Mijn ervaring met een man en 2 kinderen

26-03-2019 17:24 446 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal, wat fijn dat jullie er zijn!

Ik ben nieuw hier en ik heb inderdaad heel veel onderwerpen gelezen en voorbij zien komen over mijn onderwerp’ mannen met kinderen’...

Maar ik zou heel graag mijn verhaal willen doen en reacties willen hebben waarom dit ontwerp toch steeds een terugkerend issue is, en het toch best een dingentje is.

Nogmaals, hallo allemaal, ik ga mijn verhaal en ervaring delen met jullie: ik heb 2.5 jaar geleden een hele leuke, lieve man leren kennen via Lexa. Het was best uniek te noemen dat het zo klikte. Ik zelf kwam uit een relatie met een man die zwaar narcistisch is was, en ook deze diagnose heeft. Echter wist ik dat niet, en dat was mij uiteraard ook niet verteld. Maaaar, ik werd zwanger van onze 1e kindje en daar kwamen de ‘scheurtjes en rare gedragingen’!. Kortom, heeel veeeel nare dingen meegemaakt! Wil daar liever niet meer aan denken. Lees over een NPS, en is duidelijk. Maar terugkomend,
Ik had een leuke, lieve man ontmoet op Lexa. Alles was goed en het klikte op alle vlakken. Hij lag een half jaar in scheiding en ik was al 2.5 jaar alleenstaande moeder, die nog veel problemen had met mijn ex. Maar ik kon daar inmiddels mee om gaan met een narcist.

Nu bijna 3 jaar later vind ik mijn ‘huidige’ vriend niet meer om uit te staan. En wel om de volgende reden. Ik wist dat mijn vriend 2 kinderen had uit een vorig huwelijk, ik dacht, ik kan daar wel mee om gaan, en alles heeft tijd nodig, ook met mijn zoontje. Gelukkig is er na 2.5 jaar alles goed gegaan met de kinderen en de acceptatie is en was er zeker aanwezig. Maar je voelt het al aankomen; ik kon niet krijgen van mijn vriend wat ik wenste.

Ik heb gemerkt dat mijn vriend zo’n obsessie heeft naar zijn kinderen. Veel moet betalen aan partneralimentatie en kinderalimentie. Voor de kinderen betalen, he-le-maal logisch en dat zou ik ook verwachten dat een man dat doet. Maar voor zo’n ontzichtbare mee-eter zoveel betalen? Ik kots ervan na al die tijd. 12 jaar lang betalen en als man kun je geen of nauwelijks geen nieuw leven opbouwen, omdat je elke maandwordt herinnert aan zo’n ontzichbare mee-eter! Zijn ex werkt ook en is zelf meer gaan werken en nog hand ophanden. Bah, bah! Wat ik wil zeggen, het volgende;


Man met kinderen oefenen op mij geen enkele aantrekkingskracht uit. Ik hoef geen bewezen vruchtbare man, hij hoeft niet zorgzaam te zijn. Ik wil een man die vrij en blij is om te gaan en staan waar hij wil, zonder rekening te houden met vakanties, zorgtaken, ouderavonden, familiefeestjes, schuldgevoelens dat hij zijn kinderen eventueel te kort zou doen (en dit afkopend door middel van substantiële financiële bijdragen) en zonder ex waar ze omwille van de kinderen nooit los van komen
Als nieuwe partner van ben je dan wel niet financieel verantwoordelijk maar je hebt er financieel wel last van.
Kinderen kosten toch geld en dat geld kan dan niet aan andere dingen besteed worden zoals aan ons samen bijvoorbeeld.

Kortom, dat is MIJN ervaring. Ik hoop dat ierdereen, elkaar met respect, en normaal kunnen reageren. Het is wel zo dat iedereen zijn of haar eigen ervaring heeft. En dat kun je nooit veroordelen.

Tips, ervaring en eigen ervaring zijn van harte welkom. Met elkaar helpen is nog nooit iemand slechter geworden toch? :-)
Heb je de relatie inmiddels beeindigd? Zoniet doe ze alle drie een lol em beëindig het snel, zo'n zichtbare mee eter die geen zin in die drie mensen heeft is voor hun ook geen pretje.
Alle reacties Link kopieren
Maak maar snel uit dan.
Wat een nare OP, bah.
Je relatie is nu over, neem ik aan?
Ben je niet gewoon verbitterd dat jij geen alimentatie hebt gekregen van je ex. Ik vind het gedrag van je vriend (of is het inmiddels ex?) normaal.
Wat vervelend voor zijn kinderen dat hun vader een partner had die over hen dacht als geldverslindende wezens.
Mary-Jane schreef:
26-03-2019 17:24
Hallo allemaal, wat fijn dat jullie er zijn!
Het lachen zou haar snel vergaan
kopjechino schreef:
26-03-2019 21:27
Ben je niet gewoon verbitterd dat jij geen alimentatie hebt gekregen van je ex. Ik vind het gedrag van je vriend (of is het inmiddels ex?) normaal.
Inderdaad. Ik lees ook niets dat op een obsessie wijst. Gewoon een vader die het zo goed mogelijk wil doen, ook financieel.
Ik hoop dat je relt.
Wat vindt je vriend van jouw kind, en het feit dat je daar blijkbaar geen geld aan uitgeeft? Heb je een lopende rekening bij de narcist of hoe werkt dat dan?
Wat is de vraag?
Alle reacties Link kopieren
Jouw kind kost niets?
Maar jij bent zelf toch ook net zo min aantrekkelijk relatiemateriaal voor een kindvrije man omdat jij aan een klein kind en de zorg ervan vast zit? Of heb je co-ouderschap met die narcist zodat jij je nieuwe partner wat te bieden hebt?
Alle reacties Link kopieren
Maf mens
Vaak zijn ze ook nog eens ondankbaar. Die mannen betalen honderden euro’s aan mevrouw ex en als dank alleen maar drama en gezeur.
Alle reacties Link kopieren
Zal wel aan mij liggen maar ik snap werkelijk helemaal niets van je verhaal en al helemaal niet wat je ermee wil.
Ik kan alleen maar gissen dat hij zijn aandacht en geld moest verdelen tussen jou en het gezin wat hij heeft achterlaten en jij je daarin achtergesteld voelt?
Ik vind het een aparte OP
Thats about all I got to say bout that.
Ik wil een man die vrij en blij is om te gaan en staan waar hij wil, zonder rekening te houden met vakanties, zorgtaken, ouderavonden, familiefeestjes

Nou, als iedereen zo denkt blijf jij de rest van je leven dus ook alleen.

Enne, partneralimentatie is gewoon bij de wet geregeld he?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zelf ook geen enkele behoefte aan stiefkinderen, maar vergeet niet dat jouw kind voor die man (of voor welke man dan ook) net zo goed een stiefkind is. Je weet wel, zo'n geldverslindend tijdrovend overblijfsel uit een vorige relatie, al dan niet met een narcist. Waarbij hij ook rekening moet houden met jouw vakanties, zorgtaken, ouderavonden, familiefeesten etc. Is hij niet financieel verantwoordelijk voor maar hij heeft er wel last van, zowel financieel als qua vrije tijd. Dus ik zou willen voorstellen dat je daar met respect op reageert door gewoon lekker single blijven totdat jouw kind op zichzelf woont. Wat vind je daar van?
Ik denk, met alle respect, dat je beter niet voor deze man had moeten gaan in de eerste plaats...
Alle reacties Link kopieren
Zal vast gezellig zijn in huize OP (!)
Alle reacties Link kopieren
Wat een raar stuk tekst. Ik denk dat je jaloers bent op zijn kinderen. Erg sneu voor een volwassen vrouw.
Volgens mij pas je beter bij je narcistische ex dan bij je huidige vriend.
Ik ben echt benieuwd: zijn er hier ook vrouwen wiens relatie over is gegaan, die de schuld niet volledig bij hun ex leggen?
Alle reacties Link kopieren
Bah bah! Voor de hele OP welteverstaan.
...
Alle reacties Link kopieren
Ik geloof niks van dit verhaal
Alle reacties Link kopieren
Hoezo kun jij dan financieel minder? Omdat hij geacht wordt jouw hobbybaan en huishouden voor het leeuwendeel te sponsoren? Of een groter huis? Duurdere auto? Kortom, zo’n beetje de dingen die je zelf ook niet kan betalen in je uppie?

Ik zal dan wel heel erg ouderwets en een ouwelijke trut zijn maar ik kan mijn eigen rok/broek/culotte en die van mijn nazaat ophouden. Op een manier die ik ruim voldoende vind. Een eventuele andere man hoeft alleen maar een normale, eerlijke en betrouwbare vent te zijn met wat humor. Ik zou juist omdat ik zelf moeder ben mijzelf niet zo snel zien eindigen met iemand zonder kinderen. Juist omdat je dan als ouder begrijpt dat je toch nog geregeld contact zal hebben met de andere ouder, dat kinderen nu eenmaal geld kosten en je niet spontaan alles uit je handen kan laten vallen voor een romantisch weekendje met z’n tweetjes.
Nee heb je, ja kun je krijgen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven