Vind ze me leuk?

18-04-2019 15:51 78 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heey!

Zoals een eerdere topic van mij. ben ik verliefd op een meisje die vlakbij mij woont (20min afstand) en ze vind mij ook leuk zegt ze (heeft koosnaampjes voor mij en zegt lieve dingen) en ik ken dr dus nu alleen nog via app/snapchat. (ze gaf haar telnmmr ook zonder dat ik hoefde te vragen) Maar ik wil graag met haar afspreken en bellen, Maar als ik haar vraag voor bellen of afspreken.. heeft ze vaak iets.. btw ze heeft druk leventje zei ze. (Hockey, Vaak ziekenhuis onderzoeken, Havo 4) maar nu denk ik dat ze misschien beetje bang is? bang dat ze misschien verkeerde indruk maakt op mij? Omdat ze mij ook leuk vind zegmaar.. En meenstal moet ik gesprek starten. Want als ik heledag niks naar haar stuur van hey hgh? dan hoor ik ook niet echt wat van haar.. Ja, wat mij wel vaak opvalt is dat als ik een heledag niks gezegd hebt tegen haar dat ze mij een snapchat bericht stuurt met spiegelselfie 'WIE SNAP??" zou de kans bestaan dat ze die snap alleen naar mij stuurt? Maar nu is mijn vraag; wat moet ik nu doen? en hoe kom ik erachter als ze me echt leuk vind?

Groetjess! ;)

UPDATE!*
Heyy allemaal!

Nou dat meisje deed sinds 3week geleden vaag.. dus soms negeren, niet willen bellen, hele dag niks van dr horen etc..
Dus ik vroeg toen van: is er iets? Of vind je me nog wel leuk? Want omdat ze eerst vrijwel mij kapot snapte en andersom.. was dit verschil dat ze zo deed heel erg merkbaar dus vandaar dat ik vroeg. Maar ze zei steeds dat er niks was en dat ze mij nog steeds leuk vond.. okee dacht ik dan zou ze t wel druk hebben. (want dat zei ze ook steeds) en ze had me gister dus weer genegeerd op een gedichtje die ik dus stuurdde in de ochtend en had dus verder niks van dr gehoord tot savonds. Ik dacht, ik vraag wel wrm ze zo doet etc.. en toen zei ze dat ze druk had en dat het niet aan mij ligt. En ik vraag verder natuurlijk (het viel me op dat ze vaak naar voetbalwed ging.) Terwijl zij zelf hockeyd. En toen kwam ze met excuus dat ik te ver woondde haha ik woon 20min van dr, af nou wat veel zeg. En dat ze niet meer zoals eerst voor mij voelde en ik vroeg door en vertelde mn gevoel dus tegelijk ook. En uiteindelijk zei ze: niet boos worden. ik zei nee okee en toen zei ze ik ga laatste tijd vaak naar voetbalwed ja? Nou dat is om een jongen waar ik laatste tijd vaak mee app en snap.. dus ik was boos ook om het feit dat mijn voorbedachte gedachte over dat ze ander had en dat het met dat voetbal temaken had klopte. En drm was ik best verdrietig van boosheid gister etc.. dus ik stuurdde terug: Tuurlijk ben ik boos.. ik vroeg vroeg meerdere malen aan jou paar week geleden van is er wat? Vind je me nog wel leuk? Nee er was niks zei je. Als je nou eerlijk was geweest had je en niet met mij gevoel gespeeld en was had ik nu niet verdrietig en had ik je al eerder niet meer leuk gevonden. Dusja bedankt voor je eerlijkheid. (Ik kreeg een "sorry" te horen.)

Dusja, denk dat het hierbij blijft op dit forum omdat dit het einde is denk ik haha

Groetjes!
anoniem_384808 wijzigde dit bericht op 26-04-2019 10:10
Reden: Update
46.53% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
en hoe oud zijn jullie?
Alle reacties Link kopieren
Vraag haar nogmaals voor een afspraak
Weer geen (positieve) reactie zeg dan: Goh, elke keer als ik concreet wordt, haak je af. Waarom is dat??

en dan krijg je of een duidelijke antwoord (positief of negatief) of iets vaags (en dat is gelijk aan negatief)
Probeer eens

Oh, enne, wat is HGH?????
lilalinda wijzigde dit bericht op 18-04-2019 15:57
1.34% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
WIE SNAP???

Ikniesnap, ik word te oud hiervoor denk ik.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Waarom kon je niet verder gaan in je topic van 8 dagen geleden? Er is toch niets veranderd? Dan blijven de adviezen ook redelijk gelijk denk ik.
hoe kom ik erachter als ze me echt leuk vind?

ze vind mij ook leuk zegt ze

Tadaa! :thumbsup:
anoniem_307731 wijzigde dit bericht op 18-04-2019 15:58
0.39% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
ik weet niet of ik hierop mag antwoorden gezien je leeftijd maar wat ik begrijp van je leeftijdgenootjes is dat snaps maken met een andere chick kennelijk DE oplossing is voor dit probleem...
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
turquasi schreef:
18-04-2019 15:58
ik weet niet of ik hierop mag antwoorden gezien je leeftijd maar wat ik begrijp van je leeftijdgenootjes is dat snaps maken met een andere chick kennelijk DE oplossing is voor dit probleem...
en dan 'krijg je wraak' leerden we van de week nog
Alle reacties Link kopieren
oh was wraak niet effectief dan? :biggrin: ze was in ieder geval wel nog erg met hem bezig
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
18-04-2019 15:55
Vraag haar nogmaals voor een afspraak
Weer geen (positieve) reactie zeg dan: Goh, elke keer als ik concreet wordt, haak je af. Waarom is dat??

en dan krijg je of een duidelijke antwoord (positief of negatief) of iets vaags (en dat is gelijk aan negatief)
Probeer eens

Oh, enne, wat is HGH?????
Hgh = hoe gaat het
Say it like you mean it.
Alle reacties Link kopieren
AskWendy schreef:
18-04-2019 16:04
Hgh = hoe gaat het
:bonk:
ai, een hartelijk OMG voor mezelf dan maar
Alle reacties Link kopieren
postbezorger schreef:
18-04-2019 15:54
en hoe oud zijn jullie?
ik 18 zij 16 :)
Je denkt dat ze misschien bang is, bang is om een verkeerde indruk op je te maken, omdat ze jou misschien ook leuk vindt?

:O

Volgens je profiel ben je 18 jaar en zij zal ongeveer dezelfde leeftijd hebben. Hoe ga ik dit op een pedagogisch verantwoorde manier zeggen? Uhm ... laat haar met rust. Ze doet wat ze wil; ze stuurt je een berichtje, een selfie, een snapchat, ze doet dat omdat ze dat wil, omdat ze dat leuk vindt, omdat ze het leuk vindt om (van afstand) aandacht te krijgen, omdat ze het leuk vindt om een bevestiging te krijgen dat iemand haar leuk vindt en dat ze er misschien leuk uitziet. Maar dat hoeft voor de rest niet van betekenis te zijn. Zoek er dan ook niets meer achter, dan dat het is. Als ze je echt, maar dan ook echt, leuk had gevonden of je überhaupt in real life had willen ontmoeten, dan hadden jullie allang bij de Starbucks, de plaatselijke snackbar of op het bankje van het park om de hoek gezeten.

She is just not that into you.

:flag:
Alle reacties Link kopieren
Parallella schreef:
18-04-2019 15:57
Waarom kon je niet verder gaan in je topic van 8 dagen geleden? Er is toch niets veranderd? Dan blijven de adviezen ook redelijk gelijk denk ik.
werd niks meer op gezegd... :D
Alle reacties Link kopieren
turquasi schreef:
18-04-2019 15:58
ik weet niet of ik hierop mag antwoorden gezien je leeftijd maar wat ik begrijp van je leeftijdgenootjes is dat snaps maken met een andere chick kennelijk DE oplossing is voor dit probleem...
hoe bedoel je? haar jaloers maken?
Alle reacties Link kopieren
Jongenn16 schreef:
18-04-2019 16:10
ik 18 zij 16 :)

Waarom heet je dan jongen16?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
18-04-2019 15:55
Vraag haar nogmaals voor een afspraak
Weer geen (positieve) reactie zeg dan: Goh, elke keer als ik concreet wordt, haak je af. Waarom is dat??

en dan krijg je of een duidelijke antwoord (positief of negatief) of iets vaags (en dat is gelijk aan negatief)
Probeer eens

Oh, enne, wat is HGH?????
heb al keer genoemd tegen haar hoe ik erover denk enzo en aangezien ze soms geen initiatief toonde... dus vroeg ik van vind je me nog wel leuk enz niet dat je alleen lief doet en het niet meent.. nee dat was niet zo zei ze en ze meende het.. maarja toch twijfel ik, wrm? dan zo lastig om met aftespreken?
lilalinda schreef:
18-04-2019 16:06
:bonk:
ai, een hartelijk OMG voor mezelf dan maar
LOL
LMAO
SMH
ROTFL

Het heeft een eeuwigheid geduurd voordat ik die kreten doorhad :daisy:
Alle reacties Link kopieren
Nouschi schreef:
18-04-2019 16:13
Waarom heet je dan jongen16?
lievelingsgetal?
Alle reacties Link kopieren
paloma schreef:
18-04-2019 16:14
LOL
LMAO
SMH
ROTFL

Het heeft een eeuwigheid geduurd voordat ik die kreten doorhad :daisy:
haha maakt niet uit kan gebeuren :D
Nouschi schreef:
18-04-2019 16:13
Waarom heet je dan jongen16?
Ter adoratie van het 16 jarige meisje :bunny: ?
Alle reacties Link kopieren
paloma schreef:
18-04-2019 16:11
Je denkt dat ze misschien bang is, bang is om een verkeerde indruk op je te maken, omdat ze jou misschien ook leuk vindt?

:O

Volgens je profiel ben je 18 jaar en zij zal ongeveer dezelfde leeftijd hebben. Hoe ga ik dit op een pedagogisch verantwoorde manier zeggen? Uhm ... laat haar met rust. Ze doet wat ze wil; ze stuurt je een berichtje, een selfie, een snapchat, ze doet dat omdat ze dat wil, omdat ze dat leuk vindt, omdat ze het leuk vindt om (van afstand) aandacht te krijgen, omdat ze het leuk vindt om een bevestiging te krijgen dat iemand haar leuk vindt en dat ze er misschien leuk uitziet. Maar dat hoeft voor de rest niet van betekenis te zijn. Zoek er dan ook niets meer achter, dan dat het is. Als ze je echt, maar dan ook echt, leuk had gevonden of je überhaupt in real life had willen ontmoeten, dan hadden jullie allang bij de Starbucks, de plaatselijke snackbar of op het bankje van het park om de hoek gezeten.

She is just not that into you.

:flag:
jaa ik snap wat je bedoeld.. ze stuurd selfies, lieve dingen etc.. maar weetje als het aan mij lag hadden we sws al 3x gebeld of afgesproken. ik heb de tijd wel :)
Jongenn16 schreef:
18-04-2019 16:15
haha maakt niet uit kan gebeuren :D
Vandaag toch weer geleerd wat HGH betekent, want die kende ik nog niet :cheer2: .
Alle reacties Link kopieren
paloma schreef:
18-04-2019 16:15
Ter adoratie van het 16 jarige meisje :bunny: ?
shitt je hebt me door :P haha
Alle reacties Link kopieren
AeonOfWinter schreef:
18-04-2019 15:57
WIE SNAP???

Ikniesnap, ik word te oud hiervoor denk ik.
Jaa wie snap: "Wie snapchat berichtjes" sturen betekend dat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven