. Ik hoefde verder geen uitleg ofzo.
anoniem_363018 wijzigde dit bericht op 26-03-2019 12:01
1.31% gewijzigd
Nitflex schreef:
26-03-2019 11:56
Ik zou dat wel doen. Waarom niet? Niks om je voor te schamen. Ik zou er misschien nog iets aan toevoegen, dat ik niet van suiker ben en dat ik het heus wel aan kan als hij wat te zeggen heeft, maar ik zou niet verbergen dat ik teleurgesteld was. Ik voel dat niet als bedelen.

Ik heb dit zelf eens meegemaakt, en heb inderdaad zo’n berichtje gestuurd. Toen belde hij natuurlijk wel dat hij dat niet zo had moeten doen, maar bladibla en hij wilde afspreken om erover te praten. Daar heb ik toen wel vriendelijk voor bedankt. Ik had hem nu telefonisch gesproken, voor mij was het afgerond.
Ze heeft geappt, gebeld en gezien hoe hij haar ontliep bij de koorrepetitie. waarom zou hij op nog een berichtje of belletje wel reageren? En wie zegt dat hij, als hij wel reageert, niet met een of ander kulverhaaltje komt waar TO alsnog niets mee kan?

Acties spreken luider dan woorden, uit zijn acties is af te lezen dat hij laf is en dat het hem geen zak interesseert, anders had hij namelijk wel ergens op gereageerd. Al was het maar een appje van "ja sorry blablabla", daar hoef je echt geen held voor te zijn. Maar niks. Waarom dan blijven proberen? Je maakt het alleen maar moeilijker voor jezelf dan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven